تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب : ۴۰۷۶۹۰
جبار کیانی پور رئیس اتاق یاسوج در یادداشتی مطرح کرد

دعوت به همگرایی فعالین اقتصادی برای بهبود فضای کسب و کار

۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
دعوت به همگرایی فعالین اقتصادی برای بهبود فضای کسب و کار
کبنا ؛ جبار کیانی پور رئیس اتاق یاسوج در یادداشتی با قدردانی از دست اندرکاران چهارمین دوره انتخابات اتاق از تمامی کاندیداها و فعالین اقتصادی برای همگرایی جهت بهبود فضای کسب و کار استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت به همکاری کرد.
 متن یادداشت به شرح زیر است؛
پروردگار متعال را شاکرم که بار دیگر فعالین اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد از مجموعه تجار، بازرگانان، کارآفرینان و نخبگان بخش خصوصی با حضور پرشور در انتخابات اتاق یاسوج احساس وظیفه و مسؤلیت پذیری خود را برای توسعه و اعتلای استان به اثبات رسانده‌اند.
 بی شک حضور ۹۰ درصدی فعالان اقتصادی واجدین شرایط رای، در چهارمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج، نشان دهنده اعتماد آنها به اتاق و امیدواری به آینده است. اعتمادی که بار مسئولیت و تعهد اعضای منتخب را دو چندان خواهد کرد. منتخبین چهارمین دوره هیات نمایندگان اتاق یاسوج از مسؤلیت خطیر خود در این مسیر آگاهند و برای بهبود وضعیت کسب و کار استان زرخیز کهگیلویه و بویراحمد با تمام توان گام بر خواهند داشت.
 اینجانب به نمایندگی از منتخبین چهارمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج، ضمن تشکر و قدردانی از تمامی دست‌اندرکاران و به طور ویژه از اعضا و ریاست انجمن نظارت بر انتخابات، کاندیدای محترم که در پرشور بودن این انتخابات سهیم بوده‌اند و تمامی رای دهندگان عزیز که با مسؤلیت پذیری خود در هرچه بهتر برگزار شدن این انتخابات همت گمارده‌اند، از تمامی کاندیداهای محترم این دوره و دیگر فعالین بخش خصوصی استان نیز دعوت به عمل می‌آورم تا همچون گذشته در کنار یکدیگر با وحدت و همگرایی برای ایجاد اشتغال، رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار استان تلاش نمائیم.
 -----------------------------------------------------------------
جبار کیانی پور
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1