تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۴۱۱۱۱۷
یادداشت سیاسی |

پاسخی به اظهارات اخیر شکر الله امامی؛ شهرستان شدن مارگون: از حرف تا عمل؟!

فرید شهریاری
۴
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
پاسخی به اظهارات اخیر شکر الله امامی؛ شهرستان شدن مارگون: از حرف تا عمل؟!
کبنا ؛واکنش مدیرکل اسبق سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد به ارتقای بخش مارگون به شهرستان


«سید شکرالله امامی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد در دولت احمدی نژاد در مطلبی که رسانه‌ها آن را منتشر کردند، آورده است که در زمان استانداری استاندار مردمی، با اقتدار، دین دار و کار آمد جناب آقای نوذری و در زمان وکا لت برادر عزیزمان جناب آقای دکتر هدایت خواه و مدیرکلی سیاسی این حقیر بحث شهرستانی مارگون تحت عنوان شهرستان نور به مرکزیت سقاوه و با بررسی کارشناسی جناب دکتر عزیزی کارشناس تقسیمات استانداری و هماهنگی با دکتر محمدی مدیرکل تقسیمات کشوری مقدمات فراهم شد، ولی بدلیل معارضات اجتماعی و اعتراضات اهالی لوداب انجام نگرفت.
حتی منطقه سرچنار را نیز به عنوان منطقه حد وسط مطرح کردیم که موافقت نشد، جناب آقای دکتر هدایت خواه هم نگران اختلاف بین اهالی لوداب و مارگون بودند و دوست‌دار ایجاد اختلاف ونگرانی نبودند.
تمام مطالعات تقسیماتی در زمان دولت مهروز با جدیت درسطح استان انحام گرفت و اقدامات خوبی در همان مدت محدود که بنده مدیرکل سیاسی بودم انجام گرفت که بخشی اجرایی و بخشی ماند.»
در ادامه یکی از مخاطبان این سایت خبری مطلب زیر را در پاسخ به اظهارات شکرالله امامی نوشت که از نظر خوانندگان می‌گذرد؛ 
فرید شهریاری نوشت؛ اخیراً آقای شکرالله امامی مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری در دوره آقای ستار هدایت‌خواه راجع به روند شهرستان شدن مارگون اظهاراتی خلاف واقع بیان داشته‌اند که اکنون برای تنویر افکار عمومی چند نکته‌ای به اختصار بیان می‌شود؛
جناب آقای امامی؛
- شما مدعی شده‌اید که بحث شهرستان شدن مارگون، در زمان مسئولیت شما و آقای هدایت‌خواه بوده است و تلاشی که زارعی در طی این چند سال برای ارتقاء این بخش به شهرستان شدن انجام داده است، واقعیت ندارد!
در همین ابتدا این سئوال مطرح می‌شود، چرا با وجود آن که هشت‌سال قدرت مطلق در اختیارتان بود هیچگونه اقدام مؤثری برای ارتقاء مارگون و لوداب به شهرستان شدنشان انجام ندادید؟
چرا اکنون که خدمات، تلاش‌ها و پیگیری‌ها زارعی با توکل بر خدا منتج به نتیجه و شهرستان شدن مارگون شده است، بعد از یک دهه سخن به زبان گشوده‌اید و از وفای به عهد زارعی با مردم شریف بویراحمد سفلی، خاصه مردم مارگون حسادت می‌ورزید و دست به تخریب ایشان می‌برید؟
جناب آقای امامی؛
2-چرا؟ شما اگر در دوره مسئولیتتان مدیری توانمند و یا مردمی و حتی متخصص می‌بودید، نه امروز بلکه در همان زمان باید به مردم گزارش می‌دادید؛ وقتی مدیران سفارشی در رأس هرم اجرایی امور قرار می‌گیرند، وقتی سیاست‌بازان ضد مردمی که هیچ درک درستی از نیازهای مردم و جامعه ندارند، مسئولیت حل مشکلات را بر عهده می‌گیرند، نتیجه کار این‌چنین می‌شود که در دوره‌ای که امکانات مالی و اقتصادی کشور با نفت 140 دلاری و سود حاصل از فروش نفت 700 میلیارد دلاری در زمان مسئولیت شما در این کشور جاری بود؛ متاسفانه نه‌تنها شهرستان شدن مارگون به نتیجه نمی‌رسد بلکه از توسعه و شهرستان شدنش در آینده نیز محروم می‌شود!
 
