کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کلانتری امیدآفرین شد؛

اثر انگشت اعتماد مردم

زریر حجتی

7 مرداد 1398 ساعت 0:03

در حشر و نشر با مردم رخصت بیشتری دهید و همچنان درب اتاق را بر خلاف استانداران قبل به روی مردم باز بگذارید تا بدون لکنت زبان، مرثیه حاصله از اثر انگشتِ اعتمادِ امیدوارانه خود را که توسط احزاب منحله و مسئولانی نانجیب بر سفره رنگین این تهی دستان بصورت نانوشته برآورد سهم و تقسیم شده است، غمگسارانه بسرایند.


کلانتر کهگیلویه و بویراحمد با رفتار سیاسی‌اش، ریل گذاری نوینی در تراز نظام جمهوری اسلامی بنا نهاد و بدعت‌هایی را که  سالها در سایه سار پروپاگاندای آنارشیست‌های مدعی قانون نهادینه شده بود، در هم ریخت.
او در سه گام استوار حذف تشریفات زائد در استانداری، حضور بی پیرایش و بادیگارد در میان مردم و نیز شناخت بصیرت مندانه از زیر و بم‌های استان در بازدیدهای میدانی، کابوس مردم ستیزانی شد که با تابلوی سیاسی جعلی، روح و جسمشان را فسیل کرده بودند.
او ارمغانی ابراهیمی، رخ در رخ ظالمینی از این دیار شد با تبر ستبر تابوشکنی که در پوسته دروغین جناح چپ و راست، آوار غم ساخته بودند و مستانه بر بام آن قهقه می‌زدند به  مردم باورمند به مردم سالاری!
او اثبات کرد یک تفکر اصیلی دارد به نام خط جمهوری اسلامی که می‌توان برخلاف مدعیان، تدبیر و امید را ذیل آن معنا ببخشد، معنایی به وسعت همه دستاوردهای ارزشمند و والایی که بازیچه منفعت طلبانی به نام اعتدالی- اصلاحاتی امروز و فصولگرایان دیروز شده بود.

جناب کلانتری!
مردم قضاوت زده در قضاوت جنابعالی نباید که تعجیل کنند اما مدل مردمداری شما و نان و پنیرت در کنار پابرهنه‌های بی پناه نه تنها مدیران سفارشیِ عافیت طلب لمیده بر میز را آزار می‌دهد که قلم رسانه‌های اجیر شده و مواجب بگیر فربه از جناح را نیز خشکانید و چه بسا علیه شما بشورانند، پس به صبر ایوب نیازمندی تا در اقدام انقلابی عجین شدن با مردم در خیابان و مسجد و دیدارهای روزانه بدون تشریفات، کنه موضوع ناله دردمندانه مردم را دریابید.

ناجی مردم دردمند!
آش سرباز خط اصیل  جمهوری اسلامی چون آش شما رژیمی است و قطعاً ناسازگار با وضعیت مزاجی کانون‌های مراکز قدرت و ثروت و از اینرو دچار تعارض و تزاحم با قشر ملاء و مترفی خواهی بود تحت پرچم مدعیان قانونگذاری...!
همان ملاء و مترفی که عثمان ابن حنیف بر سفره آنان نشست و موجب خشم مولا علی "ع" شد، چرا که مولایمان آن را تعارض و تزاحمی برای حفظ کیان اسلام می‌دانست و وی را مورد شماتت قرار داد.
از اینرو قاعده اهم و مهم، اقتضای دفع افسد با فاسد در این شرایط دارد تا حداقلِ منافع مردم و نظام اسلامی تواماً تأمین شود...!
مطالبات مردم در یارکشی سیاسی و انتخاب افراد ناشایست در  بسیاری پست‌های ستادی استانداری تا اجرایی مغفول گشته و استانداری حیات خلوت سیاسی بعضی مدیران مغرضِ شبهه ناک به لقمه‌ای شده است که تنها معیار انتخابشان، میزان جولانِ  شارلاتان بازی و عوامفریبی بوده است.
بیخ گوش جنابعالی، اولویت دفع افسد با فاسد را می‌طلبد که بستر ساز تحقق بخشی از مطالبات مردم است و البته با حمایت مقامات قضایی می‌توانید لایه‌هایی از آن را رونمایی کنید.

استاندار محترم!
واقعیت این است که اصل استقلال قوا با دخالت‌های غیرمتعارف نمایندگان مخدوش گردیده است. نیروهای نخبه منزوی و اثر انگشت رأی مردم، اعتباری برای برخی مدیران ضعیف و نانجیبان گردیده است و متاسفانه نمایندگان نیز از حیث حامی پروری بر اعتبار اثر انگشت مردم چوب حراج زده‌اند.
مردم انتظار معجزه از شما  ندارند ولی چون درد را در گام اول شناخته‌اید بخوبی می‌توانید درمان درد مردم شوید.
راهکار درمان درد مردم این است که مستقل بیاندیشید و عمل کنید و اجازه ندهید کلنگ پروژه‌هایی بیت المال مسلمین که حاصل خون شهیدان است با شگرد جلب و جذب آراء به نام اشخاص خاص مصادره شود که عین دهن کجی به قانون است و مردم نظاره گرند.
مردم مخالف تعامل و همدلی با دولت مورد تنفیذ رهبری نیستند بلکه مخالف تسلسل رانت خواری‌های سیاسی افرادی است که خود را به زلف دولت گره زده‌اند تا نام و نانی آنچنانی از سیل انبوه امتیازات را به انحصار درآورند.
جناب کلانتر!
در حشر و نشر با مردم رخصت بیشتری دهید و همچنان درب اتاق را بر خلاف استانداران قبل به روی مردم باز بگذارید تا بدون لکنت زبان، مرثیه حاصله از اثر انگشتِ اعتمادِ امیدوارانه خود را که توسط احزاب منحله و مسئولانی نانجیب بر سفره رنگین این تهی دستان بصورت نانوشته برآورد سهم و تقسیم شده است، غمگسارانه بسرایند.
جنجال و هیاهوی رسانه‌های زرد ملقب به بازار یابی شما را در وادی هدفگذاری ریل خدمت دچار انحراف نکند که در پشت هر تیتری منفی از رسانه‌های زرد، انگیزه و اهدافی خاص نهفته است.
تعامل با حق و حقیقت از شعار تا عمل فرسنگ‌ها فاصله دارد که البته آن جناب به مددشم سیاسی و تجربه خویش، بخوبی از آن واقف هستید و چنین ریلی از تعامل با خدایی که احکم الحاکمین است می‌تواند شما را در مسئولیت خطیر کلانتری استان رهنمون سازد.
-----------------------------------
زریر حجتی


کد مطلب: 411452

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/411452/اثر-انگشت-اعتماد-مردم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1