تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۴۱۰۴۰۵
یادداشتی بر تحرکات و صحبت‌های اخیر تاجگردون به قلم «سید سعادت الله حسین پور ده‌بزرگ؛

ترسم نرسي به كعبه اي اعرابي

سید سعادت الله حسین پور «حسینی» ده‌بزرگ
۲۴
۳
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
ترسم نرسي به كعبه اي اعرابي
کبنا ؛متن ارسالی؛ افتتاح پارکی در محله سادات، مثل افتتاح نماسازی خیابان بلادیان تبدیل به متینگ انتخاباتی، برای جناب آقای تاجگردون گردید.
نماینده محترم در نطقی انتخاباتی خود را تنها ناجی مردم گچساران و باشت معرفی کرد و رقبای خود را جهت عوض کردن لامپ‌های سوخته هم ناتوان و مستأصل معرفی کرد. https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000410/nf00410405-1.jpg
اینکه انسان‌ها کارهای بزرگ دیگران را حقیر جلوه دهند و کارهای کوچک خود را شق القمر جای گله مندی از اقای تاجگردون ندارد.
چرا که اعتراف به کارهای بزرگ رقیبان نیازمند به روح ازاده و مروت است که ما در کلام ایشان ندیدم، بلکه بیشتران را در تئوری مارکیاولیسم که هدف وسیله را توجیه می‌کند، مشاهده کردیم.
جناب اقای تاجگردون امروز اگر شهرستان باشت به اندازه دیگر شهرهای استان از ردیف بودجه استانی دریافت می‌کند،
اگر بخش بوستان به اندازه شهر باشت، به نسبت ده سال پیش و به ارزش ریالی امروز از بودجه استانی دریافت می‌کند.
به لطف خدمات بی منت مردی است که، هرانچه داشت درطبق اخلاص گذاشت، تا باشت 20 هزارنفری شهرستان گردد.
و مشاهده می‌شد، که لیدرهای رقیبان با جمع اوری طومار و ارسالان به وزرات کشور، سعی در باز کردن مچ نماینده و تقلب در ارائه امار داشتند. که با جواب تحقیر آمیز کارکنان وزارت کشور که به انان گفتند: جمع دوپا و چهارپایان باشت هم پنجاه هزار نفر نمی‌شود مواجه شدند و از انان سؤال شد، که شما در عدم شهرستان شدن باشت چه اندازه ذی نفع هستید؟
 و شهرستان نشدن باشت چه کمکی به حال شما می‌کند؟
شاید آنها در دل می‌گفتند: اگر باشت شهرستان شود، سیدقدرت نماینده مادام العمر می‌شود و آنها از سفرهای رنگی که از قبل نماینده بدست می‌آورند، دستشان کوتاه می‌شود. اما این فقط یک توهم و خیال باطل بود، که انان را وادار به این بداخلاقی کرد.
 آنان که در شهرستان شدن باشت ذی نفع بودند و سرمایه انان یک شبه با جهشی دو تا سه برابری مواجه شد. با وجود وعده حمایت به جناب اقای حسینی، کمتر از انگشتان یک دست بودند. و البته اقای حسینی هم واقف به این امر، اما او بدنبال خدمتی بی منت و ماندگار بود.
 لذا توصیه می‌کنم که جناب اقای تاجگردون توهم نماکاری و پارکسازی جهت موفقیت دوباره را نخورند که سرابی بیش نیست و این مردم جهت رأی دادن آیتم‌های دیگری مد نظرشان است.
 واقعه مهم شهرستان شدن باشت، که اصلاً با تناسب جمعیتی‌اش سنخیتی نداشت، کاری بود کارستان که فقط دونفر قبل از سیدقدرت این مهم را انجام داده بودند.
جناب آقای موسوی لاری وزیر کشور و جناب آقای احمدی نژاد رییس جمهور، برای زادگاه پدری خود، که هردو اختیارات لازم را جهت همه امضاءها داشتند.
