تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۷
کد مطلب : ۴۱۰۹۴۹

یادداشت جوان دهدشتی خطاب به شهردار

۱
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
یادداشت جوان دهدشتی خطاب به شهردار
کبنا ؛.شهردار محترم شهر دهدشت با سلام و درود احتراما همان گونه که در موقع کاستی ها و ناکارآمدی ها قلم ها تیز و روان می نویسند اخلاق ایجاب میکند که اگر کاری انجام می شود و یا گرهی از مشکلات مردم باز میشود باید به تصویر کشیده شود که لازم دانستم نسبت به ترمیم آسفالت تعدادی از خیابان های شهرمان تشکری از مجموعه شهرداری به عنوان شهروندی که رفع مشکلات موجب خوشحالی و مشکلات خود نیز باعث اندوهمان میشود داشته باشم. البته که با توجه به مشکلات موجود در شهر و نبود درآمد پایدار برای شهرداری مجبور شدم از حداقل ها تشکر کنم، اما گاها مدیریت علمی و تکنیکی می تواند ضعف ها و کاستی ها را آنچنان مدیریت کند که از شدت آنها کاسته شود تا سنگینی انها کم تر احساس شود.
علی ای حال از شما خواهشمند است کیفیت ، نظارت و واگذاری کار به بهترین افراد، که سه اصل از عملکردهای حیاتی مدیریت هستند را مدنظر قرار داده ، تا افراد متخصص شما با نظارت درست و اصولی بروی کیفیت تمرکز داشته تا خدای ناکرده کوتاهی در این خصوص از سوی پیمانکاران صورت نگیرد که در این خصوص حال پریشان آسفالت خیابان سپاه نزدیک به چهارراه بیمارستان گواه این مدعاست. 
النهایه آرزوی توفیق برای شما و خدمتگزاران صدیق ومسولان متعهد این نظام ومردم مسئلت مینمایم امید است که توفیق رفیق طریقتان باشد و گام های پسین قرین پویایی و پایایی قرار گیرد.
افضل هوشیاری
نام شما

آدرس ايميل شما

بهرام
Iran, Islamic Republic of
احسنتم..من هم برای شما آرزو دارم روزی دررانتخابات شورای شهر که آرزوی شماست پیروز شوید و جبرا مآفات بنمایید..
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1