کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی یادداشتی در واکنش به حمله تروریستی زاهدان مطرح شد

بکشید، بیدارتر می‌شویم

عبدالخالق خرسندیان

27 بهمن 1397 ساعت 3:06

سال‌ها پیش بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام‌خمینی (ره) دشمن را راهنمایی کرد تا شاید سر عقل بیاید و راه کنار آمدن با این ملت انقلابی را دریابد و خطاب به این کوردلان گفت: "بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود." ولی دشمن درس نگرفت و با تداوم قتل و ریختن خون مردم بی‌گناه این مملکت در هر فرصت و با هر شیوه‌ای که برایش مقدور بود، کینه خود را بیشتر در دل این ملت بنیان نهاد.


متن ارسالی: به لطف و عنایت الهی و هدایت‌های راهبردی امام راحل و تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حفظه‌الله تعالی و به یمن وجود ملتی انقلابی، امت اسلامی ایران جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی خود را در سخت‌ترین شرایط جوی و در گستره جغرافیای ایران اسلامی جشن گرفتند.
دشمنان ملت و انقلاب در همه سطوح و با همه ابزار و اسباب و توان خود به مقابله با فرا رسیدن چنین روزی برخاسته بودند. همگان دیدند و دیدیم که به کوری چشم بدخواهان نظام و انقلاب وعده مقام معظم رهبری مانند سایر قول‌های صادقشان درست از آب در آمد و مصداق وعده حق شد. تحقق این وعده حق در برانگیختن خشم دشمن زبون تأثیر بسزایی داشت.
نقش سبزپوشان سپاه پاسداران در نقاط بحرانی و شرایط خاص انقلاب تا به امروز مؤید این جمله تاریخی امام راحل است که فرمودند: «اگر سپاه نبود کشور هم نبود».
سپاه پاسداران در استراتژی بلند مدت خود، کشتزار وجودش را با تقوا آبیاری و بر این تقوا مراقبت مستمر دارد. نتیجه این تقوی و مراقبت است که رابطه ایمانی اعضاء و عناصرش با خداوند قطع نمی‌شود و پاسداران ما مؤمن به خدا هستند و با پیامبر اعظم (ص) و امامان معصوم علیهم-السلام، رابطه روحی دارند.
این خصلتِ نیک در وجودشان ریشه دوانیده و توانسته‌اند تا آخر حیات عزتمندانه خود وفا و راستی، وقار و متانت را به نمایش بگذارند.
مادران و همسران شهیدان ما، با الگو گرفتن از بزرگ بانوی اسلام، حضرت‌زینب (س) و تحمل سختی‌ها، مصیبت‌ها و ناملایمات ظاهری زندگی دنیوی، صبر را شرمنده کرده‌اند. در حالی‌که، زیر سنگینی بار غم خرد می‌شوند ولی؛ هرگز به روی خود نمی‌آورند. هر چه شدت مصیبت‌های خانواده‌ها بیش‌تر می‌شود، این رابطه معنوی قوی‌تر و اثر آن بر روحیه بازماندگان محترم و افکار و اعمال آنان بیش‌تر احساس می‌شود.‌
حقیقتاً یکی از رموز عصبانیت دشمن از دست ملت ایران در همین نکته نهفته است. سال‌ها پیش بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام‌خمینی (ره) دشمن را راهنمایی کرد تا شاید سر عقل بیاید و راه کنار آمدن با این ملت انقلابی را دریابد و خطاب به این کوردلان گفت: "بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود." ولی دشمن درس نگرفت و با تداوم قتل و ریختن خون مردم بی‌گناه این مملکت در هر فرصت و با هر شیوه‌ای که برایش مقدور بود، کینه خود را بیشتر در دل این ملت بنیان نهاد.
حضور چشمگیر ملت ایران در جشن چله انقلاب خود؛ خشم، استیصال و نومیدی دشمن را به همراه داشت. تجربه نشان داده است اوج عصبانیت و نااُمیدی دشمن در ریختن خون این ملت سر باز می‌کند. درس دیگر حیات چهل ساله انقلاب این است که؛ به هر میزانی که دشمن ناامیدتر شود، ملت ما امیدوارتر می‌شود و بالعکس. امیدواریم متولیان محترم امور امنیتی در مسیر شناسایی عوامل داخلی و پایگاه‌های سرویس‌های جاسوسی معاندین در داخل کشور و ادب به بهترین شکل ممکن خائنین به این ملت موفق و سربلند باشند. ان‌شاءالله
ضمن عرض تسلیت شهادت دلیرمردان سبزپوش به محضر حضرت صاحب‌العصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ملت شهیدپرور ایران اسلامی خاصه مردم شهیدپرور استان اصفهان و خانواده‌های معزز و مکرم این شهیدان، برای شهدای والامقام عملیات تروریستی علو درجات و غفران الهی و برای بازماندگان محترم، اجر، صبر، سلامت و سعادت دنیا و آخرت آرزومندم.
-----------------------------------------------
التماس دعا عبدالخالق خرسندیان


کد مطلب: 407217

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/407217/بکشید-بیدارتر-می-شویم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1