کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت سیاسی|

آیا «موحد» به بیانیه‌ی بزرگورای توجه می‌کند

محمد صادق بهمئی

5 فروردين 1398 ساعت 22:05

حجت الاسلام بزرگواری بزرگمرد اخلاق،صداقت و شفافیت طی یک بیانیه ی انتخاباتی به نکات مهم و راهبردی اشاره کردند که حرف دل احاد مردم استان،کهگیلویه بزرگ و جوانان بصیر و فهیم این دیار بود البته اگر برای مخاطب خاص این بیانیه وزین گوش شنوایی باشد.


حجت الاسلام بزرگواری بزرگمرد اخلاق،صداقت و شفافیت طی یک بیانیه ی انتخاباتی به نکات مهم و راهبردی اشاره کردند که حرف دل آحاد مردم استان، کهگیلویه بزرگ و جوانان بصیر و فهیم این دیار بود البته اگر برای مخاطب خاص این بیانیه وزین گوش شنوایی باشد.
حجت الاسلام بزرگواری که در دوره قبل با انصراف از کاندیداتوری تحسین همگان را برانگیخت و با عزت، احترام و به جا نهادن نام نیکی از خود در بین مردم برای همیشه در اذهان عمومی ماندگار شد این بار در یک بیانیه ی سراسر خیر و نیکی برای استان بویژه کهگیلویه بزرگ و جوانان برومندش و با یادآوری نکاتی به مخاطب خاص خود که یقینا از سر مصلحت و آینده نگری برای منطقه و خودش بود بار دیگر نشان داد که نگاهش به سیاست و قدرت نگاهی دور اندیشانه و خیرخواهانه برای پیشرفت منطقه و کمک به جوانان در راستای منویات مقام معظم رهبری میباشد.
در این بیانیه به نماینده ادوار گذشته که سالهای سال عملکردی ناکارآمد داشته توصیه کرده که میدان را برای افراد کارآمد و دارای پتانسیل باز بگذارد که در غیر اینصورت جوانان پاسخ قاطع خود را در پای صندوق های رای خواهند داد.
همگان امیدوارند که موحد این نماینده سابق و ادوار متمادی که امتحان خود را پس داده و همگان محرومیت کهگیلویه بزرگ را ناشی از عملکرد او میدانند این حرف حق سید عزتمند و صادق را شنیده و لبیک بگوید که در غیر اینصورت جواب خود را قاطعانه در اسفند ۹۸ دریافت خواهد کرد.
--------------------------
محمدصادق بهمئی
--------------------------


کد مطلب: 408202

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/408202/آیا-موحد-بیانیه-ی-بزرگورای-توجه-می-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1