تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب : ۴۱۰۹۲۵
یادداشت سیاسی |

پنجه بر رخسار خورشید

سید حاجت موسوی
۱۱
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
پنجه بر رخسار خورشید
کبنا ؛متن ارسالی: در پی انتشار یکی از هزاران مکاتبه دفتر آیت الله ملک حسینی در فضای مجازی، بدون از هرگونه احساسات جانبدارانه‌ای مطالب و عرایض زیر را با احترام و ادب به محضر مردم شریف و فهیم استان تقدیم می‌نمایم:
۱- بزرگان و معمرین این استان بخوبی به یاد دارند که در مقاطعی از تاریخ پر فراز و نشیب استان به ویژه ایام پرفروغ انقلاب اسلامی، عوامل و عناصر خود رأی سعی در قلع و قمع بسیاری از متنفدین داشتند که هوشیاری، شجاعت و تصمیمات قاطع حضرت آیت الله ملک حسینی (ره) در خصوص اجرای عدالت و جلوگیری از بی‌تدبیری به داد مردم رسید، اگرچه در آن زمان سعی در تخریب آیت الله ملک حسینی (ره) داشتند اما دیری نپایید که خورشید از پس ابرهای شبهه و نفاق بیرون آمد و تاریکی به تاریکخانه‌ها و بیوت شیطان خزید و رأفت و عدالت اسلامی قوام یافت.
۲- بیت آیت الله ملک حسینی به عنوان نمایندگی ولی فقیه در استان مورد احترام مردم هستند اما بیش از این به عنوان نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری که منتخب همین مردمند قابل احترامند، ورای همه این مسئولیت‌ها و وکالت‌ها، عشق و احترام متقابل این مردم و این بیت ریشه در زندگی و همزیستی متقابل و تاریخ مشترکشان دارد که در سرد و گرم زندگی با مردم بوده‌اند، حرف حق را زده‌اند و باکی نداشته‌اند. این بیت در تاریخ نه مرعوب قدرتی بوده و نه تسلیم جباری.
۳- برای تنویر افکار عمومی اظهار می‌دارد: آنچه اخیراً از زبان ریاست محترم قضایی استان به عنوان خبر پخش شد (کلیک کنید) حکایت از برخورد با قضات و کارمندان خاطی این نهاد داشت که مایه تأسف و حیرت است. به نظرشما خوانده عزیز؛ آیا در چنین دار القضایی با چنین عواملی، امکان بی عدالتی وجود ندارد؟! اگر قرار باشد که به مسئولین بالا دستی تذکر داده شود که در پرونده‌ای عدالت رعایت شود، آیا سزاوارترین مقام دفترنماینده رهبری «مد ظله»، در استان نیست؟! اگر قرار باشد صدایی به جایی برسد؛ آیا آن صدا نباید از طرف نماینده ولی فقیه باشد؟! آیا توصیه به رعایت عدالت معنا و مفهومش این است که عده‌ای آن را مخدوش کرده و شبهه افکنی کنند؟! اگر این عوامل نفاق، بودند و می‌دیدند روزی چندین نامه مشابه و شاید غلیظ‌تر از این از طرف دفتر آیت الله ملک حسینی برای افراد گوناگون صادر می‌شود که در آن مسئولین به رعایت عدالت و جلوگیری از تضییع حقوق مردم توصیه شده‌اند، جای تأمل داشت که چرا فقط این نامه تبدیل به پیراهن عثمان شده و دیگر مکاتبات نادیده گرفته و منتشر نمی‌شوند؟!
۴- همگان به خاطر دارند که در ابتدای شکل‌گیری این پرونده چه افشاگری‌هایی از طرفین صادر شد! که تا عمق خانواده‌ها نفوذ کرده بود و مردم هم از حق و ناحق بودن آن بی‌اطلاع ماندند. در چنین شرایطی که حاکم و محکوم با نگرشی مشکوک و شخصی عمل می‌کند آیا توصیه به رعایت عدالت امری عجیب و غریب است که بعضی‌ها آن را بصورت گسترده در فضای مجازی منتشر می‌کنند و فکر می‌کنند که صداقت و پاکدامنی دفتر آیت الله ملک حسینی را به چالش کشانده‌اند! دفاع از حقوق عامه مردم و جلوگیری از ظلم احتمالی دادگستری در شرایطی که امکان سو استفاده از مقام قضایی و اهرم‌های در اختیار وجود داشته باشد جزء وظایف نظارتی دفتر نماینده ولی فقیه در استان است که در حقیقت این گونه مکاتبات نشانه پویایی و هوشیاری این دفتر است و مردم هم همین را می‌خواهند که دفتر نماینده‌شان همچون گذشته از عدالت و حقوقشان دفاع نماید. لذا ضمن اعتراض شدید به عوامل نامطلوب دارالقضا که پنجه بر رخسار خورشید کشیده‌اند و سعی در آسیب زدن به یکی از مهمترین پایگاه اتحاد و همدلی مردم غیور این استان داشته‌اند با وسواس و جدیت این موضوع را دنبال و خواستار برخورد قانونی و جدی با آمرین و عاملین این حرکت سخیف در فضای مجازی هستیم. بدون شک سکوت و کم‌کاری بعضی از نهادهای امنیتی و نظارتی و عدم جبهه گیری دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در مقابل این بی‌احترامی از نگاه تیزبین و حساس مردم و علاقه‌مندان این بیت مخفی نمانده و در حافظه تاریخی آنان ضبط و ثبت خواهد شد. بحول و قوه الهی روزی فرا می‌رسد که این دسیسه بصورت تمام و کمال برای مردم واضح و روشن گردیده و عوامل آن معرفی، تا سیه روی شود هر که در او غش باشد و وعده الهی هم همین است. «و من یتوکل علی الله فهو حسبه» ادامه دارد ...

