تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب : ۴۱۱۲۱۹
یادداشت سیاسی |

راهی که باید «جناح راست» بویراحمد و دنا در انتخابات برود

۵۹
۳
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
راهی که باید «جناح راست» بویراحمد و دنا در انتخابات برود
کبنا ؛متن ارسالی: اخیراً خبر اعلان رسمی آقای فرخیانی به عنوان گزینه نهایی جریان اصولگرا "بخوانید جناج راست"در روز یکشنبه هفته جاری طی یک مراسم رسمی، موجی از یاس ونا امیدی برای خروج از شرایط سیاسی موجود را ایجاد کرده است، از باب/ المومن مرآت المومن / چند پرسش برادرانه از محضر مبارک تصمیم سازان جریان راست سنتی بویراحمد ‐داریم.
امیدواریم بزرگواران قابل دانسته و به پرسش‌های موجود پاسخ دهند هر چند هیچ گاه باب گفتگو در این جناح وزین باز نبوده و گویا خیابان جناح راست همیشه یکطرفه و نظام ارباب رعیتی سیاسی مبتنی بر قیمومیت و حضانت فکری عده‌ای انگشت شمار بر اطفال صغیر بر ان حاکم می‌باشد.
۱ با کدام ساز و کار و مدل مردمی، دموکراتیک و منطقی، سران جناح راست که خود را اربابان ارزشی توده اصولگرا می‌دانند؛ به گزینه موجود رسیدند؟
آیا اساساً خواست و اراده توده‌های ارزشی و ولایتمدار بویراحمد و دنا محلی از اعراب داشته است؟
آیا کوچکترین تلاش یا اراده‌ای برای خارج کردن پنبه‌های موجود در گوش بزرگان جهت شنیدن صدای رسای مردم وجود داشته است؟
آیا فرایند تصمیم سازی در دهه پنجم انقلاب هنوز در پستوها و گعده‌های رفاقتی شکل گرفته و سرنوشت یک اردوگاه سیاسی و مردمی، در فرایندی منهای مردم شکل می‌گیرد؟
بعد از تجربه بی بدیل و پر افتخار چهار دهه مردم سالاری دینی آیا زیبنده است که سرنوشت توده‌های ارزشی در اتاق‌های در بسته و طی فرایندهای محرمانه شکل گیرد؟ به راستی کی باید سیاست زده‌های دور از مردم به اتاقهای شیشه‌ای رانده شوند تا لااقل پاسخگویی اقدامات خود باشند؟
۳ آیا تصمیمی که توسط عده‌ای خاص و توسط جمعی غیر انتخابی و کاملاً کنترل شده وگزینش شده اتخاذگردیده را می‌توان با صغرا، کبراهای فلسفی حجتی شرعی یا انقلابی ویا جریانی معرفی نمود؟
وبعد نتیجه گرفت که هر کس سرباز باند ما نیست، ضد انقلاب یا ضد ولایت است، وبا پرچسپ های تیم‌های ترور شخصیت و حیثیت، آبروی افراد را قربه الی الله له و لگد مال کرد و دایره اسلام رحمانی و انقلاب عزیز را آنقدر تنگ نمود که جز من و باندم کسی اجازه ورود به آن رانداشته و گویا سند شش دانگ اسلام و انقلاب را به نام فرد وعده‌ای خاص زده‌اند و دیگران جز تعرفه‌های رأی هیچ حق دخالتی در فرایندها را نداشته باشند و آیا این منطق با جذب حداکثری رهبری حکیم و فرزانه انقلاب سازگاری دارد؟
۴ آیا شرع یا انقلاب در منطق ما آنچنان تنزل پیدا کرده که با ادعاهای کودکانه قابل سوء استفاده و مصادره به مطلوب می‌باشد؟ آیا بازی‌های بچه گانه جمعی محفلی و سران خود خوانده جناحی خوش نام را می‌توان به عنوان مبنا وبرهانی محکم برای عمل در عرصه سیاسی پذیرفت؟ آیا دین ابزاری در مبتذل‌ترین سطح ممکن برای تسویه حسابهای باندی آنهم در شرایطی که بدنه اجتماعی یک اردوگاه سیاسی در اوج فشار وتحریم می‌باشد پذیرفتنی است؟
۵ آیا هر اقدامی که به حفظ شرایط موجود و تکرار فضای سیاسی حاکم بینجامد راجز خیانت به سرنوشت توده‌های آسیب دیده و تحت فشار چیز دیگری می‌توان نام نهاد؟
چپ و راست دو سر قیچیی هستند برای محروم نمودن متن واقعی مردم و پابرهنگان و محرومانی که پیر مراد انقلاب آنهارا صاحبان حقیقی انقلاب می‌نامید و فرمود" هر مسئولی که محرومان را فراموش کند در آتش قهر دوزخ خواهد سوخت، به راستس سهم محرومان در لابی‌های قدرت جناح راست وچپ چقدر می‌باشد؟
به تعبیر خلف صالح پیر مراد انقلاب زمان دعواهای چپ و راست به سر رسیده و شاخص انقلابی و مردمی بودن میزان عمل است
آیا وقت عبور از دعواهای زرگری چپ و راست نرسیده؟
آیا هنوز هم باید با دعواهای زرگری چپ وراست جوانان ایران اسلامی را به دنبال آدرسهای غلط فرستاد؟
چپ و راستی که کارنامه‌هایی به شدت آلوده در رانت خواری و انحصار طلبی داشته و دستانی به شدت آلوده به بیت المال دارند؟
ائتلاف نامیمون و نامبارک چپ و راست برای بازی دادن مردم و جلوگیری از مردمی شدن اقتصاد و سیاست به معنای واقعی کلمه در ایران اسلامی، آرمانی که تا محقق نشود انقلاب از موانع موجود در عرصه اقتصاد و سیاست و فرهنگ عبور نخواهد کرد.
