تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۲
کد مطلب : ۴۰۸۵۱۴
با ارسال متنی مطرح شد

مسئولان کهگیلویه و بویراحمد لوداب را دریابند / نه برق پایدار، نه راه مناسب و نه شبکه مخابراتی خوبی داریم

۵
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
مسئولان کهگیلویه و بویراحمد لوداب را دریابند / نه برق پایدار، نه راه مناسب و نه شبکه مخابراتی خوبی داریم
کبنا ؛یکی از شهروندان لوداب متن زیر را برای این پایگاه خبری ارسال و از مسوولان کهگیلویه و بویراحمد درخواست کرده که بیشتر بخش لوداب را ببینند.
به گزارش کبنا، این متن به شرح زیر است؛
سلام و درود خدا بر همه عزیزانی که خدمت به خلق الله را محترم و یک ارزش انسانی می‌دانند...
سلامی دیگر عرضه می‌دارم محضر مسولان استان کهگیلویه و بویراحمد...
مسولان محترم استان کهگیلویه و بویراحمد، به استحضار می‌رساند که در این استان محروم؛ بخشی به نام لوداب از توابع شهرستان بویراحمد وجود دارد..
بله، لودابی که اسمش را گذاشته‌اند لوداب سرنوشت ساز انتخابات!! درست است؛ لودابی که نه فرمانداران عزیز بویراحمد تاحالا در سخنرانی‌ها و جلسات خود حتی اسمی از آن نبرده‌اند و نمایندگان مجلس هم که هر از چندگاهی که اسم می‌آورند فقط برای اشخاص کار می‌شود و بس. بحث فقط نماینده محترم فعلی نیست. که از قبل هم همین حکایت صدق می‌کرد.
استاندار عزیز و معاونین و مدیر کل‌های استانی هم که یا راه لوداب را بلد نیستند یا هم فقط تا مرکز این بخش (گراب) آمده‌اند و باز گشته‌اند. مسولانی چون مسولان مخابراتی، مدیریت بحران، مدیریت آب و فاضلاب و.... را که ما تاحالا ندیده‌ایم و نمی‌شناسیم آن‌ها را و اگر نماینده‌ای در لوداب دارند شاید بی خبرند از مشکلات بخش ما یا خودشان را به بی خبری می‌زنند.
بله من یک لودابی هستم، یک جوان که مثل همه دیگر هم ولایتی‌هایمان درد عقب افتادگی و محرومیت را می‌چشم.
مسولان بخش ما هم که سراغشان می‌رویم؛ می گویند مشکلات را به مقامات اطلاع داده‌ایم ولی جوابی نمی‌گیریم.
نمونه آن بخشدار محترم لوداب که به شخصه جوابشان به بنده این جمله بود که مسولان استانی قول مساعد داده‌اند.
ولی کدام قول و کدام عمل؟؟
چند روزی است که نعمت الهی به شدت می‌بارد بر سر مردم کشور ما (باران و سیلاب‌های اخیر) و مسولان هم مثل همیشه هشدارهایی می‌دهند که از رودخانه‌ها فاصله بگیرید و از این نمونه هشدارها..
در حالی که در این بخش محروم و عقب افتاده این هشدار یعنی اضافه کردن دردی بر دردهای دیگرشان..
در این برهه از تاریخ، در تمام نقاط دنیا اتاقی به نام مدیریت بحران وجود دارد؛ هلال احمری وجود دارد؛ راه دار خانه‌ای مجهز وجود دارد و یگان‌های امدادی و...در حالی که هیچ کدوم از این اتاق‌ها در بخش لوداب وجود نداشته و اگر هم باشد ضعیف‌ترین امکانات را دارد..
چرا نباید بخشی به بزرگی لوداب، اتاق مدیریت بحرانی داشته باشد؟ چرا نباید حداقل چندین نفر کار آزموده هلال احمری داشته باشد که در اسرع وقت به داد مردم مصیبت دیده برسد؟ چرا راه دار خانه آن فقط باید یک لودر که بعضاً خراب است داشته باشد؟ که مواقع مشکلات از دستگاه‌های شخصی مثل جناب دیده ور استفاده شود؟ شاید لوداب یکی مثل جناب دیده ور نداشته باشد.
جناب مدیر کل مخابرات استان کهگیلویه و بویر احمد؟ چرا فقط یک بار به بخش ما تشریف نمی‌آورید ولی از میان لوداب به پایین تا روستاهای محرومی چون آبلمی، دلیتا، انارک، ده آزادی، گرندگاه و.... را حتی شده با سفری هوایی طی بفرمایید چون بعضی از این روستاها حتی راه زمینی ندارند جز برای تراکتور اونم فقط روزهای آفتابی، تا ببینید و متوجه شوید که در قرن ۲۱ که عصر ارتباطات نام دارد ولی بخش ما عقب افتاده‌ترین است در این دهکده‌ی جهانی، تا جایی که به زور یک ارتباط تلفنی که هر تماسی چند مرتبه قطع می‌شود، برقرار می‌شود یا یک پیام به زحمت فرستاده می‌شود.