جناب آقای امامی؛
3-شماها در اوج ناکارآمدی، تنها افتخارتان این بوده است که خدمات زارعی را که یکی پس از دیگری همانند (گازرسانی به کاکان، اتمام سازه و تجهیز بیمارستان 290 تخت‌خوابی یاسوج، تکمیل و اتمام کارخانه سیمان مارگون، چهار بانده کردن راه‌های مواصلاتی شهرستان بویراحمد و دنا، تکمیل و تطویل باند فرودگاه و گازرسانی به اکثر روستاهای شهرستان و ده‌ها اقدام دیگر) به بار می‌نشیند را به دوره وکالت خود ارتباط می‌دهید که پاسخ این ادعای پوچ-تان، همان سیلی تاریخی و معنار دار آرای پاک و شریف مردم بویراحمد و دنا به ویژه مردم آگاه و قدرشناس مارگون و لوداب به شما بوده است که جامهٔ مسئولیتی را که بر قامت شما گشاد و بزرگ بود را از تنتان در آوردن!
حال پاسخ دهید آیا به خاطر اینکه هشت سال مردم مارگون را از حق طبیعی‌شان محروم کردید از آنان عذرخواهی کرده‌اید؟
آیا به خاطر ضعف مدیریتی و عدم توانایی در انجام مسئولیت اجرایی-تان از مردم لوداب که به خاطر سبد رأی انتخابات مانع از شهرستان شدن لوداب و عدم توسعه یافتن آن در آینده شده‌اید تا لوداب مستعد، به واسطه شما همچنان محروم بماند از خدا طلب مغفرت کرده‌اید؟
اکنون که زارعی با خدمت صادقانه حق شهرستان شدن مارگون را با جدیت پیگیری کرده است؛ چرا به جای سکوت و یا تحسین این اقدام عام المنفعه، با نماینده مردم دست به تقابل زده‌اید؟ این رفتار شما برای رضای خداست یا برای خوش خدمتی؟!
شمایی که در ابراز عقیده، خود را مرید آقای هدایت‌خواه می‌دانید آیا شایسته نیست در بحث مردمی بودن، خدمتگزاری به مردم و مستقل بودن به دور از وابستگی به دیگران، آقای زارعی را نیز الگوی خود قرار دهید تا شاید مردم این منطقه شما و یار محبوبتان را به خاطر بی‌توجهی به مطالبات به حقشان ببخشند تا که شاید رستگار شوید؟
جناب آقای امامی
4- اگر شما در بحث شهرستان شدن مارگون به دید خود تعیین‌کننده بودید، بدون تردید همان موقع می‌توانستید این مهم را به سرانجام برسانید نه اینکه به بهانه اختلافات قومی میان مردم فهیم مارگون و لوداب از بار مسئولیت شانه خالی کنید!
شما جز سخنرانی‌ها و تحمیل هزینه بر زندگی مردم آیا دست‌آورد دیگری هم داشته‌اید؟ شما اگر واقعاً از جنس مردم می‌بودید، باید اگر اختلافی هم وجود می‌داشت، به خاطر مسئولیت سازمانی و همچنین بُعد اخلاقی و انسانی، آن را برطرف می‌کردید، اما افسوس که در هر دو مسئولیت رفوزه شدید تا اینک به جای پذیرشِ صلح‌دوست بودن، توانمند بودن، خستگی‌ناپذیر بودن و پیگیر بودن خادم ملت (زارعی) دستاوردهای بزرگ آن را به نام خود مصادره کنید که این رفتار شما و همفکرانتان مصداق روشن و عینی صفت «خدمات اجرایی» دیگران به کام خود می‌باشد!
در پایان این اشعار شیخ بهایی را با احترام تقدیم شما می‌کنم و قضاوت را هم‌چون گذشته به مردم می‌سپارم؛
همه روز، روزه بودن، همه شب نماز کردن
همه ساله حج نمودن، سفر حجاز کردن
ز مدینه تا به مکه، سر و پا برهنه رفتن
دو لب از برای لبیک، به وظیفه باز کردن
به مساجد و معابد، همه اعتکاف جستن
ز ملاهی و مناهی، همه احتراز کردن
شب جمعه‌ها نخفتن، به خدای راز گفتن
ز وجود بی نیازش، طلب نیاز کردن
به خدا که هیچ یک را، ثمر آن‌قدر نباشد
که به روی نا امیدی، در بسته باز کردن
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اگه دقت بشه زارعی هیچ طرح جدید را نتونسته شروع کنه.
همش کارهای سابق از خودش هست که با گذشت ۸ سال هنوز خیلی هاشون هم جواب نداده. اگه قرار باشه هر ۸ سال یک کار نیمه تمام تکمیل بشه هر کسی می تونه نماینده بشه. بله. محشره همه قبول دارن.
زارعی اگه هم نبود قطعا زودتر بیمارستان افتتاح میشد و قطعا نیروهاش هم هم فامیلیش نبود. بیمارستان افتتاح شد سودش به کی رسید؟؟؟ بله برا فامیل خودش عالی بود.
Iran, Islamic Republic of
کلیه کارهای عمرانی دربخش لوداب ازقبیل،راه،گاز وآب درزمان هدایتخواه کلنگ زنی ودرحال اجرا بودن درزمان زارع الحمدالله همشون تعطیل فعلا!!!!!
سید
Romania
اولا، بخث شهرستان شدن مارگون و لوداب از زمان هدایتخواه هم صحبتش بود و خیلی تلاش ها برای آن شده بود، دوما، مگه آقای امامی حرف بدی که نزده، گفته آن موقع هم بسیار تلاش می کردیم، که مارگون شهرستان شود، سوم، زارعی برای رای جمع کردن چکار داشت برای شهرستان شدن مارگون، برود آجم دیشموک که جزء حوزه انتخابی اش هم نبود، ( فرماندار کهگیلویه هم صدایش در آمده بود ) که آجم را از دیشموک جدا کند و انتقال بدهد به مارگون، پس معلوم میشود که برای رضای خدا کار نمیکند، و دنبال نفاق انداختن و جمه آوری رای می باشد، چهارم، چه بی عدالتی ها و تبعیض ها، رابطه بازی، و سیاسی بازی ها که . اطرافیانش نکرده اند، نمونه بارزش همین استخدام های فله ای بیمارستان جلیل و ادارات دیگر می باشد، که منحر به اخراج رئیس بیمارستان دکتر حلیل شد.
اصلاح طلب
Romania
شما هر دوگروه ۱۶ سال مردم مارگون و بویراحمد سفلی را به بازیچه گرفتید حالا دارید سر موضوع شهرستان شدن مارگون که نشده دعوا می کنید واقعا تاسف باید خورد به حال شمایی که هنوز هم دست برنمی دارید یا شاید هم براتون شده عادت .مردم مارگون و بویراحمد سفلی هیچ اعتمادی به هیچ گروه و حزبی ندارند بس کنید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1