تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۸
کد مطلب : ۴۰۹۴۲۲
یادداشت سیاسی| امیر محبی‌فر

بی تدبیری دولت تدبیر آغازی بر افول اصلاح طلبان

امیر محبی‌فر
۲
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
بی تدبیری دولت تدبیر آغازی بر افول اصلاح طلبان
کبنا ؛متن ارسالی: حال ناخوش این روزهای اقتصاد ایران، افزایش لجام گسیخته‌ی قیمتها در بازار، تدوام افزایش نرخ ارز، سیاست خارجی ذلیلانه، سردرگمی و نبود نظارت کافی بر بازار، تصمیمات غلط اقتصادی همه و همه از برکات دولتی بود که وعده‌ی صد روزه حل مشکلات اقتصادی را داده بود و می‌خواست چنان رونقی در کشور ایجاد کند که کسی نیازی به یارانه نداشته باشد.
اما همه این وعده‌ها روئایی بیش نبود و نه تنها رونقی در اقتصاد و معیشت مردم حاصل نشد بلکه کشور و ملت بدترین و بغرنج‌ترین دوره‌ی رکورد و سختی معیشت خود را می‌گذرانند و عملاً نا امیدی و دلواپسی بر زندگی مردم سایه افکنده است.
در حوزه سیاست خارجی نگاه به کدخدا دستاوردی جزء تحریم و تحقیر برای کشور و ملت نداشت و آنچه را که در سایه‌ی این سیاست در برجام دادیم در مقایسه با آنچه ستاندیم یک بازی دو سر باخت بود و دیپلماسی برد برد دولت تدبیر در تعلاملات با غرب عملاً شکست خورده و عقیم ماند تا به همگان ثابت شود خوی استعماری دنیای غرب سیری ناپذیر و قابل تغییر نیست.
سیاست چماق و هویج آمریکا یک اصل بنیادین در سیاست خارجی این کشور تروریست پرور و محور شرارت می‌باشد و به هیچ وجه در تعاملات خود با دنیا به اصل احترام متقابل پایبند نبوده و نیست.
دستکش مخملی دولتمردان آمریکا که در زیر آن دستکشی چدنی نهفته است برای ضربه زدن به کسانی است از سر نا آگاهی و ذلت دست به سوی آنها دراز کرده و در مواقع لزوم با یک ضربه آنها را به گوشه رینگ می‌برند تا نشان دهند که دوست تا زمانی برای آنها دوست است که منافعشان ایجاب کند و هر وقت که احساس کنند تاریخ مصرف آنها تمام شده آنها را رها خواهند کرد.
به هر روی اعتماد مردم به جریان اصلاح طلبی چه در حوزه اجرایی و چه تقنینی به شدت کاهش یافته و یقیناً دولت و اکثریت مجلس آینده از آن اصلاح طلبان نخواهد بود و مردم نارضایتی خود را در پای صندوق‌های رأی اعلام خواهند کرد.
------------------------------------
امیر محبی فر- ۱۷ اردیبهشت ماه
 
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
این چیه هر. جم کن
آشنا
Iran, Islamic Republic of
خدایی یه بار دیگه یه شام مفصل چلوکباب بختیاری تو تالار پارسیان دعوت کن .
همه بهت رای میدیم تا شورای چنگلوا بشی.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1