کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت|

سخنان شهردار چرام نسنجیده و غیرمسئولانه بود

سید شکرالله سیادت نسب

19 ارديبهشت 1398 ساعت 21:37

کلیت و موضوع سخنانش خارج از سقم آن‌ها که کذبشان مشهود و با اندک تأملی، ناآگاهی، عقده، حسادت، غرض، مرض، کینه و حقارت آقای نوری استنباط می‌شود و شک ندارم خواننده مطالبش حتی اگر مخالف سرسخت اما منصف هاشمی پور هم باشد شهردار را به رعایت انصاف و جوانمردی دعوت می‌نماید.


امروزه به لطف فضای مجازی هنر، توانمندی و نیز استعداد بالقوه افراد شناسایی و به فعلیت می‌رسند اما انگار سهم ما از این تکنولوژی، برملا شدن عیوب، ناکارآمدی و درنهایت شرمساری حاصل از گزافه‌گویی مسئولی است که متأسفانه نه‌تنها منزلت جایگاه خویش را حفظ نمی‌کند بلکه با گفتار ناسنجیده و گتره ای، نشان داد که الفبای منشور حقوقی سازمان تحت مدیریتش را بلد نیست و خود را مصداق این بیت سعدی نمود که به‌درستی فرمود:
تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد
کلیت و موضوع سخنانش خارج از سقم آن‌ها که کذبشان مشهود و با اندک تأملی، ناآگاهی، عقده، حسادت، غرض، مرض، کینه و حقارت آقای نوری استنباط می‌شود و شک ندارم خواننده مطالبش حتی اگر مخالف سرسخت اما منصف هاشمی پور هم باشد شهردار را به رعایت انصاف و جوانمردی دعوت می‌نماید.
جناب نوری در کمال بی‌اطلاعی و ناآگاهی و شاید آگاهی مغرضانه گفته است: مردم و مسئولان از عملکرد نماینده مردم ناراضی هستند!
آنچه مشهود است و رسانه‌ها و سایت‌ها نیز قویاً به آن پرداختند اذعان مسئولان اجرایی استان در رأس استاندار به پیگیری و خدمات گسترده سردار عدل هاشمی پور در حوزه‌های مختلف بوده که به‌کرات در مراسمات مختلف کلنگ زنی و افتتاحیه‌ها در کهگیلویه بزرگ بیان‌شده است که گاها واکنش برخی افراطیون را نیز به همراه داشته است.
از عدم رضایت شهرداران گفته‌ای اما بد نیست در کنار دست خودت نظر شهردار سرفاریاب در خصوص پیگیری‌ها و خدمات نماینده مردم در مجلس را جویا شوی و یا نظر شهردارانی در نقاط دورتر چون لیکک، چاروسا و دیشموک.
در حوزه آموزش‌وپرورش وقتی رئیس آموزش‌وپرورش کهگیلویه در نشست رؤسای مناطق 13 گانه استان گفت: تا حال از مدرسه‌ای بازدید نداشته‌ام که قبل از من، سردار هاشمی پور از آن بازدید نکرده باشد و بخشی از مشکلاتشان را حل نکرده باشد، باعث شد که برخی رؤسا به جد از نمایندشان مطالبه گری نمایند.
 بدان پروژه گازرسانی به مناطق دشمن زیاری، چاروسا و دیشموک که با پیگیری مجدانه سردار هاشمی پور و اذعان رئیس گازرسانی کشور به این امر به انجام رسیده در سطح کشور کم‌نظیر است و اگر برفرض محال که سال‌ها مسئولیت داشته باشی هرگز توان یک درصد انجام چنین کاری را نداری.
در بحث توسعه ورزش، ساخت چمن مصنوعی، سالن و تجهیزات ورزشی، منطقه‌ای را در حوزه انتخابیه پیدا نمی‌کنی که از خدمات و پیگیری‌های سردار هاشمی پور بهره‌مند نشده باشد.
 
در توسعه راه‌ها و امورات زیربنایی، آب شرب و کشاورزی، توسعه فرهنگی، صنعت و معدن علیرغم تمامی محدودیت‌ها که دامن‌گیر کشور شده، اقدامات هاشمی پور بسیار چشمگیر و درخور تحسین است که البته مردم می‌بینند و بر اساس تکیه‌کلام سردار هاشمی پور،
 خدا می‌بیند
جناب نوری
از مقایسه نمایندگان در کلامتان جز نفاق، اختلاف و فتنه‌انگیزی، هیچ برداشت دیگری حاصل نمی‌شود غافل از اینکه خوب می‌دانی همسایه ما 25 درصد نفت و گاز کشور را تأمین می‌کند.
 بدان حضور اولیه سردار هاشمی پور در یک کمیسیون تخصصی و بسیار مهم بنام کمیسیون انرژی و انتخاب به‌عنوان رئیس کمیته گاز و پتروشیمی در سال اول و سپس انتخاب به‌عنوان نایب‌رئیس کمیسیون انرژی، فقط حکایت از دانایی، توانایی، کارآمدی، تجربه و تخصص مهندس عدل هاشمی پور دارد.
از تخصیص اعتبارات گفته‌ای
لازمه‌اش این است هوایی حرف نزنی بلکه تحقیق کنی تا به‌یقین برسی که قریب به 100 میلیارد تومان خارج از همه اعتبارات ملی و استانی از قِبَل پیگیری و سماجت حاج عدل نصیب کهگیلویه بزرگ‌شده است.
کلام آخر
از خیانت به اعتماد و حق مردم گفته‌ای
آگاه باش که تلاش در جهت وارونه جلوه دادن واقعیات، نه‌تنها حق مردم نیست بلکه خیانت به آنان است.
جناب نوری
فرافکنی و فرار روبه‌جلو، انتخاب روش مناسبی نیست و کهنه‌شده است
بهتر است به‌جای پرداختن به مسائلی که به جنابعالی مربوط نیست به اوضاع نابسامان شهرمان برسی و بدان که با درشته گویی، قادر به تغییر افکار منفی عمومی نسبت به خودت نخواهی بود.
در صورت لزوم در مطلب بعد ناگفته‌های دیگری به سمع عموم خواهد رسید.
 
 سید شکرالله سیادت نسب
 


کد مطلب: 409516

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/409516/سخنان-شهردار-چرام-نسنجیده-غیرمسئولانه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1