لذا امروز اگر باشت به اندازه دهدشت و لیکک، یاسوج و.... از ردیف بودجه استانی وملی دریافتی دارد، مرهونان بزرگمرد است که به معنای واقعی خدمت بی منت، به مردمان متشخص و آبرومند سرزمین باشت باوی را برگزید، که ساختن یک پارک درمقابل ان مثل تعویض لامپ‌های سوخته مصداق مثال نماینده را دارد.
 اینکه چطور با همراهی و همکاری جناب رییس جمهور و مهندس نیک زاد قطعه باشت تا گچساران وبعد از ان گچساران به بهبهان در ردیف طرح‌های ملی تعریف شد و تا ماهور باشت ان ر افتتاح کرد، فعلاً تیتر وار اشاره می‌کنیم و می‌گذریم.
اینکه قبل از آقای حسینی فقط دو اداره زندان و سازمان تعزیرات مسوولیتش به بچه‌های گچساران و باشت محول شده بودو قطعاً مسوولیت دندان گیری نبود و گرنه ان را هم نمی‌دادند، و بعد از آمدن اقای حسینی با وجود سختی کار که باید یک اصولگرا از دیگر حوزه‌ها حذف می‌شد تا یک اصولگرا و یا مستقل از حوزه گچساران بر ان صندلی تکیه می‌زدند تا عدالت منطقه‌ای حکم فرما گردد را فاکتور می‌گیرم و وارد جزییات ان نمی‌شویم.
اما قطعاً کار آقای تاجگردون به مراتب ساده‌تر بود، چرا که بعد فرهنگیان توسط نمایندگان دو حوزه دیگر پذیرفته شده بود و همین طور جناب آقای تاجگردون تنها نماینده اصلاحطلب استان بودند که اتفاقاً علاوه بر اصلاح طلبی صاحب نفوذ در دولت و لابی مجلس بودند و به مراتب بیشتر از آقای حسینی قدرت مانور جهت واگذاری مناسب مهم استان به فرهیختگان حوزه گچساران را داشتند.
اینکه به اشخاصی اکثریت این مسندها واگذار شد که اصولاً یا از سید قدرت حمایت نکرده بودند و یا لیدر رقیبان انتخاباتی ایشان بود، فقط در این کشور پهناور می‌توانست، از عهده ازاد مردی همانند سید قدرت بر آید.
وگرنه در عرف جامعه ما نیست که آقایانی همانند زینل زاده که در انتخابات سال 86 میزبان اقای تاجگردون بودند، اینکه آقایان جشن ساز و پاکدل لیدر رقیب دیگر ایشان، اینکه آقای شب رنگ و حاج ایاز آقایی از همشهریان ایل سترگ قشقایی و لیدر دیگر رقیب ایشان و دیگر اشخاصی همانند دکتر زراعت کیش که حمایتی نکرده بودند، در شهرستان گچساران و مرکز استان در مناسب مختلف مدیرکلی و معاون مدیرکلی عددشان از 25 فراتر رود.
و این مهم فقط از عده آقای حسینی بر می‌آمد.
اینکه با وجودی که می‌توانست، برای خانواده خود اشتغال ایجاد کند، اما هرگز در این راه کوچکترین اقدامی نکردند، فقط از عهده ایشان بر می‌آمد. اینکه دهها پروژه را در شهرستان گچساران مثل زیرگذر و فرودگاه و دانشگاه و بیمارستان یا تکمیل کرد و یا بیش از پنجاه تا نود درصد رشد تحویل نماینده فعلی داد، توهین‌ها و ناسزاهایش برای او شدو بنرها وعکس های یادگاری‌اش برای اقای تاجگردون، پرداختن به ان برای مجالی دیگر.
اینکه آقای حسینی در طول هفت سال و اندی گذشته، نه خود در امور اجرایی شما کار شکنی کرده و نه اجازه داده آنان که برای ایشان احترامی قائل هستند، اقدامی کنند تا شما فراغ بال به امور وکالت خود برسید، فقط از معلم اخلاقی همانند ایشان این مهم ساخته است.
