تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۸
کد مطلب : ۴۰۸۱۰۵
در بیانیه بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

کشف حجاب برنامه ریزی شده در گچساران / روزی که در کف خیابان به رقص پسران انعام دولتی دادید، طبیعی بود در جشن بعدی نوبت کشف حجاب دختران باشد/ برخورد جدی با عوامل برگزاری و آمرین اصلی

۱۴
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کشف حجاب برنامه ریزی شده در گچساران / روزی که در کف خیابان به رقص پسران انعام دولتی دادید، طبیعی بود در جشن بعدی نوبت کشف حجاب دختران باشد/ برخورد جدی با عوامل برگزاری و آمرین اصلی
کبنا ؛بیانیه بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص کشف حجاب برنامه ریزی شده عده‌ای از دختران در جشن‌های شهر گچساران.
به گزارش کبنا، در این بیانیه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
کشف حجاب در کشور ما یک حرکت استبدادی و قلدر مآبانه علیه فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و دینی و ایرانی و تمدنی کشور بود و هست، زیرا استعمار از این موضوع باخبر بود که زن رکن اصلی جامعه اسلامی را تشکیل می‌دهد.
در زمان کشف حجاب وقتی رضاخان به وزیر معارف خود دستور کشف حجاب را می‌دهد؛ وزیر در پاسخ می‌گوید: «امر مبارک را اطاعت می‌کنم، اما این رسم نه تنها برخلاف تمدن است بلکه برخلاف قانون طبیعت است. در ‌‌نهایت وزیر وقت به رضاشاه پیشنهاد کرد که همراه با اعضای خانواده سلطنتی بی‌حجاب در اولین مراسم جشن شرکت کنند، و این چنین شد تا کشف حجاب قانونی شود، ولی تاریخ به عینه دید رژیم با تمام توان به میدان آمد تا روسری از سر زنان و دختران این دیار بردارند و نشد.
در آخرین روزهای سال ۹۷مصادف با میلاد امام علی (ع) دلیرمرد غیرت و آزادگی مراسماتی در سطح استان و شهرستان‌ها برگزار می‌شود که پیام آور شادی خواهد بود جشن‌های شادی هم سفارش شدهٔ ائمه اطهار می‌باشد، و هیچ کس هم باشادی وجشنی که درچارچوب دین وحفظ حرمت‌ها باشد مخالف نیست.
 اما اینکه در شهر گچساران در یک سالن دولتی متعلق به آموزش و پرورش با امکانات دولتی، مراسم جشنی به بهانه‌ای واهی و علی الظاهر بنا به دستور مقامات دولتی برگزار می‌شود که نیتشان نه جشن بلکه برنامه ریزی برای کشف حجاب و کلید یک پروژه ضد دینی و غیراخلاقی در شهر شهیدان گچساران و استان غیرتمند و اصیل کهگیلویه و بویراحمد بود و هست مایه تاسف است؛ که ضمن محکومیت شدید این حرکت چند نکته را متذکر می‌شویم.
۱- اولاً آن روز که به رقص علنی پسران در کف خیابان شهر شهیدان انعام دولتی داده شد، و به رگ غیرت کسی برنخورد بسیار طبیعی بود که در جشن بعدی نوبت کشف حجاب دختران باشد. تا تمرکز مردم بر مشکلات اقتصادی و خالی بودن سفره شب عید آنان که ۸۰ درصد آن حاصل سوء مدیریت مدیران داخلی است، صرف مسائل حاشیه‌ای شود و برای برخی افراد عادت شده است که زنان را ابزار کنند تا به اسم حقوق زن و آزادی او به سیاه نمایی ناکارآمدی‌های خود ادامه دهند.
به شما می‌گوییم حال که قدرت برنامه ریزی، مدیریت و پیشبرد اصول و اهداف اسلام و انقلاب را ندارید لازم نیست به بهانه جشن و برای خوش رقصی با اغفال بچه‌های مردم آبروی خانواده‌های متدین و آبرومند را در این دیاری که همه همدیگر را می‌شناسند لکه‌دار نمایید، دریغ و درد آنجا کمرشکن و استخوان سوز است که موسسه برگزارکننده به نام یک روحانی است.
۲- حرکت شنیع کشف حجاب تعدادی در جشن غیرقانونی در سالن آموزش و پرورش گچساران، این شوی شوم را سناریویی برنامه ریزی شده می‌دانیم که در صدد حساسیت زدایی از غیرت مردان و حیای زنان و دختران این دیار سراسر شیعه است، اما بانیان بدانند برداشتن حجاب خوابی تعبیر نشدنی است فقط عرض خود می‌برید و زحمت ما می‌دارید.
۳- برخورد جدی با تمام عوامل برگزاری و آمرین اصلی و افراد پشت صحنه این حرکت شوم را از دادستان شهر گچساران به عنوان مدعی العموم خواهان و به جد رصد خواهیم کرد.
