تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۹
کد مطلب : ۴۱۰۰۰۶
نشانه‌ای از رفتن علی محمد احمدی از کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد؛

استاندار می‌ماند؟

۱
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
استاندار می‌ماند؟
کبنا ؛متن ارسالی: صحبت‌های علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در شورای فوق العاده آسیب‌های اجتماعی را از هر زاویه‌ای که مورد بررسی قرار دهیم نشانه‌ای از رفتن علی محمد احمدی از استان با خود ندارند.
مدت‌هاست رسانه‌های استان با میلی وصف ناشدنی بر موضوع رفتن و حضور احمدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دهلران و آبدانان متمرکز شده‌اند و هر کنش و یا واکنشی در استان را به رفتن احمدی تفسیر می‌کنند.
تصمیم به ادامه کار یک استاندار و یا پایان آن بستگی به عوامل زیادی دارد ولی تفسیر صحبت‌های امروز بیش از آن که بیانگر رفتن باشد بیانگر عزم جدی برای ادامه کار است.
بعید نیست که این صحبت‌ها حتی اگر فرض را بر روزهای پایانی کار احمدی بگذاریم بخشی از خصلت و رویه کاری احمدی باشد رویه‌ای که سبب یک انقلاب اداری و کاری در استان شد و رخوت و گزارش عملکردی‌های مرسوم در استان را به چالش کشید.
امروز جلسات و فعالیت‌ها در استان تنها بر روی کاغذ نیستند و مدیران باید نسبت به حرف و گزارشی که ارائه می‌دهند حواسشان کاملاً جمع و آماده پاسخ گویی باشند.
خوب است که نگاه رسانه‌ها به ماندن یا رفتن احمدی هم به همین گونه باشد و با وجود اولویت‌های کاری زیاد و مشکلاتی که در استان وجود دارد بیش از حد به سراغ پیش گویی ها و حاشیه‌ها نروند و به استاندار و مجموعه مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد چه احمدی باشد و چه دیگری برای کمک به توسعه استان کمک نمایند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بویر احمدی
Iran, Islamic Republic of
اخه بنده خدا کجا بره از اینجا . انتخابات استان خودشون هم کسی دیگه بهش رای نمیده
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1