تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۴۱۰۸۸۵
یادداشت

مدرسه شاهد سال ها در خاطرات خواهد ماند/جلسه ای فرهنگی و منحصر به فرد با طعم استیضاح مشروطین اصلاحات

علیرضا طاهری
۱
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
مدرسه شاهد سال ها در خاطرات خواهد ماند/جلسه ای فرهنگی و منحصر به فرد با طعم استیضاح مشروطین اصلاحات
کبنا ؛
پیوند عمیق و محکمی بین جوانان و بزرگان اصلاحات رقم خورده است. این را در همایش تنوع اقوام گچساران می توان به خوبی درک کرد. شاید هیچ گاه جامعه اصلاحات گچساران به اندازه جمعه مدرسه شاهد با هم یک دل و متحد نبودند.
اگر چه در نقاط دیگر راه جوانان و بزرگان بر سر اختلاف نظر ها کمی فاصله گرفته است. اما در گچساران خلاف این موضوع به خوبی احساس می شود. شرایط ایده آل که باید با انرژی و توان جوانان آن و درایت و مدیریت بزرگان سرانجام شیرینی را رقم بزند.
اگرچه سال ها از فضای شهرستان به دور بوده اما اخبار اصلاحات را همواره دنبال می کردم. هیچ گاه در چند سال اخیر به اندازه شرایط فعلی امید به اتحاد اصلاح طلبان آن هم با جذب حداکثری  مردم نداشته ام. خوشحالم که بعد از سال ها یک جمع این چنینی در کنار هم نشستند، خرسندم که در این دوران غبار آلود که هر کس برای اندک امتیازی ، تریبون برنامه خود را به دیگران وامی گذارد، گچساران میزبان همایشی بود که اصولگرایان نشستند و صحبت چند بزرگ اصیل اصلاح طلب را گوش دادند.
همه نشستند و چند بار نام سید اصلاحات را شنیدند و با افتخار و از ته دل تشویق کردند. نماینده کنونی گچساران نیز باید کمی مقربان درگاه خود را مدیریت نموده تا به اتحاد پیش رو ضربه نزند. از صحبت سخنرانان، ناراحتی برگزار کنندگان و پیگیری هایی که از برخی دوستان نمودم متوجه شدم مقربین درگاه، بیش از همه به این اتحاد لطمه می زنند. آن گاه قطعا رفوزه خواهند شد.
-------------------
علیرضا طاهری
-------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

پناهی
Iran, Islamic Republic of
جوانان دهه شصت وهفتادوهشتادیهای تازه نفس به هیچ عنوان اصلاحات وبزرگانش راقبول ندارندچراکه کارنامه سیاهی داشته اندواصلاحات خیلی وقت است که حنایش رنگی ندارد.مردم ازوعده های پوچ چپ وراست ناامیدوسرخورده اندوهردوجناح رامقصراصلی شرایط سخت امروزی میدانند.چنین برمی آیدکه نویسنده دردهه هفتادوهشتادبه سرمیبردحال آنکه دهه نودروبه اتمام است.جوانان هرکاندیداییکه خودش رانماینده چپ یاراست باشدردمیکنندوبه شخص مستقل وکارا حمایت خواندکرد.چنانکه دراسفندماه خواهیددیدکاندیدچپ مثل تاجگردون وفولادی وراست مثل حسینی وجعفری رای نمی آورندوسبدرایشان خالی ازرای دهه شصت وهفتادیهای بیکاروعاصی خواهدبود.دیگرگفتاراین دوگروه مردم راجذب نمیکند.مردم شغل ورفاه وگذرازرکودوتورم رامیخواهندواین همان چیزی است که چپ وراست نتوانستنددرعمل اجراواصلاحش کنندوخودشان مقصراین اوضاع هستند.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1