نمی‌دانم چرا تمام دکل‌های مخابراتی فقط در مرکز بخش لوداب یعنی گراب مستقر شده‌اند؟ پاین تر از گراب هم جمعیت زیادی وجود دارد. بگذریم از نبود اینترنت اونم ضعیف‌ترین آن، در حالی که بقیه نقاط از اینترنت‌های پر سرعت بهره می‌برند.
و اما مدیر کل محترم آب و فاضلاب استان، چرا باید حتی در این زمستانی که اینقد باران و آب وجود دارد؟ آب روستاهایی که از آب و لوله کشی پروژه‌ی آب ریز بهره می‌برند، ده روزی یک بار آب برای آنها باز شود اونم فقط یک ساعت؟ شکایات ما پیش مسولان بخش که راه به جایی نمی‌برد، شما هم نمی‌توانید کاری کنید؟
سر صحبت دیگر ما مدیرعامل محترم برق استانی است؟ لوداب محروم که با یک باد و باران کوتاه هم قطعی برق فراگیر می‌شود، آیا حقی ندارد و وقت آن نرسیده است که این قدر قطعی برق نداشته باشد؟ تا کی باید ادامه داشته باشد؟
و اما مسئولان راهداری استانی، شما که اینقد زحمت می‌کشید و عده‌ای قدر نشناسی می‌کنند، متاسفانه لوداب ما از این زحمات شما بهره‌ای نبرده‌اند یا اگر چیزی نصیبشان شده است بسیار ناچیز است، چند سالی است که تونل‌های پروژه پاتاوه _دهدشت باز گشایی شده ولی چرا برق رسانی صورت نمی‌گیرد؟ یا کناره جاده گارد ریل نصب نمی‌شود و برای ریزش‌های کوه و بهمن‌ها فکری نمی‌شود؟ یا روستاهایی مثل پستوهک، کمک و از روستای ده وحدت به پایین باید بنبست هایی به طول و درازی هشت ماه (از اول پاییز تا آخر اریبهشت) داشته باشیم؟
روی دیگر صحبت ما مسولان بهداشتی و ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استانی است، درمانگاه لوداب جواب گوی چندین نفر است؟ با کدام امکانات آزمایشگاهی و اورژانسی؟ چرا در این درمانگاه داروخانه دولتی نباید وجود داشته باشد؟
بله مسولان محترم استان کهگیلویه و بویر احمد، در این استان بخشی به نام لوداب نیز وجود دارد.
انتظار داریم که حداقل توسط استاندار محترم و خدوم استان جناب اقای احمدی، نماینده شهرستان بویراحمد و فرماندار این شهرستان و تمامی مدیر کل‌های استانی دیده شود، چون داد زدن ما در لوداب بی فایده است چون یا پاسخی دریافت نمی‌شود و یا هم کمبود امکانات نمی‌گذارد جواب قانع کننده‌ای گیرمان بیاید...
---------------------------------------------------
صادق بهادران
جوانی از روستای آبلمی از توابع بخش لوداب
 
 
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
صادق جان ما مردم مقصریم چون مسئولین من و تو انتخاب کرده ایم وقتی روش انتخابمان درست نیست باید تحمل این کم کاری ها از قبل پیشبینی میشد داشته باشیم فردا ها هم اگر دوباره اشتباه بکنیم باز همون اش و همان کاسه
نجات
Iran, Islamic Republic of
شش سال پیش درجلسه فرمانداری شرکت کردم بخشدارلوداب گفت باعطسه بز،انتن مخابراتی لوداب می پره.نماینده این چندسال چکارکرده هروزهم لوداب حضوردارن
Iran, Islamic Republic of
درود بر اقای بهادران عزیز
محمد شایسته
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود بر صادق بهادران جوان لودابی که الحق حرف دل تمام مردم را زده ، ان شاالله که این روحیه مطالبه گری در مردم لوداب همیشه بجوشد و لوداب را به اهداف والا برساند و بهشت گم شده لوداب را به همه بنمایاند.
Iran, Islamic Republic of
کبنا کاری بکن که از چشم نیافتی همه انتقادات بزن برای سایت خودتان بهتر است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1