تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب : ۴۰۷۱۸۱
یادداشت | موسی شناور

جوابیه‌ی به مطلب «حاشیه‌های ناتمام و ضد توسعه‌ای در کهگیلویه»

موسی شناور
۷
۳
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
جوابیه‌ی به مطلب «حاشیه‌های ناتمام و ضد توسعه‌ای در کهگیلویه»
کبنا ؛یکی از مخاطبان کبنا نیوز متن زیر را در پاسخ به مطلب (حاشیه‌های ناتمام و ضد توسعه‌ای در کهگیلویه) «کلیک کنید»، ارسال کرده که از نظر خوانندگان می‌گذرد:
ضمن سلام و احترام خدمت همه خوانندگان الاخصوص خانم خطیبی یاداشت نویس سیاسی که از خواندن مقاله‌اش دلم به حال فعالین جامعه زنانی سوخت که تا چنینی مثل شما وجود دارد زحمات آنان هر چه هم خوب و مفید باشد بی فایده است (به دلیل خط گرفتن‌های چشم بسته،تفکر و قلم خود را در اختیار کسان دیگر قرار دادن).
در تاریخ ۲۴ بهمن مقاله‌ای با تیتر حاشیه‌های ناتمام و ضد توسعه‌ای در کهگیلویه اقدام به انتشار مقاله‌ای به اسم خانم سیده فاطمه خطیبی شده است که در آن با ظرافت و چکش کاری اقدام به حاشیه و چوب لای چرخ توسعه گذاشته شده،چون های آن زیاد است که به ترتیب پارگراف های خود مقاله ذکر شده به آن پرداخته‌ایم:
اولاً نه کهگیلویه بلکه در هر جایی در این دوران هر کاری که انجام شود به لطف رسانه‌ها و دنیایی مجازی همه مردم که حق هم دارند در جریان همه امورات قرار می‌گیرند و جناب آقای دکتر نیکبخت هم با توجه به قبول داشتن این سیاست،شفاف سازی برای همه و هم دیگر موارد در حال انجام وظیفه و در مقابل لنز همه دوربین‌ها و رسانه هاهستند  (حتی می‌توان به صفحه اینستاگرام ایشان که نشان از تایید موارد ذکر شده هست مراجعه کنید).
نه که جناب نیکبخت بلکه همه مسئولین نظام جمهوری اسلامی متعهد به انجام وظیفه برای تمام افراد با تمام قومیت و نژاد ... هستند و با این جمله شما به خیلی‌ها خواسته و یا ناخواسته تهمتی زده‌اید که فقط خودتان یا کسانتان باید پاسخگو باشید.
قبل از ورود آقای دکتر احمدی جناب آقای دکتر خادمی استاندار بودند که با رضایت کامل یا نسبی به هر حال ایشان با ارتقا بعد از خدمتشان در استان دیگر مسئولیت استاندار بودن برایش فراهم شد که این هم نشان از خط گرفتن شما از روی قومیت بوده و بس....
و اما در پاراگراف بعد به مسائلی جالب اشاره داشتی که فعالیت‌های دکتر نیکبخت به مذاق بعضی‌ها خوش نمی‌آید و آنان کسانی نیستند جز دوستان شما و کسانی که در خط خط نوشتن مقاله‌ات ویراستر بوده‌اند و همین اندک معلول فکرانی هستند که با ایجاد حاشیه‌های بی مورد قصد و نیت‌های ناپاکشان هیچ اثری با امید خدا نخواهد داشت چون همه مردم آگاه و عاقل هستند.
اگر نیت کمک برای توسعه کهگیلویه داری پس در راستای آن قلم بزن و گام بردار....
هیچ کسی دکتر نیکبخت را به کار نکردن محکوم نکرده که سرکار به دفاع از آن یاداشت می‌نویسی ...
بزرگی گفته اگر می‌خواهی با کسی دشمنی کنی روبرویش قرار مگیر در کنارش باش و از آن بد دفاع کن (به روش شما)
 نمی‌دانم منظورت از بدترین شرایط چیست اما اگر وضع اقتصادی کشور و فشارهای بین المللی و تحریم‌های ظالمانه علیه کشور است خوب‌تر است بدانی در این وضعیت به قول شما بد شهرستان کهگیلویه مثل کارگاه بزرگ عمرانی در هر سوی آن دستگاههای مکانیکی در حال کار و پروژه‌های عمرانیش فعال است که نشان از قرارگرفتن در مسیر درست توسعه شهرستان است را نشان می‌دهد و اما ظاهراً منظور دیگری در این پاراگراف داشته‌ای...
آری به قدرت چانه زنی نماینده اشاره کرده‌ای...
خیلی خوب است به عنوان کسی که در حوزه رسانه تازه ورود کرده‌ای وظایف نماینده را هم مطالعه‌ای بکنی شاید ندانی که وظایف نماینده چگونه تشریح شده و اگر نیروی انسانی توسط دولت عزل و نصب می‌شود باید چگونه برداشتی از آن داشت و یا شاید نمی‌دانی نماینده شهرستان در این مدت چند وزیر و وکیل دولت را به این شهرستان آورده و چه بودجه‌های با رایزنی‌های ایشان جذب شده است امیدوارم که نمی‌دانی و نه اینکه میدانی و عمداً نداسته ای چون گناه بزرگی در این صورت مرتکب شده‌ای (شما هم سیده‌ای)
خیلی زیرکانه به فرماندار قبلی با نیت تخریبگرانه اشاره‌ای کرده‌ای،خوب است بدانی که هر معارفه‌ای در نظام جمهوری اسلامی ایران و هر سیستم دیگری تودیعی خواهد داشت و جناب آقای دکتر پوزش در مدت حدود ۴۰ ماهی که در شهرستان کهگیلویه بوده‌اند با توجه به تخصص بودجه‌ای و اخلاق حسنه‌ای که داشتند با تلاش شبانه روزی کارنامه‌ای از خود در این شهرستان به جا گذاشته‌اند که تا سالیان سال مردم قدر شناس کهگیلویه بر سجاده‌های نمازشان دعاهای خیر بدرقه راه ایشان وخانواده اش کرده‌اند و خواهند داشت.
در آخر با اشاره به طیف سیاسی که فرموده‌ای طلبکارانه به دکتر نیکبخت می‌تازد دقیقاً خود شما آتش به یار معرکه‌ای شده‌ای که نمی‌دانی کی کجای میدان است....
خوب است در پیامکی به دوستانتان بفرمایید دایه عزیز از تر از مادر نشوید و دست از حاشیه‌های بی مورد بردارید که آب در هاون کوبیدن است.
در آخر هم عرض کنیم که کهگیلویه در آرامش است و هر باغی هم به هرس نیاز دارد باغبان مشغول است بیکار ننشسته و در حال کار است اگر هم صدای شکستن درختی از آن طرف باغ بیایید بلاجبار برای هرس آن درخته مریض و شکسته مجبور است چند قدمی تا آن طرف باغ هم بیایید....

