تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۴۰۹۵۴۶
یادداشت سیاسی | احسان حاتمی‌پور

در رثای شجاعت

۴
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
در رثای شجاعت
کبنا ؛متن ارسالی: این روزها که سیاسیون رکاب آماده کرده‌اند تا به امید پیروزی بر ستون‌هایی از یقین و باور بالا روند و امیر فکرها و دلها و عقل‌ها شوند، در این بلوای پرآشوب، صداقت در کلام و شجاعت در رفتار به کیمیایی مفقود و ناپیدا تبدیل شده و جماعت سودا زده از صداقت و شجاعت فرسنگ‌ها دور می‌شوند. این هوای ناپاک و نفس‌های غیر واقعی تاب قول و عمل‌های انسانی و شفاف را ندارد. هر آنکسی که در جاده بی صداقتی همراه‌تر، عزیزتر و هر کس صادق‌تر، مورد لعن و کنایه و فشار مضاعف‌تر.
ملاحظه و مرور اخبار جراید و سایت‌های خبری در این دوران اخیر نشان از بروز و نمود چهره‌هایی دارد که به فراخور موقعیت شغلی و یا سیاسی و با اظهار نظرهایی خرق عادت گونه به دنبال چهره سازی از خود بوده و هستند.
بی شک فلسفه وجودی جمهوری اسلامی ایران و همچنین دلیل انتخاب حاکمیت اسلامی توسط مردم در انقلاب اسلامی 57، استقرار مدیران انقلابی در رأس مدیریت کشور برای برقراری عدالت و خدمت رسانی به مردم، به ویژه مستضعفین و پابرهنگان بود. تحقق آرمان‌های انقلاب و جلب رضایت مندی و حفظ اعتماد مردم بدون شک نیازمند مدیر انقلابی و باورمند به این آرمان‌هاست؛ مدیری که گفتار و وعده‌هایش با کار و تلاش انقلابی توام باشد و در راستای فقرزدایی و خدمت به محرومین (که از مهم‌ترین آرمان‌های انقلاب است)، از هیچ کوششی دریغ نکرده و فقط به شعار و وعده‌ها بسنده نکند، زیرا شعار و وعده‌ای که محقق نشود و حتی توسط وعده دهنده انکار شود و مردم آن را در زندگی خود لمس و احساس نکنند، چیزی جز دروغ گویی به ولی نعمتان و خدشه دار کردن اعتمادشان نسبت به نظام جمهوری اسلامی نخواهد بود.
در میان این حرفها و کنش‌ها تعدادی اندک خالصانه و بی پروا سخن گفته‌اند و جانب حق را رعایت نموده‌اند. مهندس سید حسین کاظمی، از آن دسته مدیران شجاع و بی حاشیه‌ای است که نه از باب حمایت نماینده‌ای خاص بلکه از روی صداقت و شجاعتی که دارد در میدان عمل همواره یل میدان دار مدیران انقلابی بوده است. مدیری در تراز جمهوری اسلامی که هرگز صداقت را قربانی مدیریت نکرد و برای این رفتار نیز تاکنون هزینه‌های زیادی متحمل شده است.
ثبات رفتاری و عملگرایی از ویژگی‌های این مدیر است که عملگرایی اش در صفحات مجازی و شبکه‌ها نمایش نمی‌رود. کاظمی موافق صراحت است و جسارت بیان ایده‌ها و منش‌ها و عقایدش را بدون پرده پوشی داشته و دارد... اما چه باید کرد که انسانهایی از این جنس در بازار مکاره سیاسیون خریداری ندارند...کاظمی را در مقام یک انسان می‌ستایم که انسانیت و اخلاق را رعایت کرده است و بر چهره دو چهره پردازان خطی تاریخی کشیده است... نگارنده از روی منافع به لجن کشیده شده قومی و سیاسی امروزی دست به قلم نبرده است که اگر چنین بود ستایش طایفه گرایان مصیبت افزای این روزها شایسته‌تر بود. این‌ها را نوشتم و گفتم اما میدانم نقطه زنی‌های متوهمانه عده‌ای خریدار بیشتری دارد...
------------------------------
احسان حاتمی‌پور
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
درود بر اقای حاتمی که واقعا حقایق رو نوشتن واقعا همه مدیرها امسال مهندس کاظمی بود الان این وضع استان وکشورمون نبود.
محمدی
Iran, Islamic Republic of
واقعا مهندس کاظمی نترس و پاک دست وشجاع درود بر جناب مهندس حاتمی عزیز.
سعید
Iran, Islamic Republic of
نگارنده عزیز فراموش کردی که بنویسی این آقا رو کی حمایت میکنه چرا واقعیت را نمینویسی پس من خدمتت عرض میکنم ایشان به لطف و حمایت میکند
امیریل
Iran, Islamic Republic of
دایی...جون خت چی ایخی وش؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1