آیا با دعواهای ساختگی چپ و راست می‌توان به جسم به کما رفته احزاب ضد مردمی، تنفس مصنوعی داد و چند صباحی بر زندگی نباتی این احزاب بی آبرو و رانتخوار که همچون زالو سد راه آزاد شدن انرژی‌های بیکران مردم نجیب در عرصه‌های اقتصاد وفرهنگ و سیاست شده‌اند افزود؟
آیا سرخوشی، بلاهت و بی‌تفاوتی جریان راست سنتی بویراحمد نسبت به سرنوشت توده‌های مظلوم وتحت ستم این اردوگاه جز زیست دائمی در فضای سرشار از رانت و امکانات چهار دهه گذشته دلیلی دیگر دارد؟
تودهای مظلومی که تنها چند ماه قبل از انتخابات دیده شده و بلافاصله پس از انتخابات به فراموشی سپرده می‌شوند، گوشت قربانی این معامله‌های کثیف پشت پرده اصحاب قدرت اعم از چپ لیبرال و مرفه و راست توتالیتر و تمامیتخواه وانحصار طلب می‌باشند.
جریان راست سنتی بویراحمدبه کلوپی انحصاری برای حفظ، کنترل و جلوگیری از نشتی قدرت به متن مردم تبدیل شده است
تا پروژه عبور از این دلالان قدرت و شیفتگان رانت و انحصار به سرانجام نرسد هیچ افقی فرا روی متن مردم نبوده
و هر فرد سالم و صالحی توسط مردم برگزیده شود به گروگانی در اختیار اصحاب این باشگاه انحصاری تبدیل خواهد شد و روز به روز از مردم دور خواهد شد.
بزرگ‌ترین مأموریت جوانان انقلابی و عدالتخواه در انتخابات پیش رو به پارکینگ هدایت کردن این خودروهای زهوار در رفته می‌باشد وگرنه تا دم مرگ و ملاقات اجباری ملکول الموت برای شما جوانان انقلابی و عدالتخواه تصمیم خواهند گرفت و با سرنوشت مردم معامله خواهند کرد.
در صورت ادامه دادن بازی‌های ضد مردمی احزاب مردم ستیز چپ و راست جوانان انقلابی و عدالتخواه سیر تا پیاز رانتخواری های دوستان را به سمع و نظر مردم شهید پرور استان خواهند رساند تا سیه رو شود هر که در او غش باشد و آن روز روز مرگ سیاسی مدعیان دروغین آزادی، حقوق بشر، دین، اخلاق، و ولایتمعاشان دو هر دو جناح چپ و راست خواهد بود.
به راستی چرا نمی‌توان به روشنفکر اعتماد کرد؟
روشکفکر فاقد کدام شاخص اصولگرایی است؟
کدام خط قرمز اسلامی، انقلابی و یا ارزشی توسط مهدی روشنفکر در نوردیده شده است؟ آیا میان رفوزه های دیکته داده موجود در هر دوجناح، نمی‌توان دیکته نانوشته روشنفکر را لااقل برسی نمود؟
آیا سلامت مالی، رزمندگی، تجارب اجرایی، حضور در ستادهای ملی و محلی جریان اصولگرا در چند دوره گذشته برای اثبات اصواگرا بودن ایشان کافی نیست؟
مدالی که سخاوتمندانه به هر شخص تازه به دوران رسیده اعطا شده و نجنگیده ها یک شبه ژنرالهای جناحی شده‌اند
ژنرال‌هایی که تا دیروز لبه تیز دشنه ایشان در پهلوی جریان و مردم بود امروز به سرداران دوران صلح و نه مبارزان زمان جنگ تبدیل شده‌اند و هنوز نرسیده تصمیم سازی می‌کنند و بالای سفره‌های جریان جا خوش کرده‌اند وسرنوشت مردم و انقلاب را در بویراحمد به دست گرفته‌اند.
این میزان از سخاوت و بلاهت حقیقتاً مضحک می‌باشد.
