تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱
کد مطلب : ۴۰۷۲۷۸
یادداشت ارسالی:

فتنه نمایی جبهه پایداری چرا؟

حمید محمدی زاده
۱۲
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
فتنه نمایی جبهه پایداری چرا؟
کبنا ؛متن ارسالی: تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی بر بام چهل سالگی نشسته است و در آستانه عصر جدید است و بر این تاریخ پر ماجرا تا چندی دیگر، برگه‌های نو افزوده می‌شود، و کسی جز خدا نمی‌داند که بر این اوراق، چه نوشته خواهد شد.
ولی حکمت و قانون الهی، یک اصل مسلم و انکار ناپذیر و آزمایش شده را فراروی ما نهاده است و آن به لسان قرآن کریم این است: (ان الله لا یغیر ما به قوم حتی یغیرو ما به انفسهم)
و گواه صدق این قانون عام هزاران مصداق روشن تاریخی است که یکی از آنها پیروزی شگفت انگیز انقلاب اسلامی ایران و فروپاشی نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی در ایران است.
پس آنچه بر اوراق آینده انقلاب اسلامی در ماههای آینده رقم خواهد خورد، ثمره شیرین یا تلخ بذرهایی است که ما امروز بر زمین می‌افشانیم.
متاسفانه امروز شاهد هستیم از طرف گروه پایداری بذر یاس و ناامیدی به وسیله نمایندگان افراطی بر پهن‌دشت افکار عمومی مردم پاشیده می‌شود؛
با درست کردن آتش تهیه، فضا را نا امن و غبارآلود جلوه می‌دهند.
پایدارچی‌ها چه در درون مجلس چه در بیرون، پروژه فتنه‌نمایی و دشمن انگاری را به راه انداخته و از رد صلاحیت گسترده در آینده حرف می‌زنند.
ماجرای فتنه ۹۸ از سوی جبهه پایداری چگونه و با چه هدفی مطرح می‌شود؟ کریمی قدوسی در راهرو مجلس از دو التهاب بزرگ در سال 98 خبر می‌دهد و می‌گوید: مجلس مثل مجلس ششم اعتراض و تحصن می‌کند در لابلای کلامش برداشت می‌شود که اینها رد صلاحیت می‌شوند پس، مجلس به تحصن و اعتراض دست می‌زند.
آن زمانی که این صحبت‌ها را کرده ۷۷ روز از سال ۹۸ باقی مانده و حداقل ۳۳۶ روز تا اسفندماه سال آینده (زمان برگزاری انتخابات مجلس) مانده است.
البته تنها کریمی قدوسی نیست که از فتنه ۹۸ صحبت می‌کند؛ آقای محسن کوهکن همفکر کریمی قدوسی انتخابات مجلس را آبستن فتنه می‌داند با این نظر که عوامل خارجی نقش دارند و به اقداماتی شبیه ترورهای سال‌های ۵۸ تا ۶۰ اشاره دارد.
آقای سعید جلیلی از فتنه زرد سخن به میان می‌آورد ایشان بر مبنای کدام اطلاعات و مدارک کافی و مستند و بر اساس چه داده‌هایی از فتنه زرد حرف میزند؟ اگر این حرف‌ها حدس گمان و تحلیل است آقای سعید جلیلی و همفکرانش باید پاسخگو باشند زیرا غبارآلود کردن فضای جامعه و یاس و التهاب، گناه بزرگ و ظلم به امنیت مردم است.
جای سوال است چرا چنین افرادی بر رفتارهای تنگ نظرانه اصرار می‌ورزند و با فتنه‌نمایی و دشمن‌انگاری عرصه را بر نیروهای انقلابی و خودی تنگتر می‌کنند.
به قول نماینده شجاع تهران دکتر وکیلی: آنچنان مسابقه فتنه نمایی شدید شده که حتی برای سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی که از چهره‌های شناسنامه‌دار اصولگرایی است برای ۲۲ بهمن در کرج شرط می‌گذارند و طومار نهی می‌نویسند.
حسن ختام مقاله این است که: در شرایط کنونی کشور، عقل و شرع و عرف عقلا به ما حکم می‌کند که درگیری و اختلاف، تشنج و شایعه پراکنی را به یکسو نهیم و با اراده‌ای استوار و با الهام از آیین مهر و صفا، با عشق به هم، به کار سامان بخشی به نابسامانی‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بپردازیم و برای نجات نسل جوان از گرداب سرگردانی و بی شغلی و ناتوانی در تشکیل خانواده که سرآمد نگرانی‌های آزار دهنده است چاره‌ای بیندیشیم که فردا خیلی دیر است.
قرآن شریف از منازعه نهی می‌کند و می‌فرماید:
(ولا تنازعوا فتفشلو و تذهب ریحکم) با هم نزاع نکنید که سست شوید و هیبت شما از بین برود.
امید است کلام الهی را سرمشق گفته‌ها و نوشته‌های خود قرار دهیم.
 ----------------------------
حمید محمدی زاده
 
