تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۸
کد مطلب : ۴۰۸۵۱۶
یادداشت سیاسی |

«موحد» به این سئوال پاسخ دهد

۲۵
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
«موحد» به این سئوال پاسخ دهد
کبنا ؛متن ارسالی: سال 98 سال برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی است و کم کم تنور انتخابات داغ و فعالیت‌های پیدا و پنهان کاندیداهای احتمالی شروع شده است. در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ چنان که از شواهد پیداست سید محمد موحد در حال سازماندهی و برنامه ریزی جهت حضور در حوزه انتخابیه فوق می‌باشد و گویا اشتهای جناب موحد برای انتخابات همچنان سیری ناپذیر است و همچنان تمایل دارد که پای ثابت انتخابات دارد و اعتقادی هم به بازنشستگی سیاسی ندارد.
 اما یک سؤال اساسی وجود دارد که قطعاٌ ذهن جوانان و نخبگان حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ را مشغول نموده و ضرورت پاسخ دهی از سوی وی بیش از پیش احساس می‌شود و آن این است که ایشان بفرمایند در این دوره که سن ایشان به ۶۷ سال رسیده چه کاری را می‌خواهند انجام دهند که در چهار دوره قبلی (۲۰ سال) نتوانسته بودند انجام دهند و الان می‌خواهند ظرف ۴ سال شق القمر نمایند و به سرانجام برسانند؟ زمانی که هم به لحاظ سنی انرژی بیشتری داشتند و هم بسان الان صدا و دستان لرزانی نداشتند و هم شرایط اقتصادی کشور به مراتب بهتر از الان بود. آیا ایشان صرفاٌ بخاطر جاه طلبی شخصی و انتقام شکست قبلی وارد کارزار انتخابات می‌شوند و یا برنامه‌های کاربردی و عملیاتی خاصی دارند؟ که قطعاً پاسخ به بخش دوم سؤال منفی می‌باشد.
 لذا تا زمانی که ایشان با صداقت و شفافیت به سؤال مذکور پاسخ ندهند قطعاٌ با مطالبه گری و نقدهای جدی نخبگان و جوانان آن دیار روبرو خواهند بود و شاید شکست سنگین‌تری از قبل حتی از رقبای ناکارآمد فعلی و احیاناٌ جدید خود متحمل شوند.
-------------------------------------------------------------
جواد فروغی فر (دانش آموخته دکتری حقوق)
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بفرمایید آقای عدل هاشمی طی این 3 سال چکار کرد؟
Iran, Islamic Republic of
بفرمایید آقای عدل هاشمی طی این 3 سال چکار کرد؟
منتقد
Iran, Islamic Republic of
كهگيلويه بزرگ ٣٦سال است كه نماينده ندارد
لهراس
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت مملکتی که تو دکترای حقوقشی پایان نامه هایت را پول می دهی تا داخل سایت برایت بنویسند دکتر دانشگاه آزاد خدا چه کنم یکی مثل تو بیاد با موحد بخواهد کل کل کند
United States
قصدم دفاع از موحد یا غیر موحد نیست اما واقعا حیفم آمد و افسوس خوردم بخصوص وقتی رشته تحصیلی نویسنده متن را خواندم . مگر قرار است نماینده مجلس بیل و کلنگ بزند که جوان و دست نالرزان می خواهد ، در همه دنیا نمایندگان افراد بسیار با تجربه و کار کشته ای هستند که ایشان نیز در همه این دوران تجارب زیادی اندوخته اند ، شما که دکتری حقوق می خوانید با کمال احترام خدمتتان عرض کنم به نظرم بروید وظایف نمایندگی مجلس را مجدد بخوانید بهتر است . اگر این مطلب را کسی غیر از رشته شما نوشته بود ایرادی نداشت ، اما گمانم نیاز است از همان جزوات دوران کارشناسی ات شروع کنی خیلی بهتر است که وارد این عرصه شوی .
Iran, Islamic Republic of
کار نمایندۀ مجلس بیل و کلنگ زدن نیست، اما بفرمایید آقای موحد، این مرد شریف و.، چه تجربه و تخصصی دارد و برای مجلس چیکار میتواند بکند و در مدت 20 سال چیکار کرد؟ به نظر می رسد حتی بیل و کلنگ زدن هم بهتر و سالمتر از واسطه‌گری برای امور جزئی اشخاص خاص است.