قطعاً کمتر کسی همانند آقای تاجگردون می‌تواند از اخلاق مداری آقای حسینی با توجه به احاطه‌اش بر جنس سیاست و سیاست مدار بنویسد، اما فکر می‌کنم داشتن این توقع برای سیاست امروزی بیهوده باشد.
و تعریف دادن من هم احتمالاً باتوجه به قرابت توسط خوانندگان پذیرفتنی نباشد.
 جناب آقای تاجگردون، قطعاً شما هم به تناسب مسوولیت‌ها و لابی‌های خود کارهای بزرگ و مهمی انجام داده‌اید، اما کوچک انگاری کار بزرگ دیگران، صحیح نیست و رسم مرام و معرفت و فتوت و آزاده بودن را می‌خواهد که امیدوارم، در متینگ‌های زودهنگام و انتخاباتی بعدی خود لحاظ کنید.
 ما که باوجود این همه خدمت بی منت شبانه روزی خانوادگی که به اندازه یک کارت شارژ هم ذی نفع نبودیم، تشکری نشنیدیم، شما را نمی‌دانم. این را گفتم، که تأملی کنیم که فلسفه مارکیاولیسم با فرهنگ جامعه ایرانی و دین و مذهب ما سازگار نیست.
خداوند به انان که به خلق بدون منت و چشمداشت و برای رضایت خالق خدمت می‌کنند، سلامتی و پیروزی عطا فرماید.
 مخلص همه آنان که دل در گرو انسانیت و آبادانی ایران سرزمین کهن و سربلندی پرچم اسلام عزیز را دارند.
----------------------------------------------------------------
سید سعادت الله حسین پور «حسینی» ده‌بزرگ
----------------------------------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

کمایی باشتی
Iran, Islamic Republic of
شیر مادرت حلال باشه با این قلمت کمایی هستم از باشت حیف آقای حسینی حیف که ما قدرشو ندونستیم
Iran, Islamic Republic of
عالی نوشتی. فعلا تاج گردون در باد غرور هست
Iran, Islamic Republic of
آن هایی که دنبال آقای حسینی هستند فقط میخواهند پستی بگیرند وفامیل های خودرا سرکار ببرند جناب برادر حسینی ما سید را به واسطه قومی احترام میگذاریم ودر دونوبت هم به ایشان رای دادیم ولی خداوکیلی جبران نکرد وآن همه ضربه ای که درزمان مسئولیتش دراداره باشت درگزینش بچه های باشت ضربه خوردند فراموش نمیشود وقرار بود جبران کند ولی درزمان نمایندگی اش باز به همان افرتد بزدل میدان داد ولی منطق شما اصولگراها باید بهتر وعقلانی تر شود تاجگردون از نظر کاری قابل مقایسه با حسینی نیست چرا سفسطه بازی میکنی .درزمان ایشون هم فقط به اقوام خود درطوایف دیگر توجه کرد به سادات زاد احمدی فقط رسید ما که نفعی از خدمات او ندیدیم کار عنرانی الان کجا وآن زمان کجا .
باشت
United States
سی قدرت ادم خوبی بود.سی قدرت را امثال تو و بعضی هواداران و لیدرها از چشم مردم انداختند وگرنه سید ادم با شرافتی هستند و مردم باوی نسبت به سی قدرت احترام قائل هستند.بهترین دفاع از سی قدرت این هست که تو ازش دفاع نکنی...بزار بقیه دفاع کنند
باشتی
Iran, Islamic Republic of
عالی و به موقع..خداوندیه روزبه همه نشون میده که سی قدرت چقدمخلصانه زحمت بی منت کشیده...بخصوص وای پاج خوارل امسال مهردادعلی پورحالی ایکنه...راسی مهردادعلی پورکه حنجره خوته پاره ایکنی سرنوشت اوپیمان کاریلت اینگارخوب جواب داده ...وای وای و ای همه پیل که زدی وجیب
Iran, Islamic Republic of
مهرداد علی پور مداح و مجری خوبی هست ولی به دلیل اینکه همش فرد خاصی شده و مدح بییش از حد ازش کرده محبوبیتش رو از دست داده
خیرابادی
Iran, Islamic Republic of
ما در انتظار سی قدرت حسینی هستیم .فقط و فقط سی قدرت .تاج بی تاج
مرادیان....گچساران
Iran, Islamic Republic of
خدایی شما برادر. که دکتر تاجگردون و امثال ایشوون رو نقد کنید...و اینو بدونید که امثال شما ها دیگه بین مردم جایگاهی ندارید امتحانتون رو پس دادید...
