تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب : ۴۱۰۵۹۶
یادداشتی از غلامعباس امیدوار:

جناب زارعی؛ در حادثه دناکوه حقیقت معلوم شد/ استفاده انتخاباتی نکنید/ در سانحه سقوط هواپیما مدافع «آخوندی» بودید، نه مردم/ این هم سند

غلامعباس امیدوار
۶۷
۳
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
جناب زارعی؛ در حادثه دناکوه حقیقت معلوم شد/ استفاده انتخاباتی نکنید/ در سانحه سقوط هواپیما مدافع «آخوندی» بودید، نه مردم/ این هم سند
کبنا ؛غلام محمد زارعی روز یکشنه 3 تیرماه، در نطق میان دستور مجلس، درخواست قرائت گزارش حادثه سقوط هواپیمای پرواز تهران به یاسوج را داشته که به صورت منظم و همزمان در روز دوشنبه 4 تیرماه، برای انعکاس به سایت‌های استانی ارائه شده است. این اظهارت جناب زارع بعد از حدود 15 ماه از این حادثه ناگوار، محل تأمل است؛ (لینک)
صبح روز 29 بهمن سال 96، پرواز 3704 تهران-یاسوج با برخورد به کوه دنا منجر به فوت حدود 60 نفر از هم استانی‌ها و هموطنان شد که نوع، قدمت و نواقص هواپیما و همچنین فقدان سیستم رادار حداقلی مربوط به فرودگاه یاسوج و در مجموع قصور شرکت فرودگاه‌ها و وزارت راه و شهرسازی، عوامل این حادثه ناگوار بودند.
این حادثه احساسات عمومی جامعه ایران و به خصوص مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را جریحه دار کرد و در این میان، انگشت اتهام جامعه و نمایندگان مردم به سمت وزیر راه و شهرسازی نشانه رفت. مفقود شدن اجساد جانباختگان در ارتفاعات و برف و بوران و...  جو عمومی جامعه ایران را به شدت متأثر کرد و فضای مجلس برای استیضاح آخوندی آماده شد. در اوایل اسفند 96 نامه استیضاح آخوندی با امضاء نمایندگان موافق استیضاح انتشار یافت که از جمله اولین امضاءها، امضای نمایندگان کهگیلویه و گچسارن بود. با اینکه بیشترین قربانیان این حادثه مربوط به شهرستان‌های بویراحمد و دنا بودند و پرواز مربوط به فرودگاه یاسوج بود، علی القاعده باید نماینده بویراحمد مهمترین داعیه دار استیضاح می‌بود و وی درصدد گردآوری امضاء سایر نمایندگان کشور بر می‌آمد، اما متاسفانه جناب زارع نماینده بویراحمد، نه تنها به این کار قیام نکرد، بلکه مخالف استیضاح و مدافع سرسخت وزیر ناکارآمد، پر ادعا، گنده گو و طلبکار دولت و مردم بود که در یادداشتی به تاریخ 5 اسفند 96 تحت عنوان «حادثه دناکوه و رفتارشناسی نمایندگان استان در استیضاح آخوندی» به آن پرداخته شد. (لینک یاداشت)
حاج زارع در آن زمان در پاسخ به هجمه‌های رسانه‌ای و مردمی مبنی بر عدم حمایت از استیضاح آخوندی، ادعا کرد که با اسیضاح کاری از پیش نمی‌رود و از آخوندی برای تجهیز فردوگاه یاسوج و راه‌ها و ... قول مساعد گرفته است. اما تا به امروز هیچ آثاری از این وعده‌های گفته شده زارعی نیست و آخوندی برای همیشه رفت و وضعیت فرودگاه یاسوج هیچ تفاوتی نکرد و پروازهای آن نیز کمتر شد!
