تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۵
کد مطلب : ۴۰۹۶۹۱
یادداشت

اسبان دژکوب!

حمدالله مبشر
۲
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
اسبان دژکوب!
کبنا ؛ملت نجیب، شریف و با غیرت ایران قبل از آنکه نگاهتان به بیرون از مرزها دوخته شود مواظب اسبان دژکوب باشید!
جدال ذهنی بخشی از مردم ایران و آگاهان جامعه متوجه این سوال است که راستی چرا مشکلات این کشور هر روز بیشتر گره میخورد؟ آیا مشکل مدیریت داخلی و ساختاری است؟یا همچنان باید ذهنها را به بیرون از مرزها توجه داد؟
اگر به رویدادهای چهار دهه گذشته خوب توجه کنیم به خصوص سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی،هرگز قضاوت مان این نیست که ریشه اصلی مشکلات را در بیرون از مرزهاجستجو کنیم!
سخنان امام(ره) این روزها در فضایی مجازی دست به دست می شود و هشدارهای آن مرد الهی در خصوص نقش استکبار آمریکا و غرب آهنگ گوش فرزندان این ملت است.
امام ضمن تذکر به ملت و هوشیار از نقش شیطانی دشمن بیرونی، صراحتا ریشه مشکلات راداخلی میدانستند.
این روزها عربده کشی سران آمریکا در خصوص تهدید ایران بیش از آنکه خودشان باور کنند! تبلیغات روانی پیاده نظام عوامل داخلی  در تیتر رسانه های اجاره ای ًجنگ یا مذاکره ًخبر ساز شد!
امروز مشکلات اساسی کشور به خصوص اقتصادی محصول مدیریت خود باخته غربی وسست عنصرانی است که هرگز دل در گرو این نظام نداشتند و چشم آنها برای طلوع این کشور به بیرون از مرزها دوخته است،لشکر پیاده نظام دشمن در همه لباسها ظاهر و به صنفی خاص تعلق نمیگیرد،آنچه عیان است چه حاجت به بیان است!
مردم ایران به خوبی متوجه شدند و هرگز قبول ندارند که ریشه همه مشکلات را با توجیه نقش استکبار ونگاه به بیرون از مرزها قلمداد نمود اگر چه نمیتوان نقش استکبار را انکار نمود اما مشکل امروز کشور نتیجه عملکرد غلط سیاستمدرانی است که دشمن روی فکر آنها نفوذ کرده وخواسته یا ناخواسته عمل آنها در دراز مدت باعث استحاله نظام از درون شود!
تاریخ شواهد زیادی به یادگار گذاشت که هرگاه ملتی به استقلال و خودباوری رسیدند
خصم و استکبار برای به زانو در آوردن آن مردم به راه های متعدد در پی سلطه ی خویش است و آخرین حربه تسلیم ملتها نفوذ از درون است!
اسبان دژکوب برنامه ریزانی هستند که به ظاهر نرم ولی در باطن سخت افزاری ست تا لشکر پیاده نظام خود را برای سقوط ملتها و گشودن دروازه ها بوسیله( مردان دژکوب) در شکل  نامریی وارد کنند!
کاری که استکبار سالها برای سلطه خود انجام میداد وموفق نمیشد به راحتی و با ترفند نفوذیهای داخلی به مراد خود میرسد!
امروز بهترین  ابزار برای استکبار و ایجاد سلطه خود بر ایران عوامل داخلی هستند که به مثابه اسبان دژکوب در شکل آقازاده ها و دیگر عوامل نفوذی به ظهور رسیدند!
 ملت بزرگ و هوشیار ایران باور دارند که خصم زبون در نقشه های خود شکست خورد و تنها راه باقی مانده اجاره نمودن عوامل داخلی، نفوذیها، آقازاده های که تا خرخره در اشرافیت غوطه ورند( که فهم و شعور خود را از دست دادند)میباشد! اینبار فرزندان آفتاب، که وارثان خمینی کبیر هستند نخواهند گذاشت میراث آن مرد یگانه ی دوران بوسیله تفاله های فریب خورده غرب و استکبار به تاراج رود! ملت رشید و هوشمند ایران  همانگونه که ازنقشه های استکبار غاقل نمانده برای رهایی از مشکلات درونی قبل از آنکه ذهن خود را متوجه بیرون از مرزها کنند راه نجات این کشور را هوشیاری در برابرتفاله های غرب و شرق و آقازاده های که  در صدد ناامید کردم ملت ایران هستند به مبارزه بی امان ادامه میدهند  و به لطف خداوند ملت ایران بااراده قوی وبا توجه به  رهنمودهایی رهبری نخواهند گذاشت سلطه بیگانه با نفوذ عوامل داخلی به ثمر برسد.انشاءالله بدرود
------------------
حمدالله مبشر
------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

انصاری
Iran, Islamic Republic of
راه حل عملی چاره مشکلات است تکرار این مطالب که حق هم هستند دردی را دوا نمی کند. گروه منتقد وضع موجود خودشان هم در به وجود آمدن وضع موجود شریک هستند و برنامه مدون و قابل اجرا و نتیجه بخش هم نمی دهند. امروز همه در موقعیت طلبکار اظهار نظر می کنند در حالیکه همه بدهکار انقلاب و این ملت هستیم. خداوند به همه ما انصاف و جرات اعتراف به اشتباه را بدهد.
خوش
Iran, Islamic Republic of
حمدالله تو هم سی خوت به چی اینویسی اما خوت نوری چ نوشتیه
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1