کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت

جایگاه کمیسیون انرژی و اعتباراتی که هاشمی پور به حوزه انتخابیه آورد

امیر محبی فر

20 خرداد 1398 ساعت 17:48

بی شک کمیسیون انرژی مهم ترین کمیسیون از بین کمیسیون های مجلس شورای اسلامی است،دلیل آن بخاطر ارتباط تنگاتنگ این کمیسیون با وزارتخانه‌های نفت و نیرو و سازمان انرژی اتمی میباشد.


بی شک کمیسیون انرژی مهم ترین کمیسیون از بین کمیسیون های مجلس شورای اسلامی است،دلیل آن بخاطر ارتباط تنگاتنگ این کمیسیون با وزارتخانه‌های نفت و نیرو و سازمان انرژی اتمی میباشد.
در واقع دو وزارتخانه نفت و نیرو و سازمان انرژی اتمی علاوه بر اینکه تامین کننده انرژی مورد نیاز در حوزه صنعت و خانوارها میباشند،اصلی ترین تامین کننده ارز مورد نیاز کشور از طریق صادرات نفت ،گاز،محصولات پتروشیمی و برق میباشند و این نشان دهنده جایگاه راهبردی و استراتژیک این کمیسیون در قیاس با سایر کمیسیونهای مجلس شورای اسلامی میباشد.
سازمان انرژی اتمی نیز با پیشرفت های خارق العاده ای که به  پشتوانه ی دانشمندان جوان و نخبه ی  ایران داشت موجب حیرت جهانیان شد و  نقش بسیار مهمی   در تامین انرژی پاک و حوزه پزشکی بویژه در تامین رادیو داروها دارد.
حضور مهندس هاشمی پور برای چندمین سال پیاپی علاوه بر اینکه نشان از شایستگی و توانمندی فرزند کهگیلویه بزرگ برای کسب این جایگاه مهم دارد،به عنوان نقطه قابل اتکاء و اعتمادی برای کمک به حوزه انتخابیه محسوب میشود.
فرصت شناسی هاشمی پور از موقعیت بدست آمده برای جاری کردن سیل اعتبارات عمرانی به حوزه انتخابیه ستودنی و قابل تقدیر میباشد.
اجرای پروژه های مهمی همچون گاز رسانی به بخش های دیشموک و قلعه رئسی،آب رسانی به چهار شهر،گاز رسانی به سرآسیاب،آب رسانی به شهر لیکک و پروژه های مهم جاده سازی به ویژه در شهرستان بهمئی همه و همه به برکت حضور هاشمی پور در این کمیسیون مهم و استفاده بهینه از این فرصت استثنایی میباشد.
آنچه که  هاشمی پور در زمینه ی  اعتبارات به حوزه انتخابیه آورد نه از محل اعتبارات قطره چکانی استانی بلکه از نعمت حضور در جایگاه مهم نایب رئیس کمیسون انرژی بود و الحق و الانصاف کارهای ماندگار و بزرگی در حوزه زیر ساختها و عمرانی به برکت این حضور حاصل شد.
ضمن تبریک این جایگاه مهم و تعیین کننده به مردم شریف حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ برای نماینده خدوم و زحمتکش مردم در ادامه خدمت رسانی به  مردم آرزوی توفیق روز افزون دارم.
-------------------------------------
امیر محبی فر
۲۰/خردادماه/۹۸


کد مطلب: 410240

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/410240/جایگاه-کمیسیون-انرژی-اعتباراتی-هاشمی-پور-حوزه-انتخابیه-آورد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1