به راستی حضور روشنفکر در عرصه خدمت منافع شخصی چه کسانی رابه خطر خواهد انداخت که این گونه علیه ایشان سم پاشی و دروغ پراکنی می‌کنند و دست پا می‌زنند تا چهره مردمی ایشان را لجن مال کنند؟
آیا با قرائت حداقلی وتنگ نظرانه و بسته و انحصاری سران حزبی دیگر کسی در دایره انقلاب باقی خواهد ماند؟
آیا باید با وسواس تمام کوشید تا مبادا کسی از قطار انقلاب پیاده شود یا با شوق وافر افراد را با زور و اجبار از قطار اقلاب به بیرون پرتاب کرد؟
آیا نگاه‌های بسته حزبی و جریانی در این شرایط خطیر انقلاب که به شدت نیازمند وحدت حداکثری حول نقاط مشترک هستیم راهگشا خواهد بود.
یا وارد شدن به بازی خودزنی‌های سیاسی؟
آیا برای عبور از پیچ تاریخی فرا رو، راهی جز اجماع حداکثری همه گروه‌های وفادار به ایران و انقلاب و ولی امر مسلمین جهان داریم؟
کدام عقل سلیمی است که نداند با اجماع حداکثری حول مهدی روشنفکر می‌توان نه تنها سبد رأی سنتی جریان را حفظ کرد
بلکه پایگاه‌های جدید و جوانی را به اردوگاه اصولگرایان حقیقی اضافه نمود و خطر تکرار شرایط اسفبار موجود را پشت سر نهاد.
اعتیاد به قدرت، کابوس جدا شدن از قدرت وترس مزمن از تقسیم قدرت، همچون دور گذشته، قدرت را تمام و کمال تقدیم پیمانکاران وارد شده در عرصه سیاسی خواهد کرد.
پیمانکاران سیاسی که نشان داده‌اند با پولهای کثیف توانایی خرید هر چیزی را بدست آورده‌اند، و به مراتب گشاده دست‌تر از گذشته به تاراج بیت المال و نابودی حق و حقوق مردم اقدام خواهند کرد.
و خادمان پاکدست و ولایتمدار بویراحمد را برای چند دوره به قهقرا برده و بویراحمد و دنا را ضعیف و نحیف تر خواهند کرد، پیروزی مردم بویراحمد ودنا نه از خروجی جلسات سری احزاب و افراد بلکه از مجرای گذشت و فداکاری بزرگان حقیقی همیشه در صحنه انقلاب عبور می‌کند.
آنها که روی سیم خاردارها می‌خوابیدند، تا خط باز شود و بچه‌های لشکر قیچی نشوند، روشنفکر اسم رمز عبور از شرایط موجود می‌باشد، اگر شجاعانه از ترس های کاذب عبور کنیم.
---------------------------------
وحید حسین زاده
نام شما

آدرس ايميل شما

بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
با سلام و ادب
ما را به رخت و چوب شبانی فریفته اند
این گرگ سالهاست که با این گله اشناست
تحلیل زیبایی بود ولی به این نکته اشاره می کنم که مردم ما انقدر به رشد و بالندگی رسیده اند که واقعا در ک کرده اند واژه اصولگرا و اصلاح طلب فقط برای اغفال مردم بوده تا بتونن بر پشت اونها سوار بشن و به خواسته های غیر معقول خود برسند مردم فهمیدن مشکل اقتصادی اونها دیگه توسط هیچ طیف و گروهی قابل حل نیست کسانی هم که اقای فرخیانی را علم کرده اند می دانند ده هزار رای نخواهد اورد و هدفشان بر زمین زدن ایشانه الان اگه رای مردم هم سالم از صندوق بیرون بیاید کسانی برنده هستند که طایفه بیشتر و پول بیشتر داشته باشند دیگر ملاک توانایی و پاکدستی نبوده و نیست باید قبل از انتخاب کاندید به فکر سلامت انتخابات بود تا خیانت به ابروی اون پیر زنهایی که روی ویلچر ساعتها در صف می مانند تا رای خود را به صندوق بیاندازن ولی شنیده می شود که در موقع خواندن به ایده او خیانت می شود عملکرد نماینده به کنار
محمد جواد حسینی
Iran, Islamic Republic of
با نیامدن دکتر هدایتخواه پیروزی دکتر روشنفکر قطعی هست.
Iran, Islamic Republic of
فکر نکنم مشیی ارای روشنفکر کمتر از قبل خواهد بود خواهی دید
محمد جواد حسینی
Iran, Islamic Republic of
با نیامدن دکتر هدایتخواه پیروزی دکتر روشنفکر قطعی هست.
Iran, Islamic Republic of
انشالله پیروزی دکتر روشنفکر نزدیکه.
