کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در واکنش به بیاینه انتخاباتی بزرگواری

حضور «موحد» در انتخابات و امیدآفرینی در مردم /«موحد» مرد اعصار و اسلاف، نه مرد ادوار و اخلاف

سید محسن عبداله پور

26 فروردين 1398 ساعت 10:56

حضور موحد چنان شور و نشاط و امیدآفرینی در مردم حوزه انتخابیه و حتی مردم منطقه جنوب ایجاد می کند که هیچ کاندیدایی در شرایط فعلی نمی تواند این هیجان،شوق و شورآفرینی را بوجود آورد.


هوالحکیم
نگارنده این سطور با توجه به ویژگی هایی چون : دیانت ، ولایت مداری، شجاعت،ساده زیستی،روحانی بودن،رزمنده بودن واز خانواده با افتخار شهید و آزاده بودن و... از دعاگویان ،حامیان و رای دهندگان به حجه الاسلام بزرگواری(زیده عزه) بوده ومی باشم.
حتی ایامی که بهرام تاجگردون بی ملاحظه،ناصواب وبی رحمانه،محاسن و فضائل رقیب را  چون شلاق بر پیکر مومنانه و رزم دیده رقیب فرود می آورد (مجلس آرپیچی زن نمی خواهد و...) ، دانش آموز دوم راهنمایی بودم از ایشان دفاع  و حمله های بهرام تاجگردون را ناشایست وبی انصافی می دانستم و آرزو داشتم قاطعانه حمله های بهرام تاجگردون را پاسخ دهم اما افسوس که صدای دانش آموز پنهان و خاموش بود.
 در ایام نوروز امسال پیامی از سوی حجه الاسلام بزرگواری (زیده عزه) منتشر شد مبنی بر این که مردم عرصه انتخابات را از میانسالان بگیرند.
درضمن نسخه دادند که چه رشته های تحصیلی وارد میدان شده و حتی آب پاکی را بر دست حامیانش ریخت به جهت این که انرژی وهیجان مفیدی برای این مسولیت (شرکت در انتخابات ) ندارم و انصراف خویش را اعلام نمود.
 اینجانب معتقدم که انتخابات مجلس ربطی به جوان، میانسال، روحانی غیر روحانی، زن و مرد، رشته وتخصص خاص و... ندارد چون مجلس پویا و فعال به تخصص و تفکرات مختلف نیاز دارد.
هر کسی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی معتقد به ولایت وقانون اساسی و دارای انرژی وشوق خدمت،شایستگی،اعتماد به نفس،علم وقانون دانی،تلاش وپشتکار،مردم داری،دلسوزی،آشنا به مشکلات و مسائل مردم ، آشنا به پیچ وخم اداری ،نفوذ و محبوبیت بین مردم، قدرت جذب بودجه وسرمایه برای منطقه،حرف شنوی و پاسخگویی به مردم ،مطالبه گری از وزارت خانه ها و وزیران ،تعامل متقابل با مسولان، خدمت بی منت، خستگی ناپذیری، شرح صدر فوق العاده،پختگی و بلوغ فکری،جوان گرایی ،آزاد اندیشی ، فراجناحی و... دارد در این میدان پرشور و پرزحمت حضور یابد.
 این شخص، مرد اعصار و اسلاف است چون همه زمان ها و همه نسل ها نیازمند این خصایص ،توانمندی ها و شایستگی ها است.
 اکنون که گام دوم انقلاب شروع شده تجربه قانون گذاری، قطب نما وچراغ روشنایی این مسیر می باشد و باورم بر این است که هرکس خیر خواهانه ،منصفانه و بدور از هیچ حب و بغضی "چون حب و بغض شی  یعمی و یصم" قضاوت نماید این فضیلت ها ، برجستگی ها و شایستگی ها را به صورت عینی و به عنوان ( شاخص،خط نشان، معیار ،ترازو و تندیس خدمت) در شخص حجه الاسلام سید محمد موحد (دام توفیقه) می تواند مشاهده کند.
حضور موحد چنان شور و نشاط و امیدآفرینی در مردم حوزه انتخابیه و حتی مردم منطقه جنوب ایجاد می کند که هیچ کاندیدایی در شرایط فعلی نمی تواند این هیجان،شوق و شورآفرینی را بوجود آورد.
 عابد، عارف و صوفی همه طفلان رهند  /  مرد اگر هست به جز عالم ربانی نیست

------------------------------------------------
من الله توفیق-سید محسن عبداله پور
------------------------------------------------


کد مطلب: 408673

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/408673/حضور-موحد-انتخابات-امیدآفرینی-مردم-مرد-اعصار-اسلاف-نه-ادوار-اخلاف

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1