تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۷
کد مطلب : ۴۰۹۷۷۹
یادداشت

داشتن مدیری مدبر در رأس هرم اداری کهگیلویه و بویراحمد حق مسلم مردم است

سیدچمران موسوی
۱
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛
یقیناً تخصص و تجارب دکترسید علی اسماعیلی فر، نویدبخش نشاط و تحرک بیش از پیش در سالی که بنا به تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، سال «رونق تولید » نامیده شده، می تواند گام بلندی در زمینه حل مشکلات و ارائه خدمات گسترده‌تر به هم استانی های فرهیخته و فهیم را فراهم سازد. استان کهگیلویه و بویراحمد ، با توجه به پتانسیل های فراوان طبیعی در جهت توسعه بهتر و سریعتر و همچنین وجود نیروی انسانی فرهیخته و متخصص در عرصه های مختلف و علاوه بر آن مهد پرورش بزرگ مردانی که خدمات بی شائبه و بی بدیلی را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارائه نموده و در طول هشت سال دفاع مقدس با تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده سرافراز، دین خود را به این آب و خاک به بهترین نحو ممکن ادا نموده است. لذا داشتن مدیری مدبر، خدوم و دلسوز در رأس هرم اداری استان حق مسلم مردم ولایت مدار و بافرهنگ استان کهگیلویه و بویراحمداست و انشاء ا... تعهد و کارآمدی ایشان، مردم شهیدپرور این استان را به افق های وسیع تری به نظاره واداشته و با مشی اعتدالی دولت تدبیر و امید، شاهد پیشرفت، آبادانی، عمران و شکوفایی و حل مشکلات این استان خواهیم بود.
اینجانب، به نوبه خود از نمایندگان محترم و بزرگوار استان و همه مدیران  و گروه ها و احزاب مختلف سیاسی خواستارم که در راستای توسعه استان این مطالبه خطیر را از ریاست محترم جمهور دکتر روحانی و شخص وزیر کشور جناب آقای دکتر رحمانی فضلی داشته باشند. قطعا و بلاشک عزت، سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون در خدمتگزاری به استان در سایه یک مدیر متخصص و با تجربه بومی و هم استانی محقق خواهد شد، امیدواریم بدون هیچ گونه حب و بغض سیاسی و قومیتی بتوانیم همگام و همراه هم این مطالبه بحق را محقق سازیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جناب. اولا ماهیت سیاسی اقای اسماعیلی مبهم و پیچیده هست ثانیا هویت سیاسی. ابرهای بهاری کنونی است که به هیچ صراطی مستقیم !!!!!!!!!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1