شایع شده بود که زارعی برای اینکه بتواند یکی از نیروهای وابسته به خود را به مسند مدیرکلی راه و شهرسازی استان بنشاند و چند پیمان راه سازی را کارسازی کند، به حادثه دناکوه و آن همه جان باخته مظلوم پشت کرد! اما بعد از مدت‌ها در دمادم انتخابات سعی در یادآوری این حادثه دارد و صرفاً در جمله‌ای خبری بیان کرده؛ «روند رسیدگی به پرونده سقوط هواپیما در قوه قضائیه مطلوب بوده است». این خبر را هر مقام قضایی و یا هر خبرنگاری و یا روابط عمومی دادگستری نیز می‌توان انتشار دهد، اما باید گفت حال که به قول شما قوه قضائیه پرونده سقوط را به طور مطلوب رسیدگی می‌کند، چه ربطی به عملکرد شما دارد؟ جناب زارع باید پاسخ دهد که قوه مقننه (که پر از نمایندگانی همچون زارع است) در این خصوص چه کاری کرده و آیا توانست وزیر مربوطه را استیضاح کند و خود به عنوان یک نماینده وظیفه خویش را در این راستا به فرجام رساند و به سوگند خود در اصل 67 قانون اساسی مبنی بر دفاع از حقوق ملت و خدمت به مردم پایبند بوده است یا نه؟!
زارعی باید بداند که نطق‌های خالی از محتوای پیش، میان و پس و بعد از دستور، چندان برای وی کارنامه نخواهد شد و نماینده آن است که در جلسات مهم رسیدگی به طرح‌ها و لوایح دقیق و مهم اظهارنظر کند و یا در جلسات مهم سیاسی مجلس در خصوص موضوعات مهم (همچون استیضاح‌ها و...) نطق نماید و دولتمردان را به چالش بکشد. 
دیگر مردم عادی هم داستان این نطق‌ها را می‌دانند که در هر جلسه رسمی به جز جلسات بررسی لوایح برنامه توسعه، بودجه سالانه و استیضاح یا رأی اعتماد به وزیران، 3 نفر از نمایندگان می‌توانند به نوبت و طبق فهرستی که از قبل به قید قرعه توسط هیأت رئیسه تنظیم شده، حداکثر به مدت 7 دقیقه صحبت نمایند و نمایندگان حق واگذاری وقت خود به دیگر نمایندگان را نیز دارند. این نطق‌ها یک طرفه و غیر چالشی هستند و غالباً نمایندگان شهرستان‌های کوچک و یا نمایندگان سطح پایین از این فرصت مقرر در ماده 106 آیین نامه داخلی مجلس استفاده می‌نمایند و درباره مسائل حوزه انتخابیه صحبت می‌کنند که غالب نمایندگان مجلس به این نطق‌ها چندان گوش نمی‌دهند. نطق‌های زارعی در مجلس از این جنس هستند و چه بسا که وقت دیگر نمایندگان مجلس را نیز به اجاره ببرد که هر چند روزی یک فایل از نطق‌های وی انتشار می‌یابد. 
اساساً زارع مرد استیضاح نبوده و گویی نمی‌داند که یکی از صلاحیت‌های نمایندگان استیضاح وزراست و در این 8 سال حضور در مجلس (2 سال دولت احمدی نژاد و 6 سال دولت روحانی)، در هیچ جلسه استیضاحی صحبت نکرده و گویی در این 8 سال، همه وزراء از نظر وی کارآمد بودند و لزوم به استیضاح و یا طرح سؤال از آنها نبوده است. حاج زارع در نامه استیضاح‌های این 8 سال، حتی امضاء کننده نبوده؛ صحبت در جلسات استیضاح پیشکش که زبان ولی الکن است.
البته هنگامی که رئیس دانشگاه یاسوج که از نزدیکان وی بود، عزل شد تلاش ناقصی برای استیضاح وزیر علوم داشت که نتوانست امضای کافی (10 نفر) برای اعلام وصول آن جمع آوری نماید. 
با این توصیفات باید به جناب زارع گفت که قرائت گزارش سانحه دناکوه چه فایده دارد، وقتی امثال شما شهامت پیگیری و بازخواست مقامات مسبب و مقصر را نداشته باشید. شما که شهامت برخورد و استیضاح وزیر، آنهم در بحبوحه حادثه که افکار عمومی ایران مطالبه گر و پشتیبان استیضاح بود را نداشتید، هم اکنون که اثر روانی قضیه از بین رفته و تا حدودی حادثه در ذهن جامعه کم رنگ شده و برخی از مسببین (از جمله آخوندی) رفته‌اند، چکار می‌توانید بکنید؟ 
جامعه دریافته که چنین اظهارات و  حرکات نمایشی نه به قصد رفع دغدغه مردم، بلکه شوی تبلیغاتی در آستانه انتخابات است و گرنه جناب زارع همان اسفند 96 می‌بایست از داغ دل خانواده حادثه دیدگان و قصور تجهیزات فرودگاهی و هوایی یاسوج می‌گفت. بایسته است جناب زارعی حادثه جان باختن هموطنان را محل استفاده انتخاباتی ننماید که این بی حرمتی به پر کشیدگان دناکوست ...

