تاریخ انتشار
شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : ۴۰۷۴۲۶
متن ارسالی: امیر احسان بهارزاده

گلایه‌های اهالی روستای «کل‌قیصر» کهگیلویه از نماینده مجلس؛ وعده‌های انتخاباتی چه شد؟

امیر احسان بهارزاده
۱
۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
گلایه‌های اهالی روستای «کل‌قیصر» کهگیلویه از نماینده مجلس؛ وعده‌های انتخاباتی چه شد؟
کبنا ؛متن ارسالی:
بنام آنکه تن را نور جان داد /خرد را سوی دانایی عنان داد
حال و روحیات بنده ,حال روحیات جوانان هم سن من است که همیشه به خود می گوییم قرار است وعده وعیدهایی عملی شود و ما جوانان به هدفمان برسیم ولی به واسطه ی سیاست بازی ها و وعده وعیدهای تو خالی آخر و عاقبت قشر تحصیل کرده این باشد که با وجود منابع غنّی هنوز بیکار باشیم و با اینکه آب از سرمان گذشته است تشکیل خانواده هم نداده باشیم.
ای کاش حرف مادر بزرگمان را گوش می دادیم که می گفتند همه این آدمهای بدقول گرگ هایی در پوست میش اند و دور و برشان نپلکین.
بگذریم...
ما دهیاری و شورای اسلامی روستای کل قیصر بعنوان نماینده این اهالی جهت رساندن انتقاد و نطق هایشان دست به قلم شده ایم؛شاید مسئول دلسوزی به داد این روستا برسد،پس ابتدا لازم است به بیوگرافی روستای کل قیصر بپردازیم.
روستای کل قیصر در ۴کیلومتری جاده سوق  شمال غربی شهرستان کهگیلویه در گذرگاه رودخانه دره لبک منتهی به رودخانه خیرآباد واقع شده است و این روستا متشکل از روستاهای «کل قیصر علیا»،«کل قیصر سفلی»و «شهید عبد محمد بیژن نژاد» بالغ بر ۱۰۰خانوار ۵۰۰ نفری می باشند که طبق گفته های ریش سفیدان و پیشینیان قدمت آن به دهه ۴۰ شمسی برمی گردد و وجود قبرستان های قدیمی و خانه های گبری و تراشه های سنگ های و خطوط موجود روی آنها صحت و واقعیت تاریخچه آن را تایید میکند.
روستای کل قیصر روستایی صاحب منصب و شهید پرور دارای جوانانی با استعداد و فعال فرهنگی،سیاسی،مذهبی،علمی و کشاورزی میباشند که در زمینه کشاورزی و ادوات کشاورزی خودکفا هستند که در استان و اقصی نقاط کشور به روستای کمباین و تراکتور داران در کهگیلویه شهرت دارد و دغدغه اصلی همه اهالی این روستا این است که چرا با وجود مشارکت اکثریتی در صحنه انتخابات هیچ اقدامات اجرایی و زیر ساختی و حتی طرح هادی در این روستا صورت نمیگیرد؛
هم اکنون ۴۰سال تمام از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می گذرد و در تمام ادوار گذشته همه نمایندگان مجلس جهت تبلیغات خود شخصا به این روستا ورود کرده اند و وعده وعیدهای مفصل جهت انجام امورات روستا داده اند ولی هیچ گونه اقدامی طی این چهل سال در جهت توسعه و ساماندهی روستا صورت نگرفته است نمونه بارز آن نماینده وقت کهگیلویه سردار «هاشمی پور » می باشد که با  وجود حضور  آقای فرزاد نجات نیا کاندیدای نمایندگی مجلس که زاده ی روستای کل قیصر بود ولی نماینده وقت با رای ۷۰درصدی،اکثریت آرا را اخذ نمودند و دادن این  همه رای بخاطر عملی شدن زیرساخت ها و طرح هادی این سه روستا بود که در زمان تبلیغات، جناب آقای مهندس هاشمی پور قول داده بودند ولی تاکنون به هیچ گونه از وعده هایش جامه عمل نپوشانده است.
فرماندار وقت کهگیلویه جناب آقای دکتر نیکبخت طی اولین بازدید خود به روستا از وضعیت نامساعد و نابهنجاری روستا بشدت گلایه داشتند حتی شرمنده اهالی روستا گردیدند و به عنوان خدمتگذار مردم وعده دادند که در اسرع وقت حمایت همه جانبه خود را در زمینه ی توسعه و رونق روستای کل قیصر به منصه ظهور برساند و در این زمینه برای این سه روستا تامین بودجه کند و همه ما مردم روستای کل قیصر از جناب آقای فرماندار نهایت تشکر و قدردانی را داریم که بعد از ۴۰سال تمام،دیده منت گذاشتند و دعوت ما را قبول کردند.
درس عبرتی که ما مردم روستای کل قیصر کسب نموده ایم و به یک نتیجه واحد رسیده ایم این است که نمایندگان محترم مردم فقط و فقط جهت رفع نیاز حالشان مردم داری می کنند نه موقع نیاز ما مردم به آنان.

الهی و ربی من لی غیرک /الهی به امید تو نه به امید خلق روزگار
------------------------------------------------------------------------------------------
با تشکر و توفیقات روز افزون (شورای اسلامی و دهیاری روستاهای کل قیصر)
------------------------------------------------------------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

Siamak
Germany
تا زماني به خاطر منافع شخصي راي ميدي و دنبال سروسامان دادن .بايد همينجور باشه مهندس هاشمي پور خودش بهتر ميدونه كي واقعا باهاش بوده .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1