تاریخ انتشار
پنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۴۱۰۶۱۳
توضیحات غلامرضا پاکدل در باره نامه‌ی سرهنگ بیعت اصل و وحدت اصولگرایان شهرستان‌های گچساران و باشت؛

رقابت با رفیق ممنوع

۲۸
۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
رقابت با رفیق ممنوع
کبنا ؛متن ارسالی:
مردم شریف شهرستانهای گچساران و باشت و اصحاب محترم رسانه
با سلام
از آنجائیکه بسیاری از شما بزرگواران طی تماسهای تلفنی یا پیام یا گزارش رسانه‌ای، اشاره فرموده‌اید که اینجانب پاسخ نامه برادر عزیزم جناب سرهنگ بیعت اصل را نداده‌ام و خواسته‌اید که مانند سایر دوستان پاسخ دهم، خدمتتان عرض کنم که اگر نامه ایشان را با دقت مطالعه فرمایید، ملاحظه خواهید فرمود که اینجانب مخاطب ایشان نبوده‌ام و توقع پاسخ از سوی بنده را ندارند و با ایشان نیز صحبت کرده‌ام. ولی با توجه به انتظار شما عزیزن، اهمیت موضوع وحسب وظیفه، ضمن تشکر از همه دوستانی که به هر طریق تمایل و حمایت خود را از وحدت اعلام کرده‌اند، عرض می‌کنم تنها راه پایان دادن به وضعیت اسفبار فعلی، وحدت است. نکته حائز اهمیت این است که دیگر فرصتی برای بیانیه، نامه، مصاحبه، سخنرانی و این قبیل چیزها باقی نمانده است و باید به انتظار مردم پایان داد وعملا مقوله وحدت را جامعه عمل پوشاند. در یک جمله: کاش آنقدر که رقیب از اهمیت و عظمیت این وحدت هراسان بوده و خواب را برخود حرام کرده و تمام توان خود و رسانه‌ها و حواریونش را برای عدم شکل گیری آن بسیج کرده است، دوستان نیز به اهمیت و عظمت آن واقف بوده، بخاطر آن از هر کدورت و خواسته‌ای گذشت کرده، آن را ارج نهاده و عملی نمایند.
با توجه به اینکه شفافیت و طرح مستدل موضوعات جز لاینفک گفتمان اینجانب است، نقطه نظراتی را که در دی ماه نود و هفت در اکثر گروهها در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردم و به اطلاع دوستان نیز رساندم، مجدداً به استحضار می‌رسانم:
 بسمه‌تعالی
سلام دوستان،
به علت امتحانات مطالب گروه را دیر مطالعه کردم، ضمن تشکر از دلسوزیهای همه عزیزان، مطالبی را شفاف و بی پرده به عرض می‌رسانم. امیدوارم خاطر کسی آزرده نشود.
1-  خدا می‌داند فقط بدلیل اینکه یقین دارم ظلم و بی عدالتی بیداد می‌کند (در نقدهای گذشته مستتدل و مستند ثابت کرده و بعرض مردم رسانده‌ام) و چون به هدفی که دنبال می‌کنیم ایمان دارم، وظیفه خود می دانم مطالب را صریح بیان دارم و راهی جز پایان دادن به این وضع نداریم و برای این مهم هیچ راهی جزء وحدت وجود ندارد.
2-  همانگونه که سردار خورشیدی فرموده‌اند نماینده فعلی برخلاف فضاسازهایی که می‌کنند، نه تنها تافته جدا بافته‌ای نیستند، بلکه بر اساس نقدهای بعمل آمده، از نظر عملکرد در مقام مقایسه، بسیار ضعیف هستند. ولی متاسفانه ما باعث پیروزی و رشد ایشان شده‌ایم. همان دو دور قبل که دوستان هرکدام حدوداً 19، 18 و 17 هزار رأی آوردند ایشان با 35 هزار رأی پیروز شدند. (بگذریم که بعضی دوستان هم 3 هزار و 2 هزار رأی آوردند). اگر همین دو عزیز 18 و 17 هزارتایی وحدت می‌کردند، ایشان هیچوقت نماینده نمی‌شدند.