احمدرضا
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا سردار هاشمی از بزرگواری و موحد قوی تر هست حاجی ما فقط دنبال کار مردم است
مهدی
Iran, Islamic Republic of
موحد 20 سال چه کرد که الان دو باره بخواد بیاد
صولتی زاده
Iran, Islamic Republic of
درود بر شیر
درود بر حاج سید محمد موحد مجلس تو را می خواهد
نه ادم های ساکت و ناتوان
گچساران
Iran, Islamic Republic of
با سلام
برادر محترم
شما دانش آموخته حقوق می دانی خود را .لطف کن به قانون اساسی مراجعه بفرمایید شرکت در انتخابات جزء حقوق و آزادی های فردی و سیاسی و اجتماعی و...است .این حق را قانون به او داده است و جای سوال ندارد این حق او و هر شخص دیگری است که توانایی و ...را داشته باشد .
در بین همه بزرگان کهگیلویه حاج آقا موحد از همه آنها یک و سرگردن بالاتر است .
توانا .مقتدر .شجاع .دردآشنا .ساده پوش .مهمان نواز.جسور.سیاسی .آگاه .کارآزموده و...است.
جریان بستن پارچه سبز به صندلی اقای...توسط اقای . را حتما شنیده‌اید ...خود بخوان .
و دیگر اینکه فکر می کنی دیگران چه می کنند و چه کرده اند که حاج آقا موحد باید انجام دهند .
به نظر می رسد موحد از کم هزینه ترین و با فایده ترین و مناسب ترین فرد برای حوزه کهگیلویه در مجلس اینده است .
Iran, Islamic Republic of
!!!!!!
گچساران داری جک میگی؟ شوخیت گرفته ؟؟
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
بنظرم شما هنوز نرسیدی که بخوای از یه سناتور سوال کنی
صمد
Iran, Islamic Republic of
شما چکاره ای که میخوای بدونی،،،که برای این متنت قطع به یقین،،،شما اول از .سوال کن این همه ثروت را از کجا اورده که. در تهران خانه 8/5 میلیاردی میخرد.....مگر این ،،،اصحاب رسانه چرا حرمت رسانه را با گرفتن پول زیرسوال میبرید،،،،،چرا افشاگری نمیکنید که باجناق 200 دستگاه سنگین را ازکجا اورده؟روزقیامت باید پاسخگو باشید
لنده
Iran, Islamic Republic of
چرا ازآمدن موحد می ترسید
Iran, Islamic Republic of
سلام یعنی شما که دانشجو ی دگترا هستید فک میکنید در رشته تحصیلی خود بعد از فارغ شدن شق القمر میکنید بچه های ما همراه گله تو صحرا بعد از ارشد باور کن کتاب دستشونه و برای امتحان دکتری آماده میشن راجع به نمایندگان ادوار و حال شهرستان همچین نظری نمیدن بعدش نمایندگی کار کلنگ و بیل نیس که میگی پیر شده اتفاقن هر چه تجربه بیشتر باشه قوانین جامع الاطرافی اتخاذ میشه بعدش تجربیات گذشته مث ایشان باعث پایداری تصمیمات و جلوگیری از اتلاف وقت مجلس وووونفوذ بیشتری دربین دیگر عوامل و مسولین و شناخت که از ایشان دارن مطمعنن وووواگه توجه کنید کسانی که مدیریت های کلان تاثیر گذار در کشور دارن در همین سن یا سن بیشتری هستند.برای نمایندگی و وزارت وووحتمن سنی در این حدملاک نیست تجربه پختگی آشنای با قوانین ومسولین کشوری ووو وملاکه که این سید داره
چرام دوست
Iran, Islamic Republic of
آقای جوادفروغی. شما شاید دانش آموخته حقوق باشید اما اصل و ریشه رشته حقوق مقطع کارشناسی آنست که شما فاقد این مدرک هستید و دارای لیسانس ادبیات فارسی از دانشگاه شهیدچمران اهواز هستین پس پز حقوقدانی را ندهید. ثانیأ حضور در انتخابات آزاد است هرکسی میتواند در چارچوب نظام و قانون هم کاندیدا شود و هم رأی دهد و این قاعده از بدیهیات انتخابات است. شمایی که این قاعده را نمیدانی و یا اینکه میدانی اما به آن توجهی نداری، دست به قلم نشوید چرا که چنین مقاله نه از روی حسن نیت که از روی دشمنی عداوت کینه و غرض ورزی سیاسی است. امیدوارم خداوند شما و همه ماها را به راه راست هدایت فرماید. آمین.
