تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۴۱۰۰۳۷
یادداشت/ سید ولی موسوی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد پاسخگوی مسائل استان باشد

۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد پاسخگوی مسائل استان باشد
کبنا ؛ متن ارسالی: این روزها در فضای رسانه‌ای برخی نقدها به عملکردها باعث شده است که دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، مدیرکل امور بانوان استانداری و مدیرکل سابق تحول اداری استانداری کهگیلویه وبویراحمد راجع به فعالیتها و خدماتی که به مردم ارائه می‌دادند و یا ارائه می‌دهند پاسخهایی در جواب همدیگر منتشر کنند.
شفاف سازی امور برای اطمینان مردم از خدمات صورت گرفته کاری ارزشمند و در خور تحسین است و اگر ایرادی در نحوه خدمت رسانی وارد است می‌توان در فضایی منطقی و مستدل به دور از مسائل حاشیه‌ای والتهاب آور که حرمت افراد، ادب واخلاق در آن رعایت شده باشد به گفتگو نشست.
بدون تردید آگاهی‌های اجتماعی مردم در عصر ارتباطات آنقدر بالا رفته است که می‌توانند در رابطه با عملکردها به خوبی قضاوت کنند و مردم دررابطه با عملکرد مسئولان بهترین قضاوت را خواهند داشت.
مردم در نظام اسلامی به عنوان صاحبان اصلی انقلاب حق دارند در جریان همه امور قرار بگیرند این چه ادبیاتی است که مسئولان به جای پاسخگویی در باره عملکردها و نقدهایی که احیاناً برآنها وارد است به همدیگر جواب دهند که هم فضای افکار عمومی واستان را تحت تأثیر اینگونه برخوردهای رسانه‌ای قرار دهند و هم باعث ناکارآمد جلوه دادن خدمات نظام شوند که مردم احساس کنند هر کسی که در معرض قدرت قرار می‌گیرد مطابق سلیقه خودش با بیت المال برخورد کند.
قانون معیارو ملاک عمل مسئولان است، هم مردم بر عملکرد مسئولان باید نظارت و مطالبه گری داشته باشند وهم دستگاههای نظارتی طبق قانون وظیفه دارند هر گونه تخلف از قوانین و سوء استفاده از موقعیت شغلی افراد در مناصب دولتی را رصد و در صورت احراز تخلف برخورد نمایند.
به این سه بزرگوار که هر سه از نیروهای توانمند استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه مدیریتی هستند پیشنهاد می‌شود موضوعی پیرامون عملکردها و نقدهایی که به همدیگر وارد می‌کنند درفضایی صمیمی در یک مناظره علمی و منطقی که چهارچوب تعریف شده دارد و یا در یک نشست خبری به میزبانی یکی از رسانه‌های استان پاسخگوی عملکرد خویش باشند و نگذارند اینچنین به همدیگر با ادبیات سخیف در فضای افکار عمومی با هم سخن بگویند.
 ذکر این نکته نیز در پایان این مطلب ضروری است، متاسفانه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مدیر ارشد استان و نماینده عالی دولت علی رغم وعده‌ای که در سال گذشته در دهه فجر پیرامون نشست خبری دادند خلف وعده نمودند که انتظار می‌رود با توجه به ابهاماتی که پیرامون عملکرد دولت در استان وجود دارد نیز در نشستی خبری پاسخگو باشند. اگر هم استاندار فرصت کافی ندارند مدیرکل حوزه استاندار که هم اشراف خوبی بر مسائل استان دارد و هم از مدیران تأثیر گذار در استان است در این زمینه پاسخگوی خبرنگاران باشند.
همچنین دکتر روحانی رئیس جمهور محترم چند روز گذشته در جمع اصحاب رسانه بیان فرمودند که این دولت بیشترین ارتباط را با مردم دارد که متاسفانه در استان کهگیلویه وبویراحمد کمترین ارتباط بین مردم و استاندار وجود دارد. امیدواریم استاندار به همراه مدیران در مجامع عمومی بیشتر به میان مردم برود تا ضمن اینکه مشکلات ودرد رنج مردم را از نزدیک لمس می‌کند برای کمک به حل آلام و دردهای این روزهای مردم چاره اندیشی نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1