3-دوستانی که صحبت از کف رأی می‌کنند، بدانند کف رأی زمانی مهم است که قابلیت رقابت داشته باشد و بتوان آن را تا مرز پیروزی افزایش داد، یعنی مهمتر از کف رأی، سقف رأی است وگرنه اگر نتوانیم 17، 18 یا 19 را به 35 برسانیم این آراء با 2 هزار یا 3 هزار هیچ تفاوتی ندارند و همه باید پس از روز انتخابات بازنده باشند. مگرمی گویند آنکه مثلاً 20 هزار رأی دارد سه ماه نماینده باشد؟ به عبارتی اینها سقف رأی عزیزان هستند نه کف رأی آنها و به تنهایی هیچ مشکلی را حل نمی‌کنند. به همین دلیل هم استراتژی اینکه می گوئیم ببینم موج بسمت چه کسی است نیز کاملاً اشتباه است. لذا در صورت حضور همزمان کاندیداهای قبلی شکست قطعی است، ولی برعکس در صورت وحدت، پیروزی قطعی است. کدام انسان عاقلی پیروزی را با شکست معاوضه می‌کند؟
4- ما باید با کفِ رأی بالای 30 هزار شروع به فعالیت کنیم و این جزء با وحدتِ عملی، قلبی، مداوم و بی تعارفِ حداقل آقایان جعفری و حسینی ممکن نیست. در غیراینصورت مبارزه بین خود این عزیزان است. یعنی هر کس سعی می‌کند چند رأی از رفیق خودش را بسمت خودش ببرد که این مهم نه تنها آسیبی به رقیب نمی‌رساند، بلکه به نفع رقیب هم هست. دوستان: ما باید با رقیب رقابت کنیم، نه با رفیق!!
5- اینکه در خیال خام خودمان می گوئیم فلان دوستمان پایگاهش تضعیف شده است، کاملاً اشتباه است. اصلاً فرض کنیم درست باشد و مثلاً فلان رفیق 10 هزار رأی از دست داده باشد و باز هم فرض کنیم هر 10 هزار رأیشان به آن کسی که ما دوست داریم برسد (که محال است)، باز هم کاندید موردنظرمان حداکثر 27 یا 28 یا 29 هزار رأی می‌آورد که با 35 هزار رأی فاصله زیادی دارد. پس لطفاً خودمان را گول نزنیم. راهی جزء وحدت نیست.
6- به اندازه کافی به واکاوی گذشته پرداخته‌ایم و اشکالات و ایرادات را مثل خار در چشم همدیگر فرو کرده‌ایم. لطفاً کینه‌ها و کدورتها را کنار گذاشته و به نقاط مشترک بیاندیشیم تا اسباب وحدت فراهم شود.
7-  اگر دقت کرده باشید جریان مقابل [که در واقع جریان نیست بلکه یک کانون رفاقت و سیطره خانوادگی است که خوبان اصلاحطلب هم درون آن جا ندارند] به شدت در جهت کاندید تراشی، در صحنه نگه داشتن همه عزیزیان مدعی، ایجاد تشتت و تنش تا حدِ استناد به مطالب یک پیج مشکوک بدون شناسنامه تحت عنوان اتحاد اصولگرایانه! گچساران و باشت پیش رفته است و ادامه می‌دهد (که البته بعنوان یک رقیب، نباید انتظار بیشتری از آنها داشت). آیا سزاوار است این مورد را همه دوستان متوجه شده باشند، و در جهت پایان دادن به آن و ایجاد وحدت حرکتی نکنند؟
8- برای انجام وحدت و شروع فعالیت، نه تنها وقتی نمانده بلکه دیر هم شده است، پس تلاش کنیم زودتر این مهم اتفاق بیفتد. ضمن احترام خاشعانه به همه بزرگواران و اساتید مدعی کاندیداتوری، توصیه برادرانه‌ام به همه شما عزیزان حتی نزدیکترین دوستان و بستگانشان این است که تا وحدت نکنند، هیچ تبلیغی برای هیچیک از آنها نکرده و آنها را در راستای اهداف انتخاباتی همراهی نفرمایید.