سید محمد افتخاری
Iran, Islamic Republic of
یقینا مهدی روشنفکر تضمین کننده پیروزی جریان نوظهور ندای وحدت و اصولگرایان بویراحمد و دنا تا سالیان سال خواهد بود پس انتظار میره که از این فرصت بدست امده به بهترین نحو ممکن استفاده کنند و اصول گرایان سنتی و ، خودمحوری و حسادت رو کنار بزارند و با انتخاب مهدی روشنفکر بار دیگر خودشان رو در قلب مردم جا دهند و اعتماد مردم رو به خوشان جلب کنند
بزرگمنش
Iran, Islamic Republic of
رای به دکتر روشنفکر رای به تیز هوشی رای به سیاستمداری و رای به شرافت و توانمندی است
خدا شاهده مردم دکتر روشنفکر به گونه ای با افتخار جمع 18نفره شیوخ را اداره میکرد ک خودشونم کف کردند
یا مهدی
Iran, Islamic Republic of
دوستان همانند دکتر روشنفکر در میدان فعالیت و تبلیغ باشید پیروزی دکتر نزدیک.انشااله
پیام نور
Iran, Islamic Republic of
سلام و عرض ادب

دوستان و عزیزان دلم
آینده روشن و از آن حق است ،
خبرهای خوشحال کننده و داغی در راه هست
اتحاد و همدلی در جریان ندای وحدت و بویراحمد سفلی بصورت ویژه و عالی در حال شکل گیری هست
واقعیت ها بر همگان اشکار شده و جلسات اتاق فکر و تصمیم گیری رقیبان (خاصه اصولگرایان) به اتاق فکر مهدی روشنفکر تبدیل شده و افراد تاثیر گذار پی در پی به جمع حامیان ندای وحدت می پیوندند
امید
Iran, Islamic Republic of
روشن فکر سرش نیبو گپ بزنه
توکل
Iran, Islamic Republic of
رای اصولگرایی به سمت دکتر روشنفکر در حال سرازیر شدن هست پیوست افرادی همچون:
دهراب پور- مختار اندر خور - امامی - خسرو حسینی و اصولگراهای بویر احمد سفلی به دکتر روشنفکر نوید بخش این هست که پیروزی نزدیک
Iran, Islamic Republic of
اینایی که تو گفتی هر کدومش یک رای بیشتر ندارن عزیزوم خوش بین نباش مردمو بزرگ نکن
Iran, Islamic Republic of
با قطعی شدن نیامدن ستار هدایتخواه اصولگرهای تامرادی در طی جلسه ای به دکتر روشنفکر پیوستند از جمله:
پرویز حقیقت (رییس ستاد هدایتخواه در لوداب)
ایمان سبحانی
حمزه آدر بو
حاج اعزامی
علی عسکر آراوند
حاج دردمن (رییس اسبق آموزش و پرورش لوداب)
آقای اردشیری زیلایی
اقای حاج ایاسی زیلایی
اقای موسوی زیلایی(عضو هیت علمی دانشگاه یاسوج)
حاج مختار اندر خور زیلایی
زیلایی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز همه این افرادی که از منطقه زیلایی نام بردی بدون خواست هدایت خواه تصمیمی نمیگیرند مطمئن باشید
Iran, Islamic Republic of
مهلی خندسوم جک خوبی بود
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
جوانگرایی عمل به حرف رهبری و گام دوم انقلااب هست.دکتر روشنفکر یک نیروی جوان و تمام سیاسی است نباید خودزنی کنیم و ظرفیت ایشونو بدیم به رقیب.
این دوره تنها راه موفقیت اصولگراها روشنفکر هست.
حسین نظری
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر حاج مهدی روشنفکراز خانواده های عزیز و عظیم الشان شهدا، رزمنده و یادگار هشت سال دفاع مقدس ،متخلق به اخلاق حسنه ی الهی ،اهل تزویز و ریا نیست،عملگراست، تکلیف گراست،دارای شان و موقعیت اجتماعی بالایی است، مردی از جنس دانشگاه، چهره ای مردمی، متشخص و پرنفوذ و در واقع مصداق ویژگی های بارز یک نامزد اصلح می باشند و بس...
Iran, Islamic Republic of
درود بر دهراب پور و درود بر روشنفکر
نصیری
Iran, Islamic Republic of
هدایتخواه خودش باید بیاد متاسفانه گزینه جدید اصولگرا با اقبال عمومی مواجه نشد
Iran, Islamic Republic of
ما نیرویی میخوایم که حاج حسینس ازش حمایت کنه وقتی حاج حسینی از فرخیانی جدا شده ماهم نیستیم
رحیم بیدار
Iran, Islamic Republic of
به نظر می‌رسد که روشنفکر توانسته تصمیمات حلقه دوستان! را به چالش بکشد و آنها را به کنش‌ها و واکنش‌هایی به مساوات خود زنی وادار کند!!!