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000410/nf00410596-1.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما

کارمند
ایشان فقط در مورد استخدام فامیل هایش عالی عمل کرده است. و این رویه بخصوص در دانشگاه زیر تل برای مدیر شدن یکی از فامیلای تلاش زیادی میکند.
همشهری علی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای امیدوار به عقیده بنده همیشه انتقاد خوب است اما گاها باید خود را هم در جایگاه انتقاد شونده قرارداد ، همه مردم کشور خصوصا مردم استان از این حادثه دلخراش اندوهگین شدند وفکر نکنم هیچ کسی خوشحال ویا حتی بی تفاوت باشد چه برسد به جناب آقای زارعی ،شما هم دارین با این مطالب خدمت نماینده محترم را زیز سوال می برین ،چرا بی درنگ و دور از شرم حیا اینچنین می نیسید ،اولا نه من نه شما جای اقای زارعی نبوده ونخواهیم بود که شاید خیلی بدتر با این قضیه برخرد می کردیم ،ایا تاجگردون که اینچنین می گفت دنا توشاهد باش با برنامه نبود ،کمی بیندایشیم ،در ثانی به عقیده بنده هم این استان با سه نماینده نمی تواند کاری بکند وتنها کای که می تواند برای مردم انجام دهد باید جهت پیشرفت وکم کردن بیکاری گام بردارد .زمانی هدایت خواه علیه یکی از ارکان دولت مرحوم ... صحبت کرد نه اینکه باعث شد هما بودجه ای کهی می دادند به استان هم دچار نقصان شد .چه تاثیری برای استان صحبتهای هدایت خوا علیه مرحوم کردان داشت . حرف زیاد است وجای گفتن نیست .
شهروند
Iran, Islamic Republic of
عزیزان شما چرا حاج زارع را اذیت میکنید بنده خدا( اسب نفس بریده را طاقت تازیانه نیست)
Iran, Islamic Republic of
درود برشرف کسی که این تحلیل را کرده بخدا من با اقای زارع هستم این تحلیل ها همش درست هست
Iran, Islamic Republic of
درود بر سایت کبنا که واقعیت ها را منتشر میکنه نمثل بقیه سایت هامعامله گر هست
بلهزار
Iran, Islamic Republic of
زارعی ووکیلی را هیچ کس فراموش نخواهد کرد.هر دو بر خون فرزندان دنا پا گذاشتند..وکیلی م زارعی هم قصد معامله داشت ولی ناتوان بود مردم در اسفند 98 پاسخ محکمی به هر دو خواهند داد.فقط بهرامی
یا علی
Iran, Islamic Republic of
برادری که دست به قلم شدی.یه سری به جاده یاسوج سی سخت هم بزنید.جناب حاج زارع به جای سوار شدن بر احساست مردم نجیب شهرستانهای بویراحمد و دنا این جاده را کد دار نمودند تا اعتبارات خاص از مرکز برایش ارسال گرددآقای حاج زارعی برای این مردم امتیاز عمرانی و آبادانی گرفتند و دروغ نمایی نکردند.بله وزیر را از این مسیر پر پیچ خم آوردند و وزیر را مجاب نمودند که این جاده نیاز به اعتبار دارد .این یعنی کمک به مردم.اوونایی که استیحضا کردند آیا امتیازی برای مردم گرفتند .