9-  کمی در گروهها با هم مهربانتر باشیم. وقتی عزیزی نظری می‌دهد برآشفته نشویم خصوصاً بزرگترها در مقابل جوانان سعه صدر بیشتری داشته باشند.
10- وقتی عصبانی می‌شویم، حرفی نزنیم که ناخواسته به نفع رقیب باشد. تحت هر شرایطی (چه وحدت صورت بگیرید چه صورت نگیرد)، بطور مقایسه‌ای در خیلی از موارد از جمله، جذب و پارتی بازی، کارهای عمرانی، شایسته سالاری و انتصابات، هیچ دوره‌ای به بدی دوره نماینده فعلی نبوده است. برای اثبات این ادعا نقدهای هفتم، سوم و دوم خودم را در خصوص موارد فوق، بعد از این کامنت می‌گذارم. لطفاً مطالعه بفرمائید و هر جا کسی ادعا کرد، به آنها استناده کنید.
این کامنت ثبت و ماندگار خواهد شد که علاوه بر همه تلاشها، این چند بند بصورت ساده و شفاف عنوان شد تا چنانچه اتفاق دیگری افتاد، همه کسانی که در عدم شکل گیری وحدت نقشی داشته باشند فردا و فرداها در مقابل شهدا و خدای شهدا بخاطر حق و حقوقی که از بخش عظیمی از مردم این شهر و خصوصاً جوانان عزیز، ضایع می‌شود و بی عدالتیهایی که وجود دارد، پاسخگو باشند. به نظر حقیر امروز وحدت کردن و نجات مردم، دست کمی از انجام واجبات ندارد.
با شایسته‌ترین احترامات
فرزند کوچک آن دیار
غلامرضا پاکدل
 
نام شما

آدرس ايميل شما

امیر شیخی
Iran, Islamic Republic of
مشکل شماها اینه اگه با صد هزار رای هم برید بالا کسی براتون تو مجلس و دولت تره خورد نمیکنه آقای تاجگردون حداقل یه شناسنامه تو سیستم داره و میشناسن مثلا دورهای قبل حضرات دوستانتون چه کردن که شما میخواهید بکنید همین سردار خورشیدی و اقازاده هاشون رو از نزدیک میشناسم تو هشت سال دولت قبل به همه جا و همه چیز وصل بودن چه کردن الان هم مشغول بیزنسشون هستند .
لیشتر
Iran, Islamic Republic of
اقای امیرشیخی بزار ماها از دست این همه ظلم ها راحت بشیم .بی عدالتی بیداد میکنه .نیروهای خیابونی .تا اداری این اقایان دارند بدترین فاجعه را بر مردم وارد میکنن .فسادهای اداری بیداد کرده .ادارات دولتی را غارت کردن .
حسینی
Iran, Islamic Republic of
عالی بود جناب پاکدل 👌👏🏻👏🏻👏🏻✅✅✅
بدون وحدت قطعا شکست رقیب با آنهمه تبلیغات و رسانه و پول که در اختیار دارد ، ممکن نیست ..
تنها راه همین است ..
تا ببینیم سران اصولگرایی چقدر برای شکست رقیب مصمم باشند که از کدورتها و مسائل پیش آمده بینشون بگذرند..
مینا
Iran, Islamic Republic of
خوب خداروشکرازسردرگمی دراومدیم
. تکلیفمون روروشن کرد،چقدربنده ی خداروازهمه طریق مزاحمشون شده بودند(پیام ونامه ورسانه و..)
