تاریخ انتشار
جمعه ۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۸
کد مطلب : ۴۰۸۲۸۹
متن ارسالی:

توضیحات مخاطب «کبنانیوز» در باره عکسی که «حاج عدل» و «موحد» منتشر کردند

۱
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
توضیحات مخاطب «کبنانیوز» در باره عکسی که «حاج عدل» و «موحد» منتشر کردند
کبنا ؛متن ارسالی: تصویر پایین مربوط به پیج اینستاگرامی عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ است که با برش و حذف تصویر موحد رقیب احتمالی‌اش در دور بعد انتخابات مجلس شورای اسلامی همراه بود. در گوشه‌ی سمت راست این تصویر، عبای موحد پیداست! اما پیج اینستاگرامی منتسب به محمد موحد نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ با نمایش تصویری که عدل هاشمی پور نیز در فاصله نزدیک به موحد نشسته است با جملاتی کوتاه از طرف موحد نوشت؛
در تداوم راه و آرمانهای امام راحل، امروز در سایه ولایت فقیه و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری در اوج عزت و اقتدار هستیم و شهدا محور وحدت ما هستند.
در هر لباس و جایگاهی، عزّت و  آبادانی این آب و خاک را با حرکت در مسیر شهدا، جانبازی در عمل به وصیّت امام شهدا و حفظ برادری و اتحاد، به حرمت خون شهدا دنبال کنیم.
حفظ برادری و اتحاد به حرمت خون شهدا برای رسیدن به عزّت و آبادانی نکته‌ای بود که برخی آن را واکنش صفحه‌ی موحد در اینستاگرام نسبت به اقدام صفحه عدل هاشمی پور در حذف تصویر موحد در پست ارسالی خود دانسته‌اند.
فارغ از جهت گیری‌های معمول سیاسی اما به نظر می‌رسد این بار نیز نزدیکان رسانه‌ایموحد به خوبی موفق شده‌اند چهره‌ی آرام و تفکرات آزاد موحد را به رخ تیم هاشمی پور بکشند و به جای اقدام تلافی جویانه در لفافه، برادری و اتحاد به حرمت خون شهدا را لازمه رسیدن به عزّت و آبادانی کهگیلویه عنوان کردند.
البته پیش‌تر نیز عکسی از همراهی محمد موحد و عدل هاشمی پور در کنار هم در مراسم ۹دی از طرف صفحه منتسب به موحد منتشر شده بود.
با این حال، آنچه از تحرکات این سالهای نزدیکان رسانه‌ای گزینه‌های احتمالی رقابت‌هایانتخاباتی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه بر می‌آید، فضای مجازی و رسانه‌ها نقشی تعیین کننده در برنامه‌های ستادهای انتخاباتی ایفا خواهد کرد.
باید منتظر ماند و دید سرانجامِ این دوئل سایبری به کجا ختم خواهد شد و کدام تیم موفق‌ترعمل خواهد کرد.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000408/nf00408289-1.jpg
-------------------------------
سید علی موسوی زاده
------------------------------
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجو
Iran, Islamic Republic of
موحد ازافرادی که . هاشمی پور در تصویر ظاهرش شده ارزشش بیشتره، مشکل از بزرگی موحد نیست . هاشمی پوره
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1