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین سؤال جریان اصولگرایی استان این است که چه کسانی و از چه چیزی می‌ترسند که حاضر نمی شوند دکتر روشنفکر را معرفی کنند؟ وام دار نبودن کسی، تنها لیدر رعایت اخلاق در سیاست، نداشتن معاملات پشت پرده، اقتدار و تثبیت پیروزی در صورت حضور، حمایت جریانی بالا، حمایت طایفه ای و منطقه ای، حمایت جامعه دانشگاهی و دانشجویان و.....
آیا جهالت و خودخواهی و نفاق در جریان اصولگرایی جای خود را به مردم خواهی خواهد داد؟!!
نژندی-احمد
Iran, Islamic Republic of
اصولگرا ها با معرفی فرخیانی به گزینه قویی همچون خرامین خیانت کردن
بخشی- گنجه ای
Iran, Islamic Republic of
ماهيت دموكراسي و عقلانيت ايجاد مي كند كه بزرگان و افراد مرجع بدون انحصارگرايي و منفعت انديشي اين بار از حاج مهدي روشنفكر حمايت كنند و بار اساس پايگاه راي مناسب ايشان و انتصاب به برادر شهيدش و ... ميدان را به ايشان بدهند البته مدعي نيستيم كه " روشنفكر " هيچ عيب و ايرادي نداره اما در شرايط موجود گزينه مناسبي است .
نجات بخش
Iran, Islamic Republic of
هر گزینه‌ای بجز روشنفکر، تکرار تلخ نتیجه‌ی ادوار گذشته را برای اصولگرایان به ارمغان خواهد آورد!!!
دلروز
Iran, Islamic Republic of
شما چه کسی ار انقلابی میدانید آیا انقلابی کسی نیست که جان ومالش را در راه اسلام فدا کرده و تابعیت از و ولایت فقیه را سرلوحه کارهاش واعمالش خودش میداند وکسی که مردم دار وهمه را به یک دیدگاه نگاه میکند فقط افراد سیاسی که صاحب قدرت ومقام هستند را بر دیگران ترجیح ندادن نشانه انقلابی بودن نیست ولی متاسفانه کسانی از انقلابی حرف میزنند که نه کسی از خانوادش را نثار انقلاب کردونه مردم بدبخت ومستضعف را میشناسه انهایی که از برکات این نظام الهی به نان ونوایی رسیداند وبه جایی رسیداند که شرمشان میشوند با مردم دست بدهند اگه باکسی دست بدهند با نوک انگشتان دست میدهند وچنان مغروومتکبر هستند که آدم شرمش از انسان بودن میشود انقلابی بودن به ریش وتسبیح نیست به انسانیت ومروانگی هستش حالا خودتان فضاوت کنید تاانقلابی وغیره انقلابی ومشرک را بشناسید
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز، این همه صغری و کبری چیدی که روشن فکر رو مطرح کنی؟ پیشنهاد ما اینه که آقایان هدایتخواه و روشن فکر، در مجمع حاضر بشن و هر کدام که انتخاب شدن، کاندیدای جریان انقلابی باشن و همه موظف به حمایت از او بشن
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر بهرامی
Iran, Islamic Republic of
اولا اقای حسین زاده تو طرفدار واقعی روشنفکر و جریان اصول گرا نیستی میدانم تو ماموریت با این نوشته ابتدایی ات فقط دنبال انجام ماموریت اختلاف بین این جریان هستی اگر این جریان اقای روشنفکر از خودشان نمی دانستند مثل کاندید در سایه تو وارد مذاکره با اون نمیشدنند ایشان جزی جریان انقلابی است و ولی بنا اون این است بدون جریانی حرکت بکند ما هیچ تقابلی با اون نداریم
اصول گرا
Iran, Islamic Republic of
کسی که این متن رو نوشته دنبال روسیاهی روشنفکره نه دنبال پیروزیش
Iran, Islamic Republic of
مشکل اصلی اینکه روشنفکر و حامیانش غیر از کاندید خود کسی را بعنوان خروجی جریان اصولگرا و انقلابی قبول ندارند و در شورای نمایندگان دوطرف شرکت نکردند.
تو در ی
Iran, Islamic Republic of
مردم دیگر آگاه هستند نه اینکه هرچه چند نفر مغرور متکبر گفتند گوش می کنند اتفاقا برخلاف آن چند نفر این روزها خیلی از اصولگرایان و اصلاح طلبان معتدل گزینه نهایی خود را روشنفکر می دانند
Iran, Islamic Republic of
بسیار زیبا بیان کردین مخصوصا جایی ک گفتید نفوذ پیمانکاران! نفوذ پول در تمامی انتخابات بخصوصا کهگیلویه و بویراحمد بر کسی پوشیده نیست
تامرادی..
Iran, Islamic Republic of
انشالا که دیگه تمامه و این حرف های بی پایه چیزی رو تغیر نمیدهند .
همه مردم و جوانان میدونن که چه کسی رو انتخاب کنند .بحث رای و قویت و رفت امد نیست ما به کسی نیاز داریم که در کار خودش خبره و نخبه و فوق العاده باسواد باشه که بتونه حق ما رو بگیره .
