کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت

داشتن مدیری مدبر در رأس هرم اداری کهگیلویه و بویراحمد حق مسلم مردم است

سیدچمران موسوی

31 ارديبهشت 1398 ساعت 1:27

داشتن مدیری مدبر، خدوم و دلسوز در رأس هرم اداری استان حق مسلم مردم ولایت مدار و بافرهنگ استان کهگیلویه و بویراحمداست و انشاء ا... تعهد و کارآمدی ایشان، مردم شهیدپرور این استان را به افق های وسیع تری به نظاره واداشته و با مشی اعتدالی دولت تدبیر و امید، شاهد پیشرفت، آبادانی، عمران و شکوفایی و حل مشکلات این استان خواهیم بود.


یقیناً تخصص و تجارب دکترسید علی اسماعیلی فر، نویدبخش نشاط و تحرک بیش از پیش در سالی که بنا به تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، سال «رونق تولید » نامیده شده، می تواند گام بلندی در زمینه حل مشکلات و ارائه خدمات گسترده‌تر به هم استانی های فرهیخته و فهیم را فراهم سازد. استان کهگیلویه و بویراحمد ، با توجه به پتانسیل های فراوان طبیعی در جهت توسعه بهتر و سریعتر و همچنین وجود نیروی انسانی فرهیخته و متخصص در عرصه های مختلف و علاوه بر آن مهد پرورش بزرگ مردانی که خدمات بی شائبه و بی بدیلی را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارائه نموده و در طول هشت سال دفاع مقدس با تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده سرافراز، دین خود را به این آب و خاک به بهترین نحو ممکن ادا نموده است. لذا داشتن مدیری مدبر، خدوم و دلسوز در رأس هرم اداری استان حق مسلم مردم ولایت مدار و بافرهنگ استان کهگیلویه و بویراحمداست و انشاء ا... تعهد و کارآمدی ایشان، مردم شهیدپرور این استان را به افق های وسیع تری به نظاره واداشته و با مشی اعتدالی دولت تدبیر و امید، شاهد پیشرفت، آبادانی، عمران و شکوفایی و حل مشکلات این استان خواهیم بود.
اینجانب، به نوبه خود از نمایندگان محترم و بزرگوار استان و همه مدیران  و گروه ها و احزاب مختلف سیاسی خواستارم که در راستای توسعه استان این مطالبه خطیر را از ریاست محترم جمهور دکتر روحانی و شخص وزیر کشور جناب آقای دکتر رحمانی فضلی داشته باشند. قطعا و بلاشک عزت، سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون در خدمتگزاری به استان در سایه یک مدیر متخصص و با تجربه بومی و هم استانی محقق خواهد شد، امیدواریم بدون هیچ گونه حب و بغض سیاسی و قومیتی بتوانیم همگام و همراه هم این مطالبه بحق را محقق سازیم.


کد مطلب: 409779

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/409779/داشتن-مدیری-مدبر-رأس-هرم-اداری-کهگیلویه-بویراحمد-حق-مسلم-مردم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1