Iran, Islamic Republic of
خدا را شاهد گرفته یکی از طرفداران ریشه ای و با سابقه حاج زارع بودم .اما سوگند یاد میگنم که هرگز دیگه ایشان را حمایت نمی کنیم و اعتراف میکنم اشتباه کردیم . در گفتار ندارند و ضربات سختی به ماها وارد شد .فقط وفقط بفکر خانواده و بستگان خودش هستن .البته ایشون دیگر رفتن
Iran, Islamic Republic of
سلام این جاده زمان احمدی نژاد ردیف بودجه گرفت و ربطی به حاجی ندارد
Romania
درود بر مرد عمل حاج زارع شجاع
Iran, Islamic Republic of
به هرحال منفعت ایشون (جناب نماینده) در همین پیمانهای راه سازی است.
سی سختی
Iran, Islamic Republic of
نه خیر جناب. تنها کاری که در بویراحمد و دنا در حال انجام است، هر شش ماه یکبار نهضت آسفالت سازی را با محوریت کارخانه شخصی برادر خودشون راه می اندازند. اونم با بدترین کیفیت آسفالت که شش ماه هم دوامی ندارد. جاده سی سخت هم دنباله رو همین طرح است...وای برما که براحتی آخرت را فراموش کرده ایم...وای برما که چنین افرادی را بعنوان نماینده خودمون انتخاب می کنیم
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
کرو ولا زارع وای دیندی سال زون درارده(وگپ اومده)
Iran, Islamic Republic of
معلوم شد که بعد از این همه سال هنوز الفبای سیاست را هم یاد نگرفته و گر نه بهترین عمل برای ایشان که موقع بروز سانحه هواپیما از وزیر وقت حمایت کرده بود، سکوت است نه اینکه با یادآوری اون صحنه دلخراش در قالب یک شوی تبلیغاتی داغ دل مردم استان را تازه کند
آقای زارعی شما که برای عزل رئیس دانشگاه یاسوج در به در دنبال استیضاح وزیر علوم بودی کوچکترین اقدامی برای استیضاح وزرای مقصر نکردی و اکنون برای چند تا رای حاضری داغ دل مردم استان و خانواده های مصیبت دیده را تازه کنی
واقعا متاسفم و باید از مردم عذر خواهی کنی
بویراحمد بی عزت
Iran, Islamic Republic of
ایشون لیسانس الهیات دارند. و میتونن یه معلم پرورشی خوب باشند نه یک سیاستمدار و مدیر اجرایی.
۸ سال خاموش ترین نماینده ادوار مجلس بودند.
Iran, Islamic Republic of
تو هدایت خواه رو با حاج زارعی اشتباه گرفتی حاج زارعی لیسانس مدیریت و فوق لیسانس مدیریت داره
Iran, Islamic Republic of
اصولا هیچ یک ازنمایندگان استان این دوره خوب کارنکردند و تاجگردون هم که جز امضاکنندگان بود در نطق خودنشان داد که برای جلب نظرمردم سخنرانی میکند و هیچ تلاشی بعدش نکرد.چیزی که مسلم است باتوجه به انتقادات زیادمردم استان هیچ یک ازنمایندگان کنونی رای نمی آورند.خداحافظ زارع خداحافظ تاجگردون خداحافظ هاشمی
Iran, Islamic Republic of
حاجی خودش دیگه ثبت نام نیکنه ونیازی به تبلیغ نیاره اونموقع حرف نزد الان میخاد دفاع کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
به نظر شما باید آقای زارعی تو کوه دنا وایمیساد نمی گذاشت هواپیما سقوط کنه..چون نماینده بود ووظیف اش بود باید جلوشو می گرفت.آیا اگر نماینده های قبلی وآینده بودنداین اتفاقات نمی افتاد.انصاف خوب چیزی هست واولا خدا به راه راست هدایتتان کند ومطمئن باش در همین دنیا تاوان حرفهایتان را پس خواهید دید..
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاچ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود برجناب امیدوار وباتشکراز رسانه کبنا که حقایق ودرد دل های مردم فهیم وهمیشه در صحنه استانمون را به درستی عنوان کردند، جای تاسف و نگرانی است که بعد از سال 96 تا حالا جناب زارعی اینقدبی اهمیت از موضوع 60گل شقایق پرپرشده میگذرد به جای آنکه مرحمی باشد برزخم های خانواده این عزیزان،باعنوان همچون مسائلی ازاین قبیل قلوب آنها رابیشتر جریحه دار می کنند،جناب زارعی آن موقع که باید پاسخ میدادین کجا رفته بودین، اره درست میگین حالا انتخابات نزدیک است...مطمئن باش مردم استان اونقدر فهیم وآگاه هستند که دیگرگول شعارهای شما را نمی خورندوهیچگونه عذرخواهی هم از طرف شما پذیرفته شده نیست.