------------------------------------
با کمال احترام: موسی شناور
------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

منتقد
Iran, Islamic Republic of
لطفا شما دلت ب حال جامعه زنان نسوزه!! خانم خطیبی کاملا بجا یادداشت نوشتن و شما دارین تعصب ب خرج میدین
Iran, Islamic Republic of
عجب
Iran, Islamic Republic of
عجب
علی
Iran, Islamic Republic of
جناب، شنا کردن خوب بلدی انگار ککا، هم خوب یاد گرفتی. این خانم را نمیدونم چی گفت اما متن پیام شماپراز قومیت گرایی است برادر.
کمتر شنا کن ککا سیت نخوبه.
اگر کسی قول وت دا خبری نی
Iran, Islamic Republic of
بابا اینا چیه میزارید تو سایت
محمد نیکبخت
Iran, Islamic Republic of
سلام .اقای شناور عزیز من پدر شمارو میشناسم میدونم دست به قلم داره ولی شما را کاملا میدونم نه سیاست بلدی پس لطفا برو دنبال زندگیت که اینجا نه میشه زیرابی رفت و نه شنا کردن...هرکی هم قول کاری بهت داده اشتباه کرده الان قرزندان و سرداران شهید بیکارن تو استان ما
Iran, Islamic Republic of
تو خودت انگار تازه شنا کردن یادگرفتی
بپا خودت غرق نشی
بعد این عکس از شما تو فرمانداری
داره میارن به نامشون مطلب میزنن درصورتی الان فرزندان شهیدی میشناسم که که الان بیکارن
دست از قوم و قوم گرایی یرداریم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1