تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : ۴۰۸۶۷۳
در واکنش به بیاینه انتخاباتی بزرگواری

حضور «موحد» در انتخابات و امیدآفرینی در مردم /«موحد» مرد اعصار و اسلاف، نه مرد ادوار و اخلاف

سید محسن عبداله پور
۹
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
حضور «موحد» در انتخابات و امیدآفرینی در مردم /«موحد» مرد اعصار و اسلاف، نه مرد ادوار و اخلاف
کبنا ؛هوالحکیم
نگارنده این سطور با توجه به ویژگی هایی چون : دیانت ، ولایت مداری، شجاعت،ساده زیستی،روحانی بودن،رزمنده بودن واز خانواده با افتخار شهید و آزاده بودن و... از دعاگویان ،حامیان و رای دهندگان به حجه الاسلام بزرگواری(زیده عزه) بوده ومی باشم.
حتی ایامی که بهرام تاجگردون بی ملاحظه،ناصواب وبی رحمانه،محاسن و فضائل رقیب را  چون شلاق بر پیکر مومنانه و رزم دیده رقیب فرود می آورد (مجلس آرپیچی زن نمی خواهد و...) ، دانش آموز دوم راهنمایی بودم از ایشان دفاع  و حمله های بهرام تاجگردون را ناشایست وبی انصافی می دانستم و آرزو داشتم قاطعانه حمله های بهرام تاجگردون را پاسخ دهم اما افسوس که صدای دانش آموز پنهان و خاموش بود.
 در ایام نوروز امسال پیامی از سوی حجه الاسلام بزرگواری (زیده عزه) منتشر شد مبنی بر این که مردم عرصه انتخابات را از میانسالان بگیرند.
درضمن نسخه دادند که چه رشته های تحصیلی وارد میدان شده و حتی آب پاکی را بر دست حامیانش ریخت به جهت این که انرژی وهیجان مفیدی برای این مسولیت (شرکت در انتخابات ) ندارم و انصراف خویش را اعلام نمود.
 اینجانب معتقدم که انتخابات مجلس ربطی به جوان، میانسال، روحانی غیر روحانی، زن و مرد، رشته وتخصص خاص و... ندارد چون مجلس پویا و فعال به تخصص و تفکرات مختلف نیاز دارد.
هر کسی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی معتقد به ولایت وقانون اساسی و دارای انرژی وشوق خدمت،شایستگی،اعتماد به نفس،علم وقانون دانی،تلاش وپشتکار،مردم داری،دلسوزی،آشنا به مشکلات و مسائل مردم ، آشنا به پیچ وخم اداری ،نفوذ و محبوبیت بین مردم، قدرت جذب بودجه وسرمایه برای منطقه،حرف شنوی و پاسخگویی به مردم ،مطالبه گری از وزارت خانه ها و وزیران ،تعامل متقابل با مسولان، خدمت بی منت، خستگی ناپذیری، شرح صدر فوق العاده،پختگی و بلوغ فکری،جوان گرایی ،آزاد اندیشی ، فراجناحی و... دارد در این میدان پرشور و پرزحمت حضور یابد.
 این شخص، مرد اعصار و اسلاف است چون همه زمان ها و همه نسل ها نیازمند این خصایص ،توانمندی ها و شایستگی ها است.
 اکنون که گام دوم انقلاب شروع شده تجربه قانون گذاری، قطب نما وچراغ روشنایی این مسیر می باشد و باورم بر این است که هرکس خیر خواهانه ،منصفانه و بدور از هیچ حب و بغضی "چون حب و بغض شی  یعمی و یصم" قضاوت نماید این فضیلت ها ، برجستگی ها و شایستگی ها را به صورت عینی و به عنوان ( شاخص،خط نشان، معیار ،ترازو و تندیس خدمت) در شخص حجه الاسلام سید محمد موحد (دام توفیقه) می تواند مشاهده کند.
حضور موحد چنان شور و نشاط و امیدآفرینی در مردم حوزه انتخابیه و حتی مردم منطقه جنوب ایجاد می کند که هیچ کاندیدایی در شرایط فعلی نمی تواند این هیجان،شوق و شورآفرینی را بوجود آورد.
 عابد، عارف و صوفی همه طفلان رهند  /  مرد اگر هست به جز عالم ربانی نیست

------------------------------------------------
من الله توفیق-سید محسن عبداله پور
------------------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