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی..
تحلیل شما اندازه دانسته هایتان است که گویا خیلی کم است
Romania
زارع از خون جانباختگان دنا.
غافل از اینکه مردم بویراحمد قرنها خون دادند برای حریت و ازاذگی
زارع از کشته شدگان دنا به دنبال راهی برای رسیدگی به امورات. بود نه ریختن ابی بر دل داغدیدگان و دل شکستگان
زراع باید نشان میداد که مرد روزهای سخت است نه گفتن سخنان بیهوده
Iran, Islamic Republic of
حنا شنا دیکر رنگ ندارد اقای زارعی فقط هاشمی ودکتررتاجگردون حمایت کردید اون موقع که این اتفاق افتاده بود وزیر راره راربر داشته میفرفتی مراسمات ایدفع یک مرد اجرایی که سوابق درخشانی دارد قبول انتخابات می شود
Iran, Islamic Republic of
از ماست که بر ماست متاسفم با این انتخاب
گودرز
Iran, Islamic Republic of
جناب زارعی شما که هیچ صدایی ازت بلند نمیشد این چندماه اخرم روزه سکوت می گرفتی اینجور تابلو بازی در نمیاوردی مردم که نادان نیستند همه این موقع اونم بعد از ۱۵ماه حرف زذن را می فهمند که در پی چه هست این حرفا دیگه خریدار ندارند
اصلاحات
Romania
نمیخواستم بهش رای بدم ولی با این متن تخریبی شما قطعا بهش رای میدم. کمی اخلاق داشته باشید
اصلاح طلب دیگر
Iran, Islamic Republic of
کجاش تخریبه؟ میشه بگی
مگه همش راست و درست و مستند نیست؟
واژه تخریب را درست به کار ببر
محمود
Iran, Islamic Republic of
چرا اینقدر از حرف حق خشمگین می شوی حرف حق تلخ دیگه
لابی
Iran, Islamic Republic of
اخه داری به امیر کبیر دوران اهانت میکنی دست نگه دار
Iran, Islamic Republic of
چند سوال از اقای زارعی دارم به مردم شهرستانهای بویراحمد ودنا توضیح دهند وقتی در زمان انتخابات اعلام نمودند استیضاح اخوندی به صلاح نیست ومشکلی را حل نمیکند بعضی از بستگان ومدافعان ایشان با توجه به دلایلی که اقای زارعی برای این سخن خود داشت عنوان میکردند اقای زارع به بهای این دفاع از وزیر فرودگاه یاسوج را به بهترین تجهیزات روز فرودگاهی مجهز خواهند کرد اما متاسفانه تا حالا پروازهای فرودگاه حتی به اندازه نصف پروازهای قبل از حادثه نرسیده است اولا از ایشان بعنوان بک شهروند سوال دارم چرا تا کنون این امر تحقق پیدا نکرده دوما یک فرودگاه مجهز بدون درنظر گرفتن فاجعه سقوطحق مسلم وابتدایی مرکز استان است چرا برای این حق واضح
بدلیل ناتوانی در احقاق حقوق موکلین خود خون جان باختگان. قرار دادند؟ دوما ایا دفاع ایشان از اخوندی تاثیری دربهبود جاده ها ومحورهای اصلی حوزه انتخابی خود داشته متاسفانه هر هفته شاهد قتل چندین نفر از نخبگان مردم بویراحمد در همین جاده ها هستیم اما از طرف دیگر شاهد اتوبان از پل بریم تا ورودی بهبهان و تخصیص بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان برای بافت فرسوده گچساران هستیم چرا خون جانباختگان .قراردادی حالا که نزدیک انتخابات هست حداکثر خواسته ات قراّت گزارش میباش !!!!! اگر مثل هفت ماه گذشته صحبت نمیکردی خیلی سنگین تر بود
مددی
Iran, Islamic Republic of
تحلیل بسیار زیبا و و قشنگ و واقعی بود همون کسانی که به این بنده خدا رای دادن نه به خاطر تواناییش بوده فقط به خاطر مخالفت با اصول گرایان رای دادن والا همه با نا امیدی رای دادیم
