تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۴۰۹۵۷۳
نامه سرگشاده‌ی جوانان قشقایی خطاب به شورای شهر دوگنبدان؛

شعله قومیت‌ها را روشن می‌کنید و صف آرایی بنا می‌گذارید، استیضاح کنید

۴
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
شعله قومیت‌ها را روشن می‌کنید و صف آرایی بنا می‌گذارید، استیضاح کنید
کبنا ؛متن ارسالی: امروز مرقومه ای از رئیس شورای شهر گچساران در سایت‌ها روئیت شد، که حاوی نکاتی است.
که در این باب موارد نادرست از ریاست شورای شهر گچساران مشاهده شده، که به اختصار به آن می‌پردازیم.
خطاب به سید ناصر حسینی.
در جایی حاج علی فولادی را فردی ضعیف متصور شدید که 90 درصد اصولگریان بخاطر ضعیف بودنش و ترک بودنش بین بد و بدتر بد را انتخاب کرده‌اند.
 1_اولاً این گونه تصحیح کنم که 90 درصد اصولگرایان معامله گر و منفعت طلبان از منش فکری خود روی برگرداندن وگرنه شاکله اصلی اصولگرای مقعید به اعتقادات خود بوده و به حاج علی فولادی رأی دادن،
و اتفاقاً گود انتخابات 94 فرصت خوبی بود که صره از ناصره مشخص شوند.
 پیشنهاد می‌کنم اولاً توبه نامه تنظیم کرده و ببینید اصولگرایان شما را اصلاً قبول دارن و بعد اینگونه سخنوری از جانب ایشان بکنید.
2_در مورد حاج علی فولادی.
قیاس مع الوصف هست.
که بخواهیم حاج علی فولادی را مردی ضعیف معرفی بکنیم.
مردی که در عرصه نفت بیش از 7 مدیر عاملی در جا جایی ایران زمین داشتن و در درجات پرسنلی نفت فقط وزیر نفت نشدن. حالا از نظر شما سید قدرت حسینی که مهمترین انتصاب ایشان قبل از نمایندکی مدیرت مدارس بوده.
ایا می‌توان این دو را با هم مقایسه کرد.
کف مدارج علمی و مناصب کشوری حاج علی فولادی و سید قدرت حسینی را هر انسان ازاده ای ببیند بدون درنگ داوری خواهد کرد و قضاوتش را به مردم عزیز می‌سپاریم. (و البته سید ناصر حسینی و سید قدرت الله حسینی بحرینی بخاطر ترک بودن حاج علی به این بزرگوار رأی ندادن و در خاطر قشقایها به یادگار خواهند ماند)
3_مورد سوم
ما متاسفم برای ریاست شورای شهری که عقاید هیتلر معابانه دارد و حرکتهای فاشیستی قومی دقیقاً در گفتار ایشان موج می زند.
سید ناصر عزیز.
مگر یادت رفته شهدای انقلاب در مسجد شهیدان قشقایها بودن مگر به گلزار شهدا نرفته‌ای از 360 شهید گلگون کفن بیش از 140 شهید قشقایی را ندیده‌ای؟
مگر ما قشقایهای در این شهر نبودیم که شما از باشت به گچساران مهاجرت نمودید....
چگونه وجدان شما قبول کرد به جرم ترک بودن برادر دینی خود را به سخره بگیرید.
4_مگر همین نماینده محترم شهرستان گچساران و باشت جناب اقای دکتر تاجگردون نبودن که تمام تلاش خود را کردن تا لیست قومیتی (قشقایی) داده نشود و از حساسیتهای قومی کاسته شود و البته قشقایها هم تمکین کردن تا بتوانن بردارنه در کنار برداران عزیز لر زبانشان زندگی خوبی داشته باشن.
و حال شما چگونه شعله قومیتها را روشن می‌کنید و صف ارایی جدیدی را در شهر بنا می‌گذارید. و از اینکه رئیس شواری شهر گچساران چنین ادبیات سخیفی دارد باید آه کشید و تأسف خورد و بهترین قاضی برای این ادبیات فقط مردم هستن. و احتمالاً در دوره بعد کاندیدا نخواهید شد چون فیلتر مردم دیگر شما را تائید نخواهد کرد.
و حالا متوجه می‌شویم که چرا قشقایها در هیچ مقطعی از سید قدرت حسینی حمایت نکرده‌اند شاید وجود چنین لیدرهای ضد ترک در کنارش این فضا را تداعی می‌کرد که سخنان سید قدرت از دهان لیدرهایش زده می‌شد.
و در پایان
و نگرانیم برای شورای شهر گچساران که چنین افرادی را برای ریاست شورای شهر انتخاب می‌کنند و همین است که میگویند ضعیفترین شورای شهر تاریخ گچساران همین شورا می‌باشد و از شواری محترم شهر تقاضا می‌کنیم برای اینکه حسن نیت خودشان به قشقایها که بیش از 45 درصد شهریت گچساران هستن نشان بدهند این رئیس شورا را استیضاح بکنند و به مردم نشان بدهند که ترک و لر برادرند و این پیوند ناگستنیست.
من الله توفیق
از طرف
جوانان ایل شهید پرور قشقایی
 
نام شما

آدرس ايميل شما

عیسی
Iran, Islamic Republic of
گفته هاموردتاییداست
Iran, Islamic Republic of
الحق والانصاف چنین . اهانت به شعور مردم شریف گچساران است انصافا مردم گچساران بدون توجه به گرایش قومی چه برادرانه وحرمت وحسن همجواری به مانند یک روح دریک قالب زندگی می کنند وبعضی اینچنین . اختلاف افکنی می کنند
اصولگراي باوي
Iran, Islamic Republic of
فارق ازاظهارنظر سيد ناصر حسيني كه آنهم جاي خود داراي اشكالاتيست اما يه نكته را ايشان به درستي اشاره كرد فولادي ازپايگاه مناسبي در ميان قوم ترك برخوردار نبودند وقتي درباشت نزديك به ٤٠٠٠راي آوري داشته به همين نسبت وشايد بيشتر درگچساران از قوم باوي راي گرفته لذا در بدبينانه ترين شرايط ٥٠درصد آراء وي از قوم لربوده پس عزيزان توك زبان عمومأ به آقاي تاجگردون راي دادند و لذا منتقدين ايشان بايد اول ازخودشان انتقاد كنند اينكه ميگن با آگاهي از اينگونه مطالب هيچوقت به سيدقدرت راي نداده اند پس بايد بدانند كه بقيه هم مي فهمند وقتي به تاجگردون راي داده اند يعني اينكه به هم زبان خودشان فولادي راي نداده اند لذا نمي توانند ادعاي دفاع از ترك زبانان عزيز را داشته باشند
مسعود
Iran, Islamic Republic of
سید گله گانی بیش از این بر طبل نفاق نکوب
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1