و دکتر فرخیانی خودش رو ثابت کرده و همه هم میدونن فقط دکتر فرخیانی توانایی انجام این کار رو داره
پناهی گچساران
Iran, Islamic Republic of
مردم کاری به دعواهای زرگری چپ وراست ندارندوبه اندازه کافی عمرشان رادراین دعواهاتلف کرده اندوازهیچ یک خیری ندیدند.وقت آن است که چهره های جدیدوافکارجدیدواردعرصه شوندودرحوزه بویراحمدودنادکتربهرامی وروشنفکرنمونه قابل ذکری هستندکه امسال آرای زیادی رابه خودجلب می کنند.حال آنکه چاره گذرازمحرومیت به پیشرفت وترقی شخص دکتربهرامی است.به امیدپیروزی آنکس که به دردشهرودیارش خورده وخواهدخورد.
اصولگرای
Romania
لطفا بالاترین پست آقای روشنفکر و سابقه کاری ایشون رو هم بهش اشاره بفرما !!!!!! ما نماینده مجلس میخواهیم برای شهرستان بویراحمد و دنا نه عضو شورای شهر میخوایم
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
به نظرشماجناه چپ رومیتوان مخصوصادراستان خودمون اصلا انقلابی نامیدوقتی یک مدیرکل. نداره وحتی به این نهادها توهین میکنه برای این جناه بایدتاسف خوردکه نداشتن تااین چنیین مدیرانی در راس بگذارند وآبروی نداشته وداشته خودرواردست بدهند
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
جناه راست رواگه بگوییم کاری برای مردم انجام ندادن ظلم بزرگی است درحق ای جناه اما جناه مخالف کاری که برای مردم انجام ندادند درحق آنهاظلمهای انجام دادند
Iran, Islamic Republic of
هر دو تاشون یکی هسن ککا
وحید
Romania
حیف اصولگرایان که یک عدای مثل خلقی پور وهدایت خواه در استان نابودشون کردان
وحید
Romania
حیف اصولگرایان که یک عدای مثل خلقی پور وهدایت خواه در استان نابودشون کردان
Iran, Islamic Republic of
عزیزم عده ای اینجور نوشته میشه مگه بلهزار مدرک گرفتی
Iran, Islamic Republic of
الان متوجه میشوید که عده ای خود را ذوب در ولایت وخودرا ملاک ومعیار ارزشهای انقلاب رحمانی که خون بهای هزاران هزار شهید است جا زده اند که با این شعار چه با حیثیت وشرف انسانهای مومن وفرهیخته ای بازی کردند چه در تو پس توهای خفه قان به نام دین وانقلاب تصمیم گیری وتصمیم سازی به نام دین به کام خودشان کردند مردم وحتی تحصیلکرده های استان کهکیلویه وبویراحمد را جهت منافع خودشان به انقلابی وغیر انقلابی دسته بندی می کردند در صورتی که مردم استان ما چوب ظلم دوران ستم شاهی را خورده بودند وانقلاب اسلامی را وموهباتش را همگی از گوشت وپوست واستخوان لمس می کردیم ولی عده ای منفعت طلب همچون یاغیان وطاغیان مردم را بزور با لفاظی وسوء استفاده از شعار انقلابی وغیر انقلابی از صحنه بدور وبیرون می کردند حا چاقو دسته خودش را هم می برد عده ای از همقطاران خودشان راکه به شکوفایی وتوانمندی جهت عرض اندام رسیده اند با همان شعار استعمار ی واستثماری خود که هرکه همراه مانیست با مانیست میخواهند از صحنه بیرون برانند امیدوارم مردم استان ما با درایت وروشنفکری وروشنگری به افرادی که دارای توانمندی و تخصص وتجربه است رای دهند واجازه تصمیم گیری وتصمیم سازی را از منفعت طلبان خودخواه وخودبین وحتی عرض اندام به آنها ندهند تا این خوی قیم مئابانه آنها از سر آنها خارج شود ومتوجه شوند عددی نزد مردم نیستند واینها با این موج سواری میخواهند دل مردم را خالی کنند وخودرا پیروز ازقبل پیش بین شده بدانند
Iran, Islamic Republic of
سران اصولگراغلام حلقه به گوش برای رسیدن به منافع خودشان میخواهندمردم اصلابرایشان مهم نیست که صدالبته روشنفکرزیربارانها نمی رود من به عنوان اصولگراخودم شخصابه روشنفکر رای میدهم چون پایگاه مردمی خیلی خیلی قوی تری دارووبرای رضای خداکارمیکند نه خوشامدسران خودخواه اصولگرا
یک اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
اینایی که حالا خارج از حزب قرار گرفتن و داره گله میکنن که چرا این شده و چرا ان شده؟
و میخوان بگن ما هم جزء اصولگرایان هستیم اول از خودشون سوال کنن که چرا در هیچ جایی از جریان اصولگرایی چه در سطح استان و چه بالاتر، اسمی از خودشون نیست و هیچ کس دیگه ای انها را قبول نداره؟
اینا فقط خودشون رو اصولگرا نشون میدن که بگن ما درستیم و ... واین گروه اصولگرا هستن که ما رو نخواستن.
