کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد اقدام جالبی انجام داد

برف، عذرخواهی و احترام به افکار عمومی

23 بهمن 1397 ساعت 21:04

واقعیت این است که حدود ۸ هزار و ۶۰۰ خودرو در ورودی شهر یاسوج و ۳ هزار و ۵۰۰ خودرو در مسیر خروجی یاسوج، طی ساعات بارش برف و باران (دیروز عصر و دیشب) ثبت الکترونیکی شده است یعنی اگر هیچ برف و بارانی هم نبود باز مشکلات بیشتری در محور بابامیدان به یاسوج و بلعکس داشتیم.


بارش برف و باران در استان کهگیلویه و بویراحمد و ترافیک سنگین در محورهای اصلی استان به ویژه محور بابامیدان-یاسوج با وجود برف و سرمای زیاد تا حدود موجب گلایه و ناراحتی مردم شد که وحید محمدی‌تبار مدیرکل بحران در راستای پاسخگویی و مسوولیت‌پذیری با ارسال متنی از مردم عذرخواهی کرد. این اقدام مدیرکل بحران فرهنگی شایسته در راستای احترام به افکار عمومی است.
در یادداشت محمدی‌تبار مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد آمده است؛ بعد چند سال خشکسالی و کم بارشی، به لطف خداوند برف و باران‌های بسیار خوبی در استان نازل شد. و فضای پر نشاط و سرسبزی را در مناطق گرمسیری و سواحل خلیج فارس ایجاد کرد. تعطیلات دهه مبارکه فجر فرصتی شد تا مسافران و گردشکران استان‌های مرکزی (اصفهان، یزد، شمال فارس، چهارمحال و بختیاری) و شهرستانهای بویراحمد و دنا به سوی مناطق گرمسیری و سواحل خلیج فارس بروند و دقیقاً همه هم می‌خواهند از همه وقت و تعطیلات استفاده مطلوب نموده و دقیقاً در بازه زمانی آخر وقت ۲۲ بهمن ماه برگردند مرکز استان و ....
من اول از همه افرادی که در شب و روز گذشته در جاده‌های مواصلاتی استان اذیت شدند و سختی دیدند رسماً به عنوان یک مسئول عذرخواهی می‌کنم و از همه افرادی که در فضای مجازی نقد و تندی کردند هم تشکر می‌کنم. اما چند نکته را هم توضیح میدم خدمت مردم خوب
۱- اداره کل مدیریت بحران پس از دریافت اخطاریه‌های هواشناسی مکاتبات و هشدارهای لازم را انجام داد و دقیقاً در چند مورد مصاحبه و اعلام عمومی وضعیت جاده‌ها را هشدار داده و کلیه دستگاههای خدمات رسان بخصوص راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از شب قبل از خود مدیر کل تا نیروهای خدماتی‌شان در مسیرهای مختلف استان کشیک بوده‌اند. مرکز فوریت‌های پزشکی و هلال احمر، پلیس راه، فرمانداری، بخشداری‌ها و ... نیز به همین شکل.
۲ - بیش از ۱۳ ساعت مکالمه اینجانب در روز ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۷ با واحدهای عملیاتی و امداد و نجات و پاسخگویی مستقیم تمام تماس‌های ورودی مردم ثبت است.
۳- دیروز به علت شدت برف و باران در تمامی محورها مشکل داشتیم بیش از ۷۰ مورد عملیات نجات جان افراد گیر افتاده در برف (بدون محور بابامیدان - یاسوج) در محورهای مختلف ورودی و خروجی مرکز استان داشتیم.
۴ - از ساعت ۱۴ مسیر جاده بابامیدان به یاسوج یک طرفه اعلام شد و تمامی امکانات و ظرفیت‌های ممکن در محورهای مختلف استان مشغول خدمت بودند و حتی از ساعت ۸ و نیم شب فرماندهی ارشد سپاه فتح استان شخصاً به میدان آمده و به کمک مردم و نیروهای مدیریت بحران اهتمام نمودند.
۵ - معاون محترم هماهنگی امور عمرانی خود شخصاً مدیریت کار را کنترل و پای کار بودند و بیشتر مدیران و مسئولین و حتی خود بنده تا ساعت ۴ و ۱۲ دقیقه بامداد در مسیر تونل‌ها و جاده‌های درگیر بوده و چه سختی‌ها که ندیدیم.
۲ - واقعیت این است که حدود ۸ هزار و ۶۰۰ خودرو در ورودی شهر یاسوج و ۳ هزار و ۵۰۰ خودرو در مسیر خروجی یاسوج، طی ساعات بارش برف و باران (دیروز عصر و دیشب) ثبت الکترونیکی شده است یعنی اگر هیچ برف و بارانی هم نبود باز مشکلات بیشتری در محور بابامیدان به یاسوج و بلعکس داشتیم.
اما در پایان قطعاً حق با مردم است و مستحق بهترین خدمات اما؛ ما نه کوتاهی کردیم و نه بی تفاوت بودیم.