کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت

مدرسه شاهد سال ها در خاطرات خواهد ماند/جلسه ای فرهنگی و منحصر به فرد با طعم استیضاح مشروطین اصلاحات

علیرضا طاهری

17 تير 1398 ساعت 12:26

خوشحالم که بعد از سال ها یک جمع این چنینی در کنار هم نشستند، خرسندم که در این دوران غبار آلود که هر کس برای اندک امتیازی ، تریبون برنامه خود را به دیگران وامی گذارد، گچساران میزبان همایشی بود که اصولگرایان نشستند و صحبت چند بزرگ اصیل اصلاح طلب را گوش دادند.


پیوند عمیق و محکمی بین جوانان و بزرگان اصلاحات رقم خورده است. این را در همایش تنوع اقوام گچساران می توان به خوبی درک کرد. شاید هیچ گاه جامعه اصلاحات گچساران به اندازه جمعه مدرسه شاهد با هم یک دل و متحد نبودند.
اگر چه در نقاط دیگر راه جوانان و بزرگان بر سر اختلاف نظر ها کمی فاصله گرفته است. اما در گچساران خلاف این موضوع به خوبی احساس می شود. شرایط ایده آل که باید با انرژی و توان جوانان آن و درایت و مدیریت بزرگان سرانجام شیرینی را رقم بزند.
اگرچه سال ها از فضای شهرستان به دور بوده اما اخبار اصلاحات را همواره دنبال می کردم. هیچ گاه در چند سال اخیر به اندازه شرایط فعلی امید به اتحاد اصلاح طلبان آن هم با جذب حداکثری  مردم نداشته ام. خوشحالم که بعد از سال ها یک جمع این چنینی در کنار هم نشستند، خرسندم که در این دوران غبار آلود که هر کس برای اندک امتیازی ، تریبون برنامه خود را به دیگران وامی گذارد، گچساران میزبان همایشی بود که اصولگرایان نشستند و صحبت چند بزرگ اصیل اصلاح طلب را گوش دادند.
همه نشستند و چند بار نام سید اصلاحات را شنیدند و با افتخار و از ته دل تشویق کردند. نماینده کنونی گچساران نیز باید کمی مقربان درگاه خود را مدیریت نموده تا به اتحاد پیش رو ضربه نزند. از صحبت سخنرانان، ناراحتی برگزار کنندگان و پیگیری هایی که از برخی دوستان نمودم متوجه شدم مقربین درگاه، بیش از همه به این اتحاد لطمه می زنند. آن گاه قطعا رفوزه خواهند شد.
-------------------
علیرضا طاهری
-------------------


کد مطلب: 410885

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/410885/مدرسه-شاهد-سال-خاطرات-خواهد-ماند-جلسه-فرهنگی-منحصر-فرد-طعم-استیضاح-مشروطین-اصلاحات

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1