بدیهی است برخورد با چند نفری که احتمالاً مغفول واقع شده‌اند و کشف حجاب کرده‌اند فقط پاک کردن صورت مسئله هست، و آنچه مدنظر است برخورد بازدارنده با عوامل دولتی و خصوصی وابسته در پشت صحنه ماجرا هست که در صورت تعلل اسامی افراد و گروه‌های پشت صحنه را علنی و رسانه‌ای خواهیم نمود.
۴-روی دیگر سخن با آن همه هیئت‌های مذهبی، حوزه‌های علمیه؛ کانون‌های واقعاً مذهبی و مساجد، شخصیت‌های متدین و دغدغه‌مند دین و انقلاب و پایگاه و نهادهای انقلابی و دولتی شهرستان گچساران است که هیچ صدایی از این جماعت در برابر پرده دری‌های دینی بر نمی‌خیزد؛ کما اینکه اگر به جای کشف حجاب در این جشن به یک گروه سیاسی کوچک‌ترین توهینی رفته بود الآن ده‌ها سروصدا و مخالفت راه اندازی بود، چرا احساس خطر نمی‌کنید؟
و در پایان باید متذکر شویم تعطیلات و دیگر مسائل نه مانعی برای پیگیری دانشجویان خواهد داشت و نه مزاحمتی برای پیگیری و بر خورد قانونی با این مسئله توسط مسئولان، ما جمع قابل توجهی از دانشجویان دختر دانشگاه‌های استان و خاصه شهر گچساران تا حصول یک نتیجه مطلوب پیگیر موضوع بوده و عنداللزوم از طرق دیگر نیز اقدام خواهیم کرد.
بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
باتشکر از سایت کبنانیوز که حقیقت را برملا کرد تا دست خائین این مملکت رو شود
از مسئولین قضایی تقاضا داریم که این افرادی که با حیث و آبروی جوانان این مرزوبوم بازی میکنند برخورد جدی کنند.این موضوع یعنی خلاف قوانین خداوند و خداوند بوده که انسان را به حجاب دعوت کرده در دین مقدس اسلام و کسانی که بطور عمد دارند برای دشمنان اسلام و قرآن که درراس آن ایران اسلامی کار میکنند باید برخورد جدی شود. من امیدوارم مسئولینی که در این قضیه کوتاهی میکند روسیاه شوند که حتما عذاب خداوند را درپی دارد
Iran, Islamic Republic of
مطمئنم کار اجانب هست
آ
آخ
Iran, Islamic Republic of
یعنی الان مشکل فقط حجابه؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
جان مادرتون این چیزا چیه که تو سایتتون میذارید . ادمو کم کم به 1400 سال پیش میبرید. واقعا دیگه خسته شدم . این چه وضعیتی هست که درست کردید اگه وابستگی به خونوادم نداشتم تا حالا از این کرده بودم که این حرفای بی ارزش رو نشنوم.کشورهای پیشرفته را برید یه نگاهی کنید. . بهتره شما تو یه خط دیگه حرکت .
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام.ازحقوق کارکنان سدچم شیر چه خبر
United States
مشکل کشور شما و تفکر .ل کشور را با شیب زیاد به دره سقوط هدایت کردید. به اندازه سهمتان از مردم حرف بزنید نه بیشتر
Romania
برو بابا یه کاری به حال سفره مردم‌کنید
شاکر
Netherlands
سفره مردم چه ربطی به کشف حجاب داره
همشهری
Iran, Islamic Republic of
احتمالا چیزی به شما به قول معروف نماسیده
همشهری
Iran, Islamic Republic of
احتمالا چیزی به شما به قول معروف نماسیده
علی
Iran, Islamic Republic of
کاش به همین اندازه هم روی مشکلات معیشتی مردم حساسیت به خرج داده میشد
علی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه وقتی . شهر دیارمان بیاد وبه خاطر رای از این عمل که فضای کشور را پر کرده وحیثت وآبروی شهر را خدشه دار نموده حمایت کند جنین اتفاقاتی در شهر دوراز انتظار نیست .
خود کرده را تدبیر نیست .
زیرا ما ها از قبل شعار نماینده محبوبمان را از تریبون ایشان در میان عامه مردم شنیدیم که باروحانی به جهنم می رویم ولی با رئیسی به بهشت نمی رویم .الان داریم با برپایی این چنین جشنها خودمان را آماده می کنیم که بهشت را به جوانانمان هدیه کنیم .ولی دریغ از اینکه متوجه شویم چهره شهر ودیارمان در کشور داره روی نامناسبی به خود می گیرد.
سلامت
Canada
انصافا اونها از شما بهترن . تقریبا همه اینو میدونن خودتون رو به نادانی نزنید .حنای شما رنگی نداره
سلامت
Canada
انصافا اونها از شما بهترن . تقریبا همه اینو میدونن خودتون رو به نادانی نزنید .حنای شما رنگی نداره
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1