کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت | امیر محبی فر

فرار روبه‌جلوی شهردار چرام برای توجیه ناتوانی خود

امیر محبی فر

19 ارديبهشت 1398 ساعت 16:19

آقای شهردار باید بداند نمی‌تواند با ایجاد حواشی ، فرافکنی و اتهام بستن به دیگران ناکارآمدی خود را توجیه نماید و باید بداند که پس‌ازاین اتهامات واهی و فرار روبه‌جلو آنچه نقل محافل شهر چرام است ،ضرب‌المثل معروفی است که می‌گوید اول یه سوزن به خودت بزن بعد یه جوال‌دوز به دیگران.


پس از انتقاد شدید شهردار چرام از عملکرد نماینده کهگیلویه بزرگ در گفتگویی(کلیک کنید)یکی از مخاطبان کبنا نیوز با ارسال به آن واگنش نشان داد که در زیر می خوانید:
شهردار چرام که قبای شهرداری شهر چرام از همان ابتدا برایش گشاد بود،پس‌ازاینکه در انجام‌وظیفه ذاتی و امور محوله ناتوان بود و نتوانست انتظارات مردم و اعضای شورای شهر را برآورده کند سعی کرد با فرافکنی و اتهام بستن به دیگران ضعف عملکردی خود را توجیه نماید غافل از اینکه مردم به‌خوبی عملکردها را رصد کرده و نسبت به واقعیات آگاهی کافی دارند.
شهرداری که ناتوان از چانه‌زنی با مجموعه‌های حامی شهرداری‌ها ازجمله استانداری و وزارت کشور برای جذب اعتبار و تجهیزات می‌باشد و تنها اسم یک شهردار را با خود یدک می‌کشد قبل از اینکه رو به اتهامات واهی و بی‌پایه بیارد باید پاسخگوی ضعف‌ها و مشکلات حوزه  کاری خود باشد و جوابی منطق‌پذیر برای اقناع افکار عمومی داشته باشد که قطعاً ندارد.
جناب شهردار به‌جای ورود به کار نماینده مردم و اظهارنظر در جایگاه مدعی‌العموم بیاید به مردم به خاطر وضعیت نابسامان و درهم‌ریخته مجموعه تحت مدیریتش و اوضاع اسف‌بار شهر چرام به مردمش پاسخگو باشد ،چراکه مسئولیت اداره و خدمت‌رسانی در حوزه شهری مستقیماً متوجه شهردار می‌باشد.
البته نباید ازنظر دور داشت که شهرداری که تمام هم‌وغمش مسائل سیاسی و ایجاد حواشی است قطعاً نمی‌تواند در جایگاه یک شهردار به مردم و حوزه شهری خدمت نماید.
آقای شهردار به این سؤال اساسی پاسخ دهد برای سامان دادن به شهر تحت مدیریتش تاکنون چند بار با  مقامات بالاتر
و یا نماینده مردم دیدار داشته یا تقاضای مساعدت نموده،پاسخ واضح است قطعاً هیچ.
آقای شهردار باید بداند نمی‌تواند با  ایجاد حواشی ، فرافکنی و اتهام بستن به دیگران ناکارآمدی خود را توجیه نماید و باید بداند که پس‌ازاین اتهامات واهی و فرار روبه‌جلو آنچه نقل محافل شهر چرام است ،ضرب‌المثل معروفی است که می‌گوید اول یه سوزن به خودت بزن بعد یه جوال‌دوز به دیگران.

امیر محبی فر


کد مطلب: 409507

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/409507/فرار-روبه-جلوی-شهردار-چرام-توجیه-ناتوانی-خود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1