کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عدم حضور اعضاء کمیسیون برنامه و بودجه در شهرستان کهگیلویه:

محاق کهگیلویه یا بازی سیاسی تاجگردون

9 ارديبهشت 1398 ساعت 16:56

آیا حضور اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در مراسمی در خیابان بلادیان گچساران- که اتفاقاً آن پروژه، تمام شده و افتتاح هم شده است- مهم‌تر بود یا حضور در مناطق محروم کهگیلویه؟ آیا حضور وی و نمایندگان دیگر در دهدشت قابل توجیه‌تر بود یا شیراز که شائبه‌ی تثبیت و تقویت برادر جناب تاجگردون که رئیس سازمان برنامه و بودجه فارس است به اذهان خطور نماید؟


متن ارسالی: هفته گذشته شاهد حضور اعضاء محترم کمیسیون برنامه و بودجه‌ی مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های گچساران، باشت و بویراحمد و نهایتاً شهر شیراز بودیم که این مضوع، چند نکته را به ذهن متبادر می‌کند:
1-ظاهراً دعوت از نمایندگان مذکور توسط اتاق بازرگانی استان صورت گرفته بود و این در حالی است که اعضاء مذکور از طریق فرودگاه گچساران وارد استان شدند و دو روز هم در شهرستان‌های گچساران و باشت بودند و پس از آن و به جهت ادامه مسیر جهت حضور در شهر شیراز، در یاسوج نیز بیتوته‌ای داشتند. لذا به نظر می‌رسد اعضاء کمیسیون بیشتر با بازی گردانی جناب تاجگردون که رییس کمیسیون مذکور است و با اهداف خاص، انجام گرفته باشد نه اتاق بازرگانی استان. نتیجه تصویری برای جواد فروغی کهگیلویه
2- چرا جناب تاجگردون که همیشه در بحث اخذ و تخصیص بودجه، خود را نماینده‌ی کل استان می‌دانند و حرف از یکسان نگری و یکسان اندیشی به تمام مناطق استان می‌زنند، حاضر نشدند حتی برای یک ساعت هم که شده اعضاء مهم‌ترین کمیسیون اقتصادی مجلس را به مناطقی محرومی از شهرستان‌های 4 گانه‌ی کهگیلویه ببرند تا در بحث بودجه گیری ذهنیت آن کمیسیون آشکارتر باشد و نماینده‌ی کهگیلویه به جای دریوزگی از خیّرین، بتواند حق واقعی حوزه‌ی انتخابیه‌اش را از بودجه کشور بگیرد؟ آیا حضور اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در مراسمی در خیابان بلادیان گچساران- که اتفاقاً آن پروژه، تمام شده و افتتاح هم شده است- مهم‌تر بود یا حضور در مناطق محروم کهگیلویه؟ آیا حضور وی و نمایندگان دیگر در دهدشت قابل توجیه‌تر بود یا شیراز که شائبه‌ی تثبیت و تقویت برادر جناب تاجگردون که رئیس سازمان برنامه و بودجه فارس است به اذهان خطور نماید؟
3-چند وقتی است گمانه زنی‌هایی در خصوص حضور جناب تاجگردون در انتخابات از دو حوزه‌ی بویراحمد و شیراز وجود دارد و بنظر می‌رسد این اقدام تاجگردون بیشتر مانور سیاسی-انتخاباتی بود تا کار فنی و کارشناسی و حتی این موضوع را تقویت می‌کند که با احتمال استانی شدن انتخابات، وی به دنبال جذب آراء بویراحمد و دناست چرا که می‌داند با ضعف شدید نماینده‌ی فعلی کهگیلویه و محاق کهگیلویه، حتی بدون حضور در آن دیار مظلوم، آراء قابل توجهی را کسب می‌نماید.
بدون شک این اقدام جناب تاجگردون در حافظه نخبگان کهگیلویه خواهد ماند و به موقع نیز پاسخ لازم را به وی خواهند داد.
-----------------------------------------
جواد فروغی


کد مطلب: 409181

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/409181/محاق-کهگیلویه-یا-بازی-سیاسی-تاجگردون

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1