Iran, Islamic Republic of
نتیجه موضع گیری ان روز تاجگردون احداث اتولان از پل بربم تا بهبهان ، احداث جاده گناوه گچساران دیل پاتاوه وقرار دادن مرکز استان در بن بست کریدور جنوب شمال ، مرمت بافت فرسوده گچساران وتخصیص بیش ۲۰۰میلیارد تومان برای بافت فرسوده گچساران از محل اعتبارات وزادت راه میباشد منصفانه قضاوت کنیم
کارکنان راه وشهرسازی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه رسانه ها بجای این که حقیقت و واقعیات رابیان کنند دنبال اهداف سیاسی و جناحی هستند و بیشتر بدنبال منافع خود و بهربرداری سیاسی از واقعیات حوادث و منافع و تامین مالی خود می باشند والا جناب حاج زارعی تنها نماینده ای است که همیشه در همه حا چه غم و چه شادی با مردم و همراه مردم و در دل مردم واز جنس مردم است تو وضعیت کنونی کشور جنجال وهیاهو بجز تشویش ازهان عمومی چه سودی برای مردم دارد تامین اعتبار ات در این برهه زمانی کشور بسیار بهتر از هیاهو و جنجال بود که با درایت جناب حاج زارعی و رفتار سنجیده اش محقر شد در ضمن خیلی بی انصافی است که خدمات این چند ساله جناب حاج زارعی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا را نادیده بگیریم
محمود
Iran, Islamic Republic of
انصافا من هم با شما موافقم زارعی موفق ترین نماینده در موضوع حضور د غم و شادی مردم بود
محمود
Iran, Islamic Republic of
جناب خورشیدیان بقول پروین اعتصامی
بدگوئی تو اینهمه، از فرط بددلی است
از قلب پاک، نیت آلوده بر نخاست
ما عیب خود، هنر نشمردیم هیچگاه
در عیب خویش، ننگرد آنکس که خودستاست
ما زشت نیستیم، تو صاحب نظر نه‌ای
این خوردگیری، از نظر کوته شماست
در طول تاریخ منتقدان حاکمیت غالبا افرادی ازاد اندیش و شریف بوده اند که در قید و بند منافع شخص و گروهی نبوده و فقط به منافع و مصالح عموم اندیشیداند و برعکس اطرافیان حاکمیت افرادی چاپلوس و ثنا گو هستند که با در خطر دیدن منافع خویش این چنین براشفته شد و زبان به گفتن حرفهای ناثواب و بیهوده می کنند و الا نقد آقای امیدوار نقد ازاد و منصفانه ای است و در طول این هشت سال مردم بویراحمد و دنا در حقیقت بدون نماینده بوده اند اقای زارعی با تفکرات شدید ناسیونالیستیست. وفقط بنیانگزار رسم زشت طایفه گرای در بویراحمد بوده است.
لطفا بدون سانسور منتشر شود.
خورشیدیان
Iran, Islamic Republic of
در یک کلام جواب ابلهان خموشیست خدا رو شکر که تا حالا چاپلوسی کسی رو نکردم ولی میفهمم فرق بین مردی و نامردی را تو این دوران که هر کی وقت انتخابات از این حرفا میزنه ولی در طول دوران نمایندگی به هر دری میزنه که به طریقی سفارش بکنه به کسی تا نماینده کاراشو انجام بده از جمله خودت آقای محمود البته اسم مستعار که حتی جرات نکردی با اسم واقعی هم کامنت بزاری هر چند میدونم از نزدیکان این آقا هستی
Iran, Islamic Republic of
جناب خورشیدیان اولا همیشه افردی که در کارزار منطق و استدلال کم میارن یعنی جاهل و بی سوادن لب به فحاشی و بی احترامی به طرف مقابل می گشایند. دوما شما توان پاسخ علمی به کامنت من را نداری وچون حسابی سوختی اینچنین براشفته شده ای .سوما نه اقای. نه شما که بترسم و اسم واقعی خود را ننویسم.ودر اخر از من به تو نصیحت :بهر نان بر در ارباب نعیم دنیا مرو ای مرد ..
