تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۵
کد مطلب : ۴۰۸۲۰۲
یادداشت سیاسی|

آیا «موحد» به بیانیه‌ی بزرگورای توجه می‌کند

محمد صادق بهمئی
۴
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
آیا  «موحد» به بیانیه‌ی بزرگورای توجه می‌کند
کبنا ؛حجت الاسلام بزرگواری بزرگمرد اخلاق،صداقت و شفافیت طی یک بیانیه ی انتخاباتی به نکات مهم و راهبردی اشاره کردند که حرف دل آحاد مردم استان، کهگیلویه بزرگ و جوانان بصیر و فهیم این دیار بود البته اگر برای مخاطب خاص این بیانیه وزین گوش شنوایی باشد.
حجت الاسلام بزرگواری که در دوره قبل با انصراف از کاندیداتوری تحسین همگان را برانگیخت و با عزت، احترام و به جا نهادن نام نیکی از خود در بین مردم برای همیشه در اذهان عمومی ماندگار شد این بار در یک بیانیه ی سراسر خیر و نیکی برای استان بویژه کهگیلویه بزرگ و جوانان برومندش و با یادآوری نکاتی به مخاطب خاص خود که یقینا از سر مصلحت و آینده نگری برای منطقه و خودش بود بار دیگر نشان داد که نگاهش به سیاست و قدرت نگاهی دور اندیشانه و خیرخواهانه برای پیشرفت منطقه و کمک به جوانان در راستای منویات مقام معظم رهبری میباشد.
در این بیانیه به نماینده ادوار گذشته که سالهای سال عملکردی ناکارآمد داشته توصیه کرده که میدان را برای افراد کارآمد و دارای پتانسیل باز بگذارد که در غیر اینصورت جوانان پاسخ قاطع خود را در پای صندوق های رای خواهند داد.
همگان امیدوارند که موحد این نماینده سابق و ادوار متمادی که امتحان خود را پس داده و همگان محرومیت کهگیلویه بزرگ را ناشی از عملکرد او میدانند این حرف حق سید عزتمند و صادق را شنیده و لبیک بگوید که در غیر اینصورت جواب خود را قاطعانه در اسفند ۹۸ دریافت خواهد کرد.
--------------------------
محمدصادق بهمئی
--------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

کامران
Iran, Islamic Republic of
بزرگواری 8 سال رفت مجلس نتونست کاری انجام بده ک ماندگار باشه.حالا میاد ی حرفی بزنه ک اظهار وجود کنه و بگه من هستم.اخه تو نمیری همون درس پرورشیتو انجام بدی.تو را با سیاست چکار.بخدا من جای تو بودم حتی کلمه سیاست را بر زبونم نمیاوردم چ برسه ب اظهار نظر
علی
Iran, Islamic Republic of
اخلاق و صداقت کجاشون بود،بهش بگید همه برادراتون بشینید برای یه بارم که شده دور هم و کینه های بچکی رو بزارید کنار و با هم خوب باشید
س م
Iran, Islamic Republic of
موحد با توسل به جدش موفق خواهد شد انشاءالله
مهمان
Iran, Islamic Republic of
ب جان خودت و علی محمد بزرگواری موحد باز هم خشه
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1