Iran, Islamic Republic of
چقدر ناراحت وعصبانی به نظر میرسد آقای پاکدل برای این پست مدیر عاملی نفت گچساران چقدر آسمان وزمین را با ریسمان طمعش به بازگشت به مدیر عاملی نفت گچساران به هم می بافد ما بیچاره ها که حفاظت وصیانت از نظام وانقلاب تمام زندگی وهستی را دادیم وهیچ ادعایی نداریم ایشان به خاطر ضعف سید قدرت حسینی چند سالی مدیر عامل شده هی خودش را صاحب نفوذ وقدرت جلوه میده اگر مردی بیا وسط میدان تا بفهمی چند مرده حلاجی باید در . شک کرد خدا شاهد اگر گذاشته بود مدیر عامل بمانی وبه خرابکاری ها وپارتی بازیهایت ادامه میدادی میگفتی. نه بنده خدا عصبانیتت همه چیز ثابت کرده میخواستم تا زنده ام رای به ایشان ندهم ولی به خاطر عصبانیت تو به خاطر پست باید رای بهش بدم
بوستان
Iran, Islamic Republic of
پاکدل درست میفرمایند .. بی عدالتی شده و کشور از شرایط عادی خارج شده .بزارید اتحاد برقرار بشه تا اینا از صحنه فساد دور بشن
Iran, Islamic Republic of
بنده خدای از همه جا بی خبر تاجگردون به پاکدل التماس کرد بمونه فقط یکی از خواسته هاشو عمل کنه. همین الان التماس میکنن برگرده و شرکت نفت رو نجات بده حاضر نیست بیاد. پاکدل بهترین مدیر عامل تاریخ گچساران بوده. بعدش هم قیافه اینکه برا نظام کاری کردی نکن پاکدل جانباز و رزمنده دفاع مقدسه.
حسینی
Iran, Islamic Republic of
چرا نظرات را نمایش نمی دهید ؟
یه دوست
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب مهندس وقت عالی بخیر
مطالب جنابعالی اغلب هوشمندانه دقیق با چاشنی حقیقت بود.
وحدت تنها راه است.
اما در مورد کف رأی که فرمودید بگذارید این نظر حضرتعالی را که البته بیشتر برای تقریب دل کاندیدا ها بود تا واقعیت نقد کنیم.چون در واقع کف رأی برای یک کاندیدا به منزله فونداسیون یک ساختمان است حالا اگر بخواهیم یک ساختمان ۴۰ طبقه بسازیم کدام عقل سلیمی حکم می کند با زیرسازی (کف رأی) مثلاً یک ساختمان ۳ طبقه این بنا را شروع کنیم مگر آنکه بخواهیم قبل از اتمام فروریزد.

با این حال راهی جز وحدت نیست چون بر فرض عدم وحدت و تک تازی رقیب چه بسا دوستان نیز از خود انتقام بگیرند و حتی به رقیب رأی دهند تا اندکی از بغض فرو خفته را( اگر نگوییم آدم عاقل روی اسب مرده شرط نمی بندد)التیام بخشند.
با احترام یه دوست
مستقل پیروزاست
Iran, Islamic Republic of
بنازمت پاکدل که حرفت مثل همیشه حسابه.حسینی فوق فوقش هفده هزاررای داره بایدبه نفع دکترزینلزاده کناربکشد.اصولاکسانی که قبلاشانسشان راامتحان کردندوشکست خوردندشانسی برای پیروزی درانتخابات ندارند.مردم طرفدارزینلزاده هستندچون سوابق اجرایی درخشان دارد هم حمایت ایلی وطایفه ای قشقایی وبویراحمدرادارد هم جوان است هم به گفته خودش و هوادارانش برای پیروزی مطلق وبااختلاف آمده است و هدفش مثل بعضی حضور صرف در رقابتهانیست.هم برنامه مدون دارد هم زینلزاده به دلیل عدم گرایش سیاسی خاص حمایت جوانان هردوگروه اصولگرا واصلاحطلب راباخودش دارد.مردم از اصلاحات واصولگراخسته اندچون هیچ یک ازدوگروه موفق نبوده اند و درچنین شرایطی پیروزی کاندیدقدرتمند ومستقل مثل دکتراردلان زینلزاده حتمی است البته اگربعضی امتحان پس داده کوتاه بیایند
نفتی
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای به اصطلاح نخبگانی که به قصد متوقف کردن مردی که گچساران و باشت را 50سال جلو انداخت می خواهند جبهه وحدت درست کنند.واقعا متاسفم.