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسیچ
Iran, Islamic Republic of
خوت دونی چه نوشتی
ممسنی
Iran, Islamic Republic of
جلیلی که محمدی زاده
محمدی
Iran, Islamic Republic of
که نمی دانی اولین نفر رهبر انقلاب بود که در مورد فتنه ۹۸ حرف زد و بدان تنها کسانی که دلسوز این ملت بودند همین ده نفر هستند و تو داری از کدام روحانی دفاع می کنی خیالی یا واقعی ؟ می دونی پراید چند شده ؟ یک میلیون شغل چی شد ؟برجام آمریکایی چی شد؟ نمی دانی چون آدم را به دفاع می کشاند و امثال وکیلی و لاریجانی وتو وکیل مدافع. بالاتر از گروگان گرفتن معیشت مردم
Iran, Islamic Republic of
این حرفا چرته. فعلا دولت دست شماست جواب عملکرد بدتونو بدین
Iran, Islamic Republic of
عالی بود
باشتی
Iran, Islamic Republic of
با رای خود کاندیدای جبهه پایداری را زمین گیر کنیم تا نتوانند وفشار ودشمنی با دنیا را افزایش دهند .همه آن ها مثل هم فکر میکنند.اگر دقت کنید درجلسه اصول گرایان با خورشیدی درگچساران چقدر حرف های بدون کارشناسی زده شد من تعجب میکنم از کسانی که دم از عدالت میزنند ودراین جلسات تهی از منطق شرکت میکنند .هدف آن ها به هر طریق این است که پستی بگیرند وبرای خود چیزی دست وپا کنند .ما آن ها رامیشناسیم هیچ چیزی برای اجرا ندارند
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
چهره گمنام آقای محمدی زاده آقای لاریجانی اصولگرا نیست . و اصلاح طلبان به . این همه ناراحتی مردم از این دولت چیست؟ این همه تورم و رکود ناشی از سوء مدیریت است.
Iran, Islamic Republic of
جناب که از کنترل یک کلاس 20نفر عاجز هستید چرا قلم فرسای می کنید
Iran, Islamic Republic of
کیا بودند در انتخابات گچساران و باشت فتنه برپا کردند!و کیا در۸۸ فتنه رو همراهی کردند!!و رای ملت رو نادیده گرفتند و در نهایت زندان رفتند!!!
محسن
United States
اقای محترم والا نمیدونم چه رویی دارید شما.کشور را به تاراج بردید هنوز میگید پایداری وتندروها؟صدشرف تندروها وپایداری ازشما اصلاح طلبان واعتدالیون لیبرال بهترن.حداقل مقابل امریکا کرنش نداشتند.جمع کنید بساطتون رو
بابکان
Iran, Islamic Republic of
واقعا!!!!!وقتی کسی که تخصصش حرف از سیاست می زند داریم به کدوم ناکجا باد حرکت میکنیم.
کویر
Iran, Islamic Republic of
سلام
برادر محترم
خدایی خودت دوبار بخونش ببین چی نوشتی و بعدش تو با این کارت دیگه به جایی نمیرسی همین رواط عمومی هم اشتباه بهت رسیده حتی از عهده اش بر نمیایی و تا جایی که اطلاع داریم اقایون از این تصمیم هم توش مونده ند ولی یه مقدار به خودت بیا البته نگارنده میانه ی خوبی با جبه ی پایداری ندارد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1