والقلم
Iran, Islamic Republic of
نویسندۀ عزیز، اولشو خوب اومدی ولی آخرشو خراب کردی!!
ما همه همدیگرو میشناسیم! با ردیف کردن اینهمه اوصاف و فضائل برای ایشان، اعتبار کلام و مدعای خود را خراب کردی. مخصوصاً علم و جوانگراییش کولاک میکنه!!
مرد "اعصار و اسلاف"!!!! ظاهراً کم آوردی و خواستی قافیۀ شعرت کامل بشه!! چون اگر معنای اسلاف را میدونستی عمراً این واژه را به کار نمی‌بردی! اسلاف در فرهنگ معین یعنی پیشینیان، درگذشتگان. ما هم همینو میگیم و قبول داریم که موحد مرد پیشینیان و درگذشتگان است و فقط نمایندۀ همانها بود!!! پس خودتون هم پذیرفتید!
تجربۀ حضور در مجلس و انجام امور خاص آری، اما تجربۀ قانونگذاری!!!!!! این دو با هم تفاوت دارند عزیزم.
البته حضور ایشان برای ایجاد شور و نشاط و "گرم کردن تنور انتخابات" خوبه!!!!
ضمناً مجلس همین چند روز قبل در اصلاح قانون انتخابات، تبصره‌ای که سابقۀ نمایندگی(نه ایثارگری) را به عنوان مدرک تلقی میکرد، حذف کرده و تصویب کرد که نامزدهای مجلس چه جدید و چه نمایدگان فعلی و چه نمایندگان پیشین باید هنگام ثبت نام مدرک فوق لیسانس معتبر داشته باشند. الآن باید دید مدرک ایشون چیه!
ن والقلم
داریوش
Iran, Islamic Republic of
مگه شانزده سال نبودند جز فلاکت و بدبختی. برای مردم چه کردند
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
سلام وعرض احترام لطفا بیش از اندازه اقای موحد را بزرگ نفرمایید ایشان 16 سال نماینده کهگیلویه بودن لطف فرمایید بغیر کارهای شخصی واستخدام فله ای افراد ونزدیکان وطرفدارانش (که بعضی از انها نمکش را خوردن نمکدانش را خورد کردن ) چه کار زیربنایی و یا کارخانه ای به منطقه اوردن بخدا من هم یک دوره به ایشان رای دادم الان احساس گناه میکنم .خیلی از جوانهای منطقه در دوران وکالت ایشان مجبور به مهاجرت به استانهای دیگه شدن ودر سخت ترین شرایط امرار معاش میکنند بیش از این مردم را بازی ندهید شور وشوق انتخاباتی که با روشهای نا متعارف باشه ارزشی ندارد .یا حق
مجید
Iran, Islamic Republic of
سلام این نویسنده کی هست همه را میخواد داشته باشد
مهقلی
Iran, Islamic Republic of
جناب محسن عبدالله پور
یه کم بیشتر مطالعه کن کتابهای خارج از حوزه دین هم مطالعه کن و بعد بنویس.
ادم حق بیان نیست
Iran, Islamic Republic of
اقای عبداله پور چه ? شماها چرا در نظر نمیگیری و فقط جیب خودت و اطرافیان موحد در نظر داری 16سال کم بوده? نه موحد و نه هاشمی و نه بزرگواری هیچ کدوم نتونستن درد مردم مظلوم کهگیلویه درمان کنند. اصلاح طلبان هم که از هم پر و کینه دارند. تاجگردون چن دوره اس نماینده هست برو ببین چکار کرده! امثال شماها تیشه به ریشه موحد زدید. فقط منافعتان بخطر افتاده
Romania
١٦ سال نماينده بود و كهگيلويه رو نابود كرد
دره لبک
United States
درود سید بزرگوار ، واقعا انتخابات بدون موحد طعمی ندارد ، امیدوارم این بار مردم دوباره بهش اعتماد کنند تا آبروی از دست رفته کهگیلویه بزرگ در استان و کشور دوباره برگردد و اقتدار کهگیلویه دوباره نمایان شود ، والله داخل جلسات استانداری تا همین چند مدت پیش از عدل هاشمی دعوت نمیشد ، وزیر اومده بود یاسوج عدل میخواد بره ببینش عوامل استانداری میگن به شما وقت ندادن پس نمستونیم بزاریم بری داخل این را چطور بپذیریم
طرفدار حق
Iran, Islamic Republic of
سلام
برادرارجمند آقای موحد تنها خصلتی که داشتند در زمان خود این بود که عده ای رو مشغول به کار کردند و کار شخصی انجام دادند ایشان اگه به حای کارهای شخصی چندین کارخانه و شرکت اجرا میکرد الان جوانان ما مشکلات بیکاری نداشتن،از همینجا به اونای که دور اقای موحد جمع شده اند برسانم دیگه اون دوران نیست ورفتن سرکار به وسیله ایشان دیگه به پایان رسیده سعی کنید شخصی را انتخاب کنید که در کارهای عمرانی و زیرساخت فعال باشد هرچند که اقای موحد فقط برای انتقال امده که این انتقام به ضرر مردم ما به پایان خواهد رسید،کنده ی نیم سوز اگرخاموش نشود دودش مردمان راخواهم سوخت.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1