کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با ارسال متنی انجام گرفت

پیام تبریک مشاور فرماندار لنده به مناسبت و روز جوان

28 فروردين 1398 ساعت 9:39

انقلاب اسلامی بستری را فراهم نمود تا جوانان عزیز ما با نوآوری و بهره گیری از فرصت بدست آمده نقش شایسته ای را در عرصه های مختلف ایفاد نمایند..


مجتبی محمدی مشاور فرماندار لنده در امور جوانان با صدور پیامی روز جوان را تبریک گفت.
این پیام به شرح زیر است؛
صلوات خداوند بر پیامبر خاتم و خاندان مطهرش،
جوانان مایه اصلی و پویایی و نشاط و شادابی جامعه انسانی محسوب می‌شوند، اصولاً جامعه‌ای پویاست که از وجود جوانانی سالم، کارآمد و متفکر بهره مند باشد، جهانی از صفا و دنیایی از صداقت در چهره جوانان ایران اسلامی، نهفته است.
کشف صحیح و بارور نمودن این استعدادها به منظور بهره وری شایسته ازتوانمندسازی ایشان در عرصه‌های مهم علمی و فرهنگی، وظیفه خطیری است که بر عهده هدایت گران این وادی است. انقلاب اسلامی بستری را فراهم نمود تا جوانان عزیز ما با نوآوری و بهره گیری از فرصت بدست آمده نقش شایسته‌ای را در عرصه‌های مختلف ایفاد نمایند. جوانی دورانی است سرشار از رشد و بالندگی و این شادابی و نشاط عزمی راسخ را در توسعه فراگیر و زمینه سازی شکوفایی اندیشه‌های ناب و خلاق می‌طلبد که همواره نوای امید و شاد زیستن را به ارمغان می‌آورد و به فرمایش مقام معظم رهبری که سال 98 به نام رونق تولید نامگذاری شد لبیک گفت و در راستای شعار سال از مسولین شهرستانی، استانی و مدیران بنیاد مستضعفان تقاضا می‌کنم که با همکاری هم زمینه کار، تولید و اشتغال در شهرستان لنده فراهم کنند که جوانان این شهرستان در کنار دیگر جوانان کشور برای رونق تولید گامی مؤثر بردارند. اینجانب این روز فرخنده ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را به تمامی جوانان و آینده سازان ایران اسلامی، جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه جوانان شهرستان لنده تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت، سربلندی و بهروزی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی و در مسیر رشد و اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند متعال مسألت دارم.
مجتبی محمدی
مشاور فرماندار لنده در امور جوانان


کد مطلب: 408727

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/408727/پیام-تبریک-مشاور-فرماندار-لنده-مناسبت-روز-جوان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1