کارمند
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا .ضمن عرض سلام و تبریک عید نوروز خدمت نویسنده محترم و همشهریان بزرگوار ،دوست عزیز ای کاش حداقل اگر در زمانی که آقای موحد نماینده بودند هنوز بدنیا نیامده بودی حداقل بزرگترهای فامیل بهت می گفتند زمانی که آقای موحد نماینده بود شهرستان ما فاقد راه ،برق و سایر امکانات بود و ایاب و ذهاب فقط با الاغ انجام می شد . موحد آمد و روستاههای که فاقد مراکز بهداشتی و آموزش بودند با پیگیری مجهز نمود ولی کاش نماینده کنونی را هم قضاوت می کردی کاش آسیب های اجتماعی که در زمان آقای هاشمی چندین برابر شده می دیدید .موحد مدیر داشت از مدیران پاک دست در هر حزبی حمایت می کرد ولی الان چی ،چرا آقای هاشمی مدیرانی که مشکل دارند و در استان برکنار می شوند شبانه روز پیگیر هستند که در تهران پست داشته باشند آقای هاشمی بفرمایند در زمینه استخدام جوانان تحصیل کرده،معظلات اجتماعی شهرستان ،تخصیص اعتبارات شهرستان و سایر موارد چکار کردند .
اصلاحطلب سابق از کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
اولا موحد یه چهره ملی است که همه اونو میشناسن و در بهترین کمیسیون مجلس حضور داره. دوما حتما میخوای بگی که عدل حتما میتونه کار کنه که اگه میتونست تا الان کار کرده بود. عدل همش وعده و وعید بود.سوما این روزها همه مدرک دکتر و مهندس دارن مخصوصا حقوق ،شما چطور؟
منصف
Iran, Islamic Republic of
ما بیش از 80 سال سن دارند و فکر و مغز و ارتباط کارها را انجام می دهد متاسفانه بعضی دیگران دست به چنین قلم هایی می برند!!!
بنی هاشمی
Iran, Islamic Republic of
فقط سید حاجی محمد موحد
حقگو
Iran, Islamic Republic of
نمی دانم چه ترس و واهمه از موحد در درون صاحبان ثروت و قدرت و پست طلبان وجود دارد که اینقدر از موحد عصبانی و از رقابت با ایشان هراس دارند . اینهایی که احساس توانمندی دارند خودشان را به مردم عرضه کنند تا مردم انتخاب نمایند . خادمین و خائنین را مشخص کنند . اگر موحد چیزی برای و توان ندارد چرا مردم 12 سال در نبودنش در کهگیلویه غبار غم گرفته اند و اصرار بر حضور ایشان در انتخابات دارند . شما ها پست طلبان ی هستید که جایگاهی در مردم ندارید و شیفتگان قدرتی نه طالبان خدمت
علی
Iran, Islamic Republic of
دکتر توانمندی موحد و شما وسایر قدرت طلبان را مردم باید تعیین کنند نه من وشما . اگر دلتان برای مردم می تپد مردم مشکلی ندارند با موحد و آزادند که رد یا تایید کنند شما خودتان را وارد عرصه کنید یا دوستانتان تا مردم به شما رای دهند و به موحد نه بگویند
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
این چه دکتر ای حقوقی است که هنوز نمیدونه مطابق قانون اساسی هرکس حق داره کاندیدا بشه و اگر عملکرد قابل قبولی نداشت مردم به او رای نمی دهند. این دیدگاه پیره زنی است نه حقوقدانی !!!!!!
Iran, Islamic Republic of
کاری که شما نمیتوانید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1