غلام تاج گردون با اجرای طرحها و پروژه های توسعه ای بزرگی خدماتی به گچساران و باشت نمود که دیگر تکرار نخواهد شد.مردم آنقدر شعور دارند که بدانند دیگر مثل غلام تاج گردون نماینده ای در گچساران و باشت پیدا نمیشود.
این نظر شخص شماست به همه مردم تعمیم ندهید مردم اگاهاند میدونند باید امسال به کی رای بدهند
Iran, Islamic Republic of
برو نقدهای پاکدل رو بخون تا متوجه بشی که ایشون هیچی نیستش و گچساران رو تو این هفت سال، یه سال هم جلو نبرده فقط توانسته افرادی مثل شما را برای پنجاه سال.
Iran, Islamic Republic of
ای مردم ای نامزدها ی محترم به آب وآتش بزنید کاری کنید تا من یک بار دیگر مدیرعامل بشم وای سوختم وای مردم وای پکیدم کمکم کنید دارم میسوزم اولا نامزدهای محترم کسانی که احساس وظیفه وتکلیف می کنید اگر ذره ای بویی از مسلمانی ودینداری در وجودتان بود یا هست اگر این توانایی را در خود سراغ دارید ادای تکلیف می کنی می آیی برنامه هایتا را ارائه میدهید ومردم به برنامه شما رای میدن اگر هم بخواهید مثل سنوات گذشته حیاط خلوت نمایندگان وماشین رای شان خیانت نکنید به مردم وشهرستان همه را فدای مدیر عاملی آقای پاک دل نکنید اینقدر مردم را هالو به حساب آورده وجمع وتفریق کرده اگر چنان بشه اگر چنین بشه من مدیر عامل میشم نگاه کردن عاقل اندر سفیه پس تا الان هیچ کدام رضای خدا وخلق نبود انجام وظیفه ودین نبوده شعار ودم زدن بود ای مردم شریف ونجیب گچساران ببینید ما نردبان ترقی چه کسانی شده ایم ای مردم با حقوق انچنانی بدون دقدقه سرگرم درس خواندن امتحان بود حالا از خواب ودرس وامتحان رها شده انشقاق جامعه را با حرفهای نا با به جا برای به امال وآرزو رسیدن خود خواهان است فکر میکنه که در طراز بزرگان شهرستان است میخواد نصیحت کند وخط دهد بچه نمیدونه که از ندانم کاری وسهل انگاری حسینی وضعف حسینی حقیقت یکبار ه به این جایگاه رسید خودش هم گفت که نه رای به آقای حسینی دادم نه خبر شد که مدیر عامل شدم ضعف وضعیفی حسینی را رساند دیگه تمام شد از مخیله ات خارج کن مدیرعاملی را یکبار بدون رعایت سلسله مراتب ازضعف نماینده مدیر عامل شدی دیگه بسته اسمان ریسمان بافی نکن
Iran, Islamic Republic of
بدبخت پاکدل رو تا حالا ده بار التماسش
رضا
Iran, Islamic Republic of
تا حالا ده بار به پاکدل التماس کردن که بیاد مدیر عامل گچساران بشه و نجات بده نفت گچساران رو ولی قبول نکرده. تو خیلی خیلی. شما برید. که گذاشتمشون تو نفت مدیر و هر روز بازرسی بدلایل مختلف میندازشون بیرون جمعش کنید
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
آفرین به این قلم و این تحلیل. خداحافظی تاج از مجلس برای همیشه کلیک خورد
حیدری
Iran, Islamic Republic of
به این میگن روراستی. شفافیت و شجاعت. دروووووود
حسینی
Iran, Islamic Republic of
چرا نظرات رو نمیگذارید ؟؟
بیدزد .ترک اصیل
Iran, Islamic Republic of
