تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۴۰۹۹۱۴
یک فعال اقتصادی و عمرانی در یادداشتی نوشت:

مسئولان کهگلویه و بویراحمد در حوزه عمرانی عملکرد مثبتی ندارند / عمده پروژه‌ها بر روی زمین مانده‌اند

۱
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
مسئولان کهگلویه و بویراحمد در حوزه عمرانی عملکرد مثبتی ندارند / عمده پروژه‌ها بر روی زمین مانده‌اند
کبنا ؛متن ارسالی: اینکه این سیاست در استان کهگلویه و بویراحمد تاچه حد اجرایی شده است جای تحلیل و تفسیر زیادی دارد در کنار این موضوع بحث عدالت در اجرای پروژه‌ها در مناطق مختلفت استان برای مردم اهمیت فراوانی دارد. https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000409/nf00409914-1.jpg
 شرایط خاص اقتصادی کشور اعتبارت پروژهای عمرانی را بشدت کاهش داده اما با تدبیر و مدیریت اصولی به راحتی می‌شد که حداقل پروژهای مهم و ضروری به بهره برداری می‌رسیدند تا افکار عمومی در این حوزه نسبت به عملکرد مدیران رضایت داشتند.
 واقعیت این است که مسئولان ارشد در استان کهگلویه و بویراحمد نتوانستند در این حوزه عملکرد مثبتی داشته باشند و عمده پروژه‌ها با درصد پیشرفت متفاوت همچنان روی زمین مانده‌اند.
 اختصاص اعتبارات به شکل اسناد خزانه از سوی دولت یکی از مهمترین دلایل عدم توفیق مسولان در اتمام پروژه‌های نیمه کاره بوده است.
پیمانکاران با تمام توان مالی پای کار بودند اما این ضعف در سیاستهای کلان دولت، پیمانکاران را بشدت بی انگیزه کرده است و بعید است با این رویکرد شاهد توفیق خاصی در این زمینه باشیم.
 جالب است سر رسید بسیاری از اسناد خزانه مربوط به پایان این دولت و در دولت بعدی است که معلوم نیست چه سرنوشتی پیدا خواهند کرد.
سر رسید این اسناد خزانه در زمانی که مسولان فعلی دیگر مسعولیتی ندارند به نوعی زرنگی دولت و دست به سر کردن پیمانکاران است.
 گمانه زنی‌ها حاکی از این است که توزیع نا مناسب اعتبارات در شهرستانهای کهگیلویه و بویراحمد مختلف مزید بر علت شده تا در برخی مناطق شاهد وجود پروژهای نیمه کاره بیشتری باشیم که البته در این زمینه نباید فرد خاصی را مقصر بدانیم.
 نماینده‌ای که بیشتر تلاش کرده و اعتبارات جذب کرده قطعاً عملکرد بهتری در شهرستان خود داشته است که باید سایر نمایندگان نیز برای پروژهای حوزه انتخابیه خود تلاش کنند و اعتبارات مورد نیاز را جذب کنند.
 بدون شک اگر مسولان مرتبط با حوزه عمرانی این مهم را جدی بگیرند از محبوبیت بیشتری نزد مردم برخوردار خواهند شد و علاوه بر منفعتی که مردم خواهند برد به نفع خود مدیران نیز خواهند بود.
 انتظار می‌رود در شرایط فعلی و در مدت باقی مانده تا دولت یک همدلی و حمایت همه جانبه بین بخش خصوصی و دولت به وجود آید تا پروژهای بیشتری تکمیل و به بهره برداری برسند.
------------------------------
ولی الله شکوهی
نام شما

آدرس ايميل شما

محمدی از لیکک
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر حاج شکوهی بزرگوار باصداقت و با وقار
کاش همه ماها همچون شکوهی شجاع و پیگیر بودیم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1