کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت سیاسی |

«موحد» به این سئوال پاسخ دهد

20 فروردين 1398 ساعت 20:58

ایشان بفرمایند در این دوره که سن ایشان به ۶۷ سال رسیده چه کاری را می‌خواهند انجام دهند که در چهار دوره قبلی (۲۰ سال) نتوانسته بودند انجام دهند و الان می‌خواهند ظرف ۴ سال شق القمر نمایند و به سرانجام برسانند؟


متن ارسالی: سال 98 سال برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی است و کم کم تنور انتخابات داغ و فعالیت‌های پیدا و پنهان کاندیداهای احتمالی شروع شده است. در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ چنان که از شواهد پیداست سید محمد موحد در حال سازماندهی و برنامه ریزی جهت حضور در حوزه انتخابیه فوق می‌باشد و گویا اشتهای جناب موحد برای انتخابات همچنان سیری ناپذیر است و همچنان تمایل دارد که پای ثابت انتخابات دارد و اعتقادی هم به بازنشستگی سیاسی ندارد.
 اما یک سؤال اساسی وجود دارد که قطعاٌ ذهن جوانان و نخبگان حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ را مشغول نموده و ضرورت پاسخ دهی از سوی وی بیش از پیش احساس می‌شود و آن این است که ایشان بفرمایند در این دوره که سن ایشان به ۶۷ سال رسیده چه کاری را می‌خواهند انجام دهند که در چهار دوره قبلی (۲۰ سال) نتوانسته بودند انجام دهند و الان می‌خواهند ظرف ۴ سال شق القمر نمایند و به سرانجام برسانند؟ زمانی که هم به لحاظ سنی انرژی بیشتری داشتند و هم بسان الان صدا و دستان لرزانی نداشتند و هم شرایط اقتصادی کشور به مراتب بهتر از الان بود. آیا ایشان صرفاٌ بخاطر جاه طلبی شخصی و انتقام شکست قبلی وارد کارزار انتخابات می‌شوند و یا برنامه‌های کاربردی و عملیاتی خاصی دارند؟ که قطعاً پاسخ به بخش دوم سؤال منفی می‌باشد.
 لذا تا زمانی که ایشان با صداقت و شفافیت به سؤال مذکور پاسخ ندهند قطعاٌ با مطالبه گری و نقدهای جدی نخبگان و جوانان آن دیار روبرو خواهند بود و شاید شکست سنگین‌تری از قبل حتی از رقبای ناکارآمد فعلی و احیاناٌ جدید خود متحمل شوند.
-------------------------------------------------------------
جواد فروغی فر (دانش آموخته دکتری حقوق)
 


کد مطلب: 408516

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/408516/موحد-این-سئوال-پاسخ-دهد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1