تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب : ۴۰۷۹۵۱
متن ارسالی:

نوسانات برق اهالی روستای «کل‌قیصر علیا» را به دردسر انداخته‌ است / مسوولان رسیدگی کنند

امیر احسان بهار زاده
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
نوسانات برق اهالی روستای «کل‌قیصر علیا» را به دردسر انداخته‌ است / مسوولان رسیدگی کنند
کبنا ؛برخی از روستاهای شهرستان کهگیلویه با مشکلاتی همچون افت نوسان برق مواجه هستند. برخی از اهالی این روستاها در گفت‌وگو با کبنا، از بی‌توجهی بعضی مسوولان گلایه‌مند هستند و می‌گویند: علی‌رغم پیگیری‌های متعدد اما مسوولان پاسخگو نیستند.
اهالی روستای کل قیصر علیا و سفلی و کرباسی با انتشار متنی سرگشاده خطاب به مسوولان نوشته‌اند که؛ آیا سزاوار است که  مردم این روستای انقلابی همیشه در صحنه  که از چهار طایفه بزرگ خواجه و سادات امامزاده علی(ع)؛ شیخ امامزاده محمود(ع) و سید امامزاده میرسالار(ع)هستند این همه مشقّت و سختی و انتظار بکشند.
از دردها گفتیم و دردی دیگر که چشمان یک روستا را پوشش می‌دهد آن هم سیستم برق رسانی و روشنایی می‌باشد ...
که از اوایل انقلاب تا حالا سیستم برق رسانی تیرک‌های چوبی پوسیده و شکسته می‌باشد و این سیستم جوابگو جمعیت ۴۲ خانواری روستای کلقیصر سفلی و ۱۲ خانواری روستای کل قیصر علیا و ۱۰ خانواری روستای کرباسی نیست و به موجب نوسان و افت برق رسانی چه خسارت‌های به اهالی این روستاها زده....
مهندسین و بازدید کننده‌هایی که میایند و کروکی و نقشه طرح می‌کنند و نهایتاً بایگانی پرونده‌های در حال پیگیری می‌کنند.
با این همه پیگیری دهیاری و شورا و ارباب رجوع چکار می‌کنید؛ مگر شما وظیفه ندارید مشکلات مردم را برطرف کنید پس چرا بی تفاوت و به نوعی بی عدالتی می‌کنید؛
اگر زبانم می‌چرخید می‌گفتم گذشتگان ما در باب این تیرک‌های چوبی و فرسوده چه مشقت‌ها کشیده‌اند تا این روستا برق دار شده، حیرت زده می‌شوید.
اگر حرف‌های که بزرگان این روستای تاریخی گفته‌اند در باب آب رسانی به این منطقه و تبعیضی که مدیران وقت شهر سوق نسبت به این اهالی داشته‌اند دلتان می‌شکند.
اما سکوت می‌کنم چون سکوت بعضی مواقع جایز هست ولی در باب سوء مدیریت و تبعیض سکوت نمی‌کنم حتی اگر به ضررمان باشد؛
نزدیک به ۷ سال است پرونده بهسازی سیستم برق رسانی این روستا من جمله "تغییر تیرک‌های چوبی و جایگزین کردن تیرک‌های بتنی؛ سیم به کابل تیرک‌های بتنی"و همچنین نصب براکت ها " در نقاط حساسی که عدم روشنایی وجود دارد که هفته یک مرتبه مراجعه کرده طی این هفت سال ولی همچنان پرونده در حال خاک خوردن می‌باشد..
از مدیریت محترم اداره برق شهرستان کهگیلویه گله مند هستیم که چرا با وجود این همه تأمین بودجه و فاصله ۴ کیلومتری این سه روستا به شهر دهدشت ولی هنوز روستاهای ما به این نوع سیستم قدیمی سازش داشته باشند؛
 یک بار هم که شده به این روستا وارسی حسابی داشته باشین و ببینین که چه وضعیت اسف بار و نابهنجاری با این سیستم دارند؛
علی ای حال ما واقعاً معترض و گلایه مندیم از کم کاری و بی توجهی به اهالی و  ساکنان این روستاها هستند و در آخر از مسئولین ذی ربط و دلسوز و عدالت خواه، خواهشمندیم که جهت تسهیل امورات اجرایی این روستا چاره ای‌ای اساسی و مثمر بخشی اتخاذ گردد تا شاید آبادانی هر محله یا روستایی، رزومه خوش آیند شما مسئولان محترم ثبت بگردد نه ناکارامدی؛
ای که دستت می‌رسد کاری بکن
پیش از آن کز تو نیاید هیچ کار
-------------------------------------------
با تشکر و قدردانی
امیر احسان بهارزاده
دهیاری کل قیصر علیا و کل قیصر سفلی کرباسی
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1