نمیگن که اونها بودند که تن به رای اکثریت ندادند و خود رای از جریان خارج شدن.
امیدوارم که به کارهای خودشون فکر کنن و باعث تفرقه در بین جریان نشن.
به امید موفقیت و پیروزی دکتر فرخیانی
Iran, Islamic Republic of
فرقی بین اصولگرا و اصلاح طلب و..نیست ککا
💚
Iran, Islamic Republic of
خداراگواه میگیرم که من دور گذشته انتخابات به اقای روشنفکر رای ندادم منتها به یقین رسیدم عده ای کهختلفت سرسخت میکنند و خود با رای مردم بویراحمدسفلی ازقدیم ازجمله اقای موسوی و حسینی و هدایت خواه و.... به مجلس راه یافتن هدف انان شخص روشنفکر نیست بلکه انها به ظاهر دم از مخالف با قومیتی میزنند ودرنهان میخواهند یک بویراحمد سفلی به مجلس راه نیابد ما نباید قضاوت نابخردانه نمتئیم این که عده ای خود با پول وزور وقدرت و ثروت بر صندلی ریاست مینشینند چرا این حق را نمیخواهند دهند دیگری براین کرسی بنشیند... کی باید عاقلانه وبدون از سفلی وعلیا کردن تصمیم گرفت باید به فکر نجات بویراحمد بود ...
هدا
United States
هدایت خواه دور جدید آبروریزی خودش رو کلید زد تنها راه شکست زارع آبرو ریز روشنفکر هست، تمام
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرخیانی
رضا
Iran, Islamic Republic of
با انتخاب روشنفکر ،هیچکدام از حرفهای جنابعالی که بایددرمسیر درست قرار بگیرد نه تنها درست نمیشود بلکه افتزاحی به بار میاید که آبروی استان خواهد رفت، یک فرد چندانی ندارد .
.
ولایت
Iran, Islamic Republic of
کسانیکه مخالف روشنفکر هستند اصوالگرا نیستند وبنام اصولگرایی کاسبی راه انداخته اند تا به منافع شخصی خودشان برسند وقطعا شکست خواهند خورد
یا مهدی
Iran, Islamic Republic of
به امید خدا روشنفکر کاندید مردمی ضرورت دارد همه باهم یا مهدی بگوییم و ایشان را حمایت کنیم
هلال احمر تامرادی
Iran, Islamic Republic of
درود برتمام مردانی که سیاسی بودن ولی سیاست زده نشدن.بسیاری از یاران حقیقی جناب استاد اخلاق وهدایت گر براین باورن که تصمیمی که توسط سران به ظاهر اصولگرا در انتخاب آقای فرخیانی گرفته اند راه وهدفی جز نابودی علمدارپرچم اصولگرای بویراحمد یعنی هدایت خواه را ندارند.ولی منطق وشعور دراینجا حکم میکند که مگر جناب استاد خودشان دید سیاسی وحتی منطقه ای ندارند که در این بین نه به عنوان یک تصمیم گیرنده بلکه به عنوان یک اجرا کننده تصمیم سران عمل کردند ،چند مدت پیش جناب استاد هدایت خواه آقای تاجگردون را خطاب کردند غافل از اینکه خودشان عینا پا جا. گذاشته اند.خدا آخرو عاقبت این مردم بدبخت وبیچاره را به خیرکند.