فقط زینل راده .همه هستیم .تاجگردون وعده های الکی .پیمانکاران برای بستگان و برادران
یوسفی نارگ موسی
Iran, Islamic Republic of
کمتر شخص متخصصی مثل پاکدل پیدامیشه که باوجودپیشنهادات بسیارخوب درپایتخت این قدربه پای گچساران ایستاد.الان هم همه حرفهاش باسندومدرکه.تاجگردون فقط وعده داد وهمه کارهای دولت ونظام رابه نام خودش میزندولی مردم این مسایل میفهمندو خودتاج میدونه حداقل نیمی ازطرفدارانش به خصوص قشقایی وبویراحمدرابه دلیل عدم استفاده ازآنان وفامیلگرایی ازدست داده واین آراالان دراختیاردکترزینلزاده است.تنهاشانس پیروژی غلام تاجگردون حضور حسینی و پخش آرا است و تاج همه تلاشش درصحنه نگه داشتن سیدقدرت در رقابتهااست .گچساران موجی به راه افتاده است واین موج خواهان تغییروپیشرفت درشهراست.تاجگردون نه تنهاانتظارات مردم رابراورده نکرد بلکه سوالات زیادی دراذهان درمورد چگونگی انتخاب مدیران وبستگانش در مناصب شهر ایجادکرده است.قانون ازکجاآورده ای یقه خیلی از افراد راخواهدگرفت.فقط صبرکنیدوببینید
جوزاری
Iran, Islamic Republic of
روستای آرو تماما از پاکدل و زینلزاده حمایت میکند.تاجگردون هیچ کاری برامون نکرد و بارای امثال مارفت مجلس ولی الان حتی جواب تلفن بزرگانمان رانمیدهد.خداحافظ تاجگردون.جواب بی محلی اش راباحمایت ازرقیبش دکترزینلزاده که اتفاقاازبستگان آرو و بویراحمدگرمسیرهست میدهیم.
رضایی دمیه
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یک باشتی تشکرمیکنم از اظهارات صادقانه مهندس پاکدل.این دوره رای من وبسیاری ازجوانان باباامیرشیخی دکترزینلزاده است
ایوب انصاری رستم
Iran, Islamic Republic of
باکمال میل به دکترزینلزاده جوان وشجاع رای میدهم.تمام حرفهای پاکدل بردل می نشیند.ای کاش همه اصولگرایان واصلاحطلبان از دکترزینلزاده حمایت کنندچون ملاک انتخاب فرداصلح است وایشان به گواه اکثریت مردم گچساران اصلحترین فرددررقابتهااست.
ایران زمین
Japan
تحلیل بسیار عالی بود جناب دکتر پاکدل . به نظر من کامنت هایی که بعضی دوستان گذاشته اند تخریب اتحاد اصولگرایان است از نظر دکتر پاکدل فرقی ندارد که چه کسی کاندید اصولگرایان شود پس لطفا اسم یک کاندید اوردن تفرقه ایجاد کردن است . هیچ فرقی نمیکند حسینی باشد یا جعفری یا زینل زاده یه هر کاندید عزیز دیگری که باشد.شک ندارم که این کامنت ها از کار گروه تشکیل شده از طرف تاجگردون می باشد که در جهت تخریب اتحاد اصولگرایان ایجاد شده . مردم عزیز به هوش باشید از این لابی های دوستان ......
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
خداحافظ تاجگردون سلام برزینلزاده
Iran, Islamic Republic of
عجب اینقدضعیفی که خودتوبه آب وآتیش میزنی.تاجگردون مردی است برای همه ی دوران.مظفرآباد
غیرت
Iran, Islamic Republic of
نیاز نبود آخرش بنویسی. شما رو که دیگه همه میشناسن، بویر احمد گرمسیرید.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1