میلاد
France
گل گفتی بنازمت
Iran, Islamic Republic of
باوجودموج حمایت جوانان یاسوج از بهرامی زارع هیچ شانسی نداره و این سخنرانی نزد عموم هیچ ارزشی نداره
سید
Iran, Islamic Republic of
بد بختی ما همینه ک رای ب کسی میدیم ،اصلا این میتونه صحبت کنه با اخوندی فقط میخواست .
حسنی
Iran, Islamic Republic of
مگه نماینده هست ? یه پیمانکار بود مه اسفالت برا شرکتش و همچنین برای پیمان تو استانهای دیگه و همچنین برا دهن مردم به مجلس رفت
Iran, Islamic Republic of
یا زهراااااااااااااااااااااا
درود بر حاج زارع
خخخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
کسی که مردم شهرستانهای بویرامدودنارازیر سوال بردجناب نماینده این شهرستانها بوده است الان که نزدیک انتخابات است بیدار شده مردم این هشت سال حضور ایشان رادرمجلس برای واگذاری پروزه های راه سازی. این حرفها رانمی خورند
Iran, Islamic Republic of
احست
کاظم
Iran, Islamic Republic of
مگر ما در بویر احمد ودنا نماینده تو مجلس داشتیم که بخواهیم نقد کنیم
کارمندان
Iran, Islamic Republic of
متاسفیم برای انتخاب نا بجای مدیر آبفای یاسوج
قابل توجه تیم کوچولوی آقای بهرامی
Iran, Islamic Republic of
با این تخریبات راه به جایی نخواهید برد. در هر صورت شما هیچ جای این معادله جایی ندارید چون بار کج به منزل نمیرسه.
خورشیدیان
Iran, Islamic Republic of
جناب امیدوار خیلی انسان باید مرد باشه تا بتونه بتونه واقعیات رو با غرض شخصی وارد نکنه فقط میگم شما رو باید واگذار کرد به حضرت زهرا که اینجوری داری تمام واقعیات رو نادیده میگیری تا حالا کدوم نماینده رو دیدی مثل زارع که بدونه هیاهو و تبلیغات داره خدمت میکنه آیا تا حالا باهاشون رفتی تو روستاهای زیلایی که ببینی چطور بدون عکاس و خبرنگار صادقانه با پای پیاده و بدون خستگی در حال خدمت به مردم هست آیا تا حالا با ایشان رفتی و ببینی چگونه تا پاسی از شب بین مردم و در کنار مردم هست آیا تا حالا رفتین مسیر یاسوج و سمیرم رو ببینی که تو این شرایط سخت اقتصادی در حال کار هستن آیا رفتی و ببینی جاده سی سخت به یاسوج رو آیا رفتین ببینی جاده های خاکی روستاهای اطراف نسبت به چند سال پیش چطور شدن آیا بیمارستان شهید جلیل رو دیدین آیا هواپیمای جدید یاسوج رو دیدین و خیلی چیزای دیگه که نمیشه تو این کامنت اسم بیارم فقط بهتون یادآوری میکنم که همیشه برای مقاصد کثیف سیاسی چشماتون رو بر روی واقعیات نبندید و اینو بدونین زارع همیشه در قلب کسانی که قدرشو میدونن با این مقالات بی در و پیکر بیرون نمیره به شما هم توصیه میکنم چشماتون رو همیشه رو واقعیات نبندین و کمی انصاف در اونها داشته باشین هیچ وقت یه انسان بزرگ یا چنین مقالاتی کوچیک نمیشه
سجاااادسی سخت
Iran, Islamic Republic of
مشخصه یا تودفترجناب حااااجی کارمیکنی یا یه جایی هم باشه تورو بکارگرفته بس کنیند خواهشا زارعی منفل ترین نماینده تاریخ بویراحمدودنا بوده .زارعی درحدنمایندگی نبود
میلاد
France
شوخی نکن وقتی نمیدونی کی تو دفتر نماینده کار میکنه پس خواهشا نطر نده
میلاد
France
احسنت جناب خورشیدیان بنازمت با غیرت
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
درود برشرفت باتحلیل بجات
خوبانی