دوست
Iran, Islamic Republic of
این تصمیم فتنه ای بیش نیست مواظب باشیم حسادت حسادت حسادت انتقام شکست دورگذشته رامیخواهندازآقای روشنفکربگیرند
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
چون هدایت خواه ،دلیل قبول نشدن دور قبل خود را روشنفکر می داند ،به فکر تلافی و انتقام افتاده
احمد
Iran, Islamic Republic of
خواهشا میزان سواد و بیان ، شجاعت و عادل بودن جناب دکتر فرخیانی را با هیچ کدام از کاندیدها مقایسه نکنید، بیشتر از این توضیح لازم نیست فقط این موضوع را بگویم
که هر شخصی در این استان ادعای شجاعت، سخنوری و سواد و غیره... در مورد مسایل سیاسی و اجتماعی و مرتبط با نمایندگی با مجلس را دارد به صورت رسمی و قانونیی درخواست مناظره با جناب دکتر کریم فرخیانی را دهد تا بر همگان روشن شود که ایشان دنیایی از علم، سواد و بیان و اطلاعات میباشند حتی این موضوع را بقیه کاندیدها به خوبی میدانند و شکی در برتری ایشان ندارند، این شخصیت نخبه و جامعه شناس میتواند حق این مردم را از چنگال سیاسیون قدر کشوری بگیرد و ناجی این مردم باشد نه کسانی که... التماس تفکر وسلام
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
اقای فرخیانی یک شخص از جریان اصولگرایی هست که توسط شاخصین جریان بعنوان‌کاندیدا انتخاب شده است.در صحبتها وکامنتهای طرفداران اقای روشنفکر هیچ چیزی جز ایل طایفه .قوم برادر. نشنیدم.واصلا به اینکه انتخاب باید بر اساس شایستگی باشد وتفکر باید فرا طایفه ای وفرا ایلی باشد.اینکه اقای روشنفکر یک دور کانیدا شدن ورای نیاوردن حقی برای ایشان ایجاد نمیکند والبته ایشان بدهکار هم میشود چون اتحاد بیسا بقه ای بین ایل تامرادی در دور قبل بوجود امده بود ومردم ایل جانفشانی کردند اما اشتباهات حلقه مشاوره اقای روشنفکر وخود ایشان اینقدر غرق در ایل شدند که نتوانستند دوسه هزار رای بیرون از ایل جمع اوری کنند وجهت جمع اوری رای ایل که بصورت اتومات خودش بصندوق روشنفکر میرفت بیشتر از انچه لازم بود وقت گذاشتند وتازه با مدیریت نکردن جوانها وگاها همراهی با انها باعث در گیری با هواداران دیگر کاندید اها چه در سطح شهر یاسوج چه در حوزه هایی که ارا روشنفکر دارای تراکم بیشتری بود.باعث بدبینی مردم دیگر طوایف از ایل ریشه دار تامرادی شدند.مخصوصا هنگام ورود کاروانهای دیگر کاندیدا ها در حوزه های لوداب مارگون وپاتاوه عده ای که بیشتر جوانان احساسی از ۱۶ سال تا ۳۳ الی ۳۴ ساله با مسدود کردن مسیر تردد به انها بی حرمتی میکردند حتی به خود کاندیدا ها که بین انها اقای دکتر هدایت خواه نماینده دو دور مردم در مجلس واز چهره های فرهنگی مطرح کشور واقای حاج زارعی که مدیری با حدود ۲۶ سال سابقه مدیریت کلان استان ونماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بی احترامی شدید کردند.واین موارد که میتوانست شکل نگیرد ضربه بزرگی به جریان سیاسی تا مرادی ووجهه ایل سترگ وارد کرد. پس در نتیجه اقای روشنفکر پتانسیل جمع اوری شده ایل را به دلیل سهل انگاری خود ولیدران اصلی به باد داد..بطوریکه که در دور گذشته همه ایل امدند از هرجایی که سکونت داشتند کارگرانی را دیدم که در اصفهان شیراز بوشهر ساکن بودند بعضی مجرد بعضی با خانواده با شوق سربلندی ایل این همه راه را کرایه ماشین داده وهزینه کرده بودند با زن وبچه امده بودند در شهرستان کهگیلویه همه امدند رای دادند .اما کافی نبود رای ایل تمام کننده نبود .در اینجا بود که باید اقای روشنفکر ولیدرهایی که مدعی بودند نمایندگان ماقبل بویراحمد را به مجلس برده اند هنرنمایی میکردند واز ارایی غیر از ایل صحبت میکردند .اما افسوس دوستان هیچ پس اندازی نداشتند که هیچ با رفتار انحصار طلبانه فقط ایل و مدیریت نکردن جوانان پر انرژی وهیجانی باعث ایجاد انگیزه در دیگر طوایف شدند که نه خود رای بدهند ونه بگذارند کسی رای بدهد .
حال اقایان خود را مستحق تر می دانند.خیر اسیاب به نوبت شما ارد خود بگیر برو کم وزیادش پای خودت نوبت شما تمام شد .وبا کمک به شخص دیگری از ایل که توسط جریان انقلابی معرفی شده وداری تشکیلات سیاسی معتبر وبا سابقه می باشد دین خودرا به ایل ادا کرده وبرای ادوار بعدی انشالله بر تجربیات خویش بیفزا .اقای فرخان کاندید تشکیلات هست وداشتن پشتوانه ایلی هم یک امتیاز محسوب میشود .تا یکماه قبل از کاندیدا شدن استاد هدایت خواه هیچ کس اورا نمی شناخت .اما جریان اصولگرایی وتشکیلات انقلابی اورا انتخاب معرفی پیروز انتخابات وروانه بهارستان کرد.قائدتا فرخیانی راخت تر وارد مجلس میشود.
من الله التوفیق
Iran, Islamic Republic of
نه هدایخواه نه روشنفکر بدرد مجلس نمیخورن فقط فرخیانی دکترای حقوق مدافع حق و مردمه
Iran, Islamic Republic of
درود بر همه انها ولی به فرد اصلی که تا میاد خودشه اشاره نکردید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1