انصاری دهتینی
Iran, Islamic Republic of
سیدقدرت خیلی انسان خوب وپاکی است ولی چهارسال نماینده بود و خوب کارنکرد.تاجگردون نسبتا بهترکارکردولی. وفقط به سرمایه داران وپاچه خواران بهاداد.مردم به کسانی که قبلاامتحانشان کردندرای نمیدهند واین نکته رااسفندماه خواهیددید.درضمن انتخابات که فقط باشت نیست.بیشترین رای مربوط به بویراحمدگرمسیر وقشقایی است که تقریبانوددرصدشان از تاجگردون وحسینی وجعفری گذرکرده اندوبه دنبال یک نیروی جوان وکارنامه دارهستندکه بتواند رقیب قدری مثل تاجگردون راشکست دهد.جدااز جمعیت تاثیرگزاربویراحمدی وقشقایی تعدادزیادی شهرستانی ازنورابادوبهبهان وخوزستان وشیرازواصفهان درگچساران وجودداردکه این قشرهم رای قابل ملاحظه ای دارند
دشتمور
Iran, Islamic Republic of
هشت ماه صبرکنیدزینلزاده هم محبوب گچساران وباشت است وهم جمعیت زیادی از دشتموریهای دهدشت ویاسوج به وقتش حمایتش میکنند.حسینی نهایت ده هزاررای داردتاجگردون هم دوسوم رای دورقبلش راازدست داده است.ایل قشقایی هم متحدزینلزاده است.بهتره که حسینی به نفع دکترزینلزاده کناربرود وبه حمایت ازایشان مشغول شود.سیدقدرت آدم مومنی است ولی معلم دینی وپرورشی درمجلس کارایی ندارد
علی
Germany
عجب دفاع مسخره ای . جناب نویسنده مقاله در همان دوره چرام و لنده و بهمئی هم شهرستان شدند پس چرا بودجه این شهرستانها ناچیز است ؟ و چرا در این شرایطی که اعتبارات کشور و به تبع ان استان کاهش بافته ، طرحهای عمرانی در سطح شهرستان گچساران و باشت بیش از حد ممکن افزایش بافته ؟ چه شده همه تان داربن از خدماتی که تاجگردون به حوزه انتخابیه اش میکنه ، حسادت میکنید؟ اقای نویسنده مطلب فوق ، در دوره نمابندگی آقای حسینی در مجلس ، ایران بخاطر رشد بی حد و حصر قیمت جهانی نفت ، به اندازه کل سالهایی که نفت فروخته ایم درآمد داشته است ، بفرمایید سیدقدرت چه مقدار از این پول را وارد شهرستان کرد و چه خدماتی در دوران نمایندگی اش برای حوزه انتخابیه اش انجام داد ؟ آقای محترم اصولگرایان گچساران و باشت توانایی جمع کردن خودشان را ندارند ، چطور میخواهند به مردم گچساران و باشت خدمت رسانی کنند؟
علی
Germany
عجب دفاع مسخره ای . جناب نویسنده مقاله در همان دوره چرام و لنده و بهمئی هم شهرستان شدند پس چرا بودجه این شهرستانها ناچیز است ؟ و چرا در این شرایطی که اعتبارات کشور و به تبع ان استان کاهش بافته ، طرحهای عمرانی در سطح شهرستان گچساران و باشت بیش از حد ممکن افزایش بافته ؟ چه شده همه تان داربن از خدماتی که تاجگردون به حوزه انتخابیه اش میکنه ، حسادت میکنید؟ اقای نویسنده مطلب فوق ، در دوره نمابندگی آقای حسینی در مجلس ، ایران بخاطر رشد بی حد و حصر قیمت جهانی نفت ، به اندازه کل سالهایی که نفت فروخته ایم درآمد داشته است ، بفرمایید سیدقدرت چه مقدار از این پول را وارد شهرستان کرد و چه خدماتی در دوران نمایندگی اش برای حوزه انتخابیه اش انجام داد ؟ آقای محترم اصولگرایان گچساران و باشت توانایی جمع کردن خودشان را ندارند ، چطور میخواهند به مردم گچساران و باشت خدمت رسانی کنند؟
Iran, Islamic Republic of
ماکیاولیسم درست است
Iran, Islamic Republic of
عالی بود
شهروند
Iran, Islamic Republic of
همه حرفات حقه و خیلی از حقایق را هم نگفتی!