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه اون عزیزی که هواداران جوان دکتربهرامی را تیم کوچولو مینامد اگه کوچیک هست پس چی شده که لرزه افتاده به رقبا؟تااسفندصبرکنیدوببینیدکه باوجودکمترین تبلیغات وبه صورت مستقل به لطف حمایت جوانان خسته از بی عدالتی وبیکاری دکتربهرامی پیروزمیشودانشالله
بهادر
Romania
بهرامی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عجب... حتما دوست عزیز از الان لرز افتاده تو تمام بدنمون
بهادر
Romania
اقایون محترم كه ایقد از سر مرض و بی ادبی این حرف های زشت میزنید در طول تاریخ هیچ نماینده ای بویراحمد به خود نمیبینه كه ایقد برا شهرستان و حوزه انتخابیش زحمت بكشه و تلاش كنه تمام نماینده های مجلس دنبال جمع كردن و خوش گذرونی با خانواده هستن ولی حاج زارع یك ساعت از وقتش حاضر نیست كنار خانواده باشه تمام اخر هفته میاد و دونه به دونه میگرده تو روستاها و اخرین نقطه بویراحمد و پیگیر مطالبات مردم.. كور شود ان كسی كه فقط راه انتقام و تخریب دیگران میخواد باهاش پلی بسازه برای پیشرفت خودش
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه خبر نداری برای تیر و طایفه اش چقد حق مردم را له کرده. سری به بیمارستان جلیل بزن. یک نمونه

به واگذاری پیمانها نگاه کن اینم یک نمونه
میلاد
France
احسنت جناب بهادر بزار اینا بسوزن با این حرفا
sami
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم.این ۱۵ ماه کجا بودند.آقای زارع لطف کنید بخاطر آرای صندوقت خون و جان آن عزیزان پرپر شده را به بازی نگرید.
آب و فاضلاب روستایی
Iran, Islamic Republic of
تو فعلا همان طوری که خودت گفتی ۸ سال داری میسوزی ۴ سال دیگه هم میاد روش، حالا حالاها باید صبر داشته باشی، فعلا صبرتو ببر بالا
درود بر حاجی خستگی ناپذیر،، بخدا تلاشکره باید قدرشو بدونیم
Iran, Islamic Republic of
حتما خوب رو میده
معلومه به دردت خورده
امیرکبیر تلاشگر
بایسنقر
کورش کبیر زارع
Iran, Islamic Republic of
خودتون میدونین که با چه اوضاعی رفت مجلس. حق الناسی که تا ابد براش موند. ایندفعه کور خوندین
میلاد
France
احسنت
عرب
Iran, Islamic Republic of
مردمی که من در بویر احمد دیدم همین نماینده از سرشون زیاده از شماست که بر شماست
پاسخی به نوشته بهادر
Iran, Islamic Republic of
مردحسابی هشت ساله تومجلس بویراحمدصدایی نداشته چون نماینده سخنور وجسوری نداشته بس کنیدبساط قومگرایی ومنفعت شخصی طلبی را که بااین کارها بویراحمدعقب افتاده واگروضع همینطورپیش برودچهارسال دیگرهشتاددرصدجوانان ایلمان بیکارخواهندبود.درضمن چندماهی صبرکنیدتاببینیدطرفداران دکتربهرامی ازهمه طوایف وازتمام تفکرات سیاسی خسته ازاوضاع بد امروز بهرامی کاربلدراروانه بهارستان خواهندکرد.دیگرگذشت دوره طایفه گرایی وپسرفت بویراحمد.درودبر بهرامی نترس وشجاع
سلامت
Iran, Islamic Republic of
خدایی برا سرشماری هم خوب نیست ولی بهتر از هدایت خواه هستش. بابا جان یه گزینه خوبی پیدا بشه چشم من خودم رو براش می کشم واین بنده خدا رو میبریم قبرس
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
چه رویی داره. شما و وکیلی پشت میر شکار استان را در استضیاح خالی نمودیید و پشت سنگر قایم شدید حالا محبت فرما بر زخم بازماندگان سانحه نمک نپاشید. نوشدارو بعد از مرگ سهراب به چکار آید. ما که مدت 7 سال است نماینده نداریم این مدت باقیمانده را نیز تحمل خواهیم کرد.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1