-----------------------------
سید حاجت موسوی
-----------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مدیر محترم سایت سلام چندروز قبل یادداشتی دراین رابطه ارسال گردم اما اقدامی نگردید
Iran, Islamic Republic of
نسبت خورشید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب سیدحاجت حمایت از مردم ضعیف و بیچاره خیلی خوبه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دفاع از مستضعفین نه از سرمایه داران و نامه برای بیچارگان نه میلیاردرها
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
کبنافعلاباقبل تفاوت کرده چرا؟
دانش جو
Iran, Islamic Republic of
عزیزان بزرگوار که برای یادداشت های رنجیره ای بسیج شده اید اجازه بدید خود ایشان موضوع رو روشن کنند.
متن های شما با عرض پوزش بدون اطلاع از واقعیت هاست.....
دانش جو
Iran, Islamic Republic of
عزیزان بزرگوار که برای یادداشت های رنجیره ای بسیج شده اید اجازه بدید خود ایشان موضوع رو روشن کنند.
متن های شما با عرض پوزش متملقانه و بدون اطلاع از واقعیت هاست.....
حمید
Iran, Islamic Republic of
.دمگرنه حکم این مدیران در یونان عالی قطعی شده بوده‌ایم سیدحاجت موسوی شمایااطلاع نداری وازنحوه نگارش مطلب شماپیداست که آگاهی قانونی هم نداری چراکه درمطلبی که نوشته ای تخلفات وجرائمی مشهود است. نظارتی دارد اینکه تعدادی قاضی وکارمندفاقدصلاحیت رااخراج کرده نیز لیلا ب نظارت آن است نه جای تاسف مطالب شماره گونه ای برچهره رادربرخوردبافساد خدشه وارد کرده وموجب تشو.که خودی جرم وقابل پیگیری است لذاازکارآفرین . ازنحوه هرکسی دفاع شودظلم به مردم استان است
البته درآیند که مرحوم آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی بزرگی بود و رسالت ۷۴بانامه نگاری به رهبری معظم جلو فروش همین کارخانه قند را گرفت و فاعینونی ازکا گران مظلوم کردشکی نیست موردم همین توقع راازبازماندگان این خاندان دارند
حمید
Iran, Islamic Republic of
. دیگری است که جناب موسوی درنوشته اش به آن اشاره کرده که دادستان بایددردفاع ازقضات و مسئولین قوه ازسید
حاجت موسوی توضیح بخواهد
جهت اطلاع آقای موسوی حضرت امام ره بنیانگزار نظام وانقلاب فرمودند ازجانب من یادفتر یابستگان من سفارشی آوردندبزنیدبه دیوار
حمید
Iran, Islamic Republic of
مدیر مسئول محترم کبنا این مطالب که ترسی نداری چراانعکاس نمی دید
خالو
Iran, Islamic Republic of
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد که همزمان نماینده مردم استان در مجلس خبرگان است. .. پنجه بر رخسار خورشید؟؟؟؟!!!!
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1