احسنت واقعا به خیلی ها هم درس اخلاق دادی پسر!
زرین
Iran, Islamic Republic of
جناب مستعار مستطاب
مارکیاولیسم نه. ماکیاولیسم
لاری
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شاهد میگیرم ندیدم از اقارب و بستگان حسینی از ِقبل سید قدرت به منفعت یا پستی رسیده باشند در صورتیکه این خانواده از تمامی امتیازات خانواده شهید جانباز آزاده و بسیجی و رزمندگی در حد اعلا برخوردارند.ایا اگر یه خانواده شهیدی در گچساران و حتی ایران به هر مقام و منصبی برسد کسی منکرش نمیشه و اعتر۱ضی هم نداره چون از امتیاز خانواده شهیدی به عنوان مثال برخوردار.اکنون نگارنده همین متن مگر برادر شهید و برادر سردار و آزاده و جانباز نیست و در حالیکه کارشناسی ارشد حقوق را هم داراست اکنون فاقد هر گونه شغل دولتی است.اگر شما با ذره بین هم بگردی یک نفر بیکار در خانواده تاج تا نوه و نتیجه و نبیره و ندیده .هم از سمت پسری و هم از سمت دختری یه دونه بیکار ندارند و این نیست جز داشتن روح بلند و متعالی سید قدرت و عدم دادم شعارهای پوپولیستی.شما ببینید . رییس اشت۵الزایی شهرستان و صاحب مجموعه تفریحی بنوشته برا اشتغال ما جوونها چیکار کرده ؟؟ وامهای میلیاردی و پیمانکاران میلیاردی اقای تاج چه گروه و چه کسانی هستند؟
به والله سوگند اگر باغ بنوشکه مال یکی از فامیل های دور سید قدرت بود همین مردم باوی او و خانوادشو به چه القایی که خطاب نمی کردند.
ای مردم این چهار روز دنیا گذراست از حق و حقانیت دفاع کنید ولو به ضرر شما باشد
هیچ
Iran, Islamic Republic of
حالا مارکیاولیسم چی هست ؟
Iran, Islamic Republic of
ک جون خوت بشین سرجات
Iran, Islamic Republic of
چراین همه کم وزیاد.
یک برادرزاده یاخواهرزادهی بیکارداری؟؟
Iran, Islamic Republic of
بابا برو نونتو بخور.نکنه برادرت لنده ودنا راشهرستان کرده.
Iran, Islamic Republic of
هیچچچچچچچچچچچچ
کسی یارای برابری باتاجگردون رانداردونخواهدداشت
Iran, Islamic Republic of
خداییش دقیقا. مقایسه کردی خودت هم نمی دونی چی گفتی
Iran, Islamic Republic of
بابا. و سیاست است ،
مگر خدا خودش دستش رو برا مردم رو کنه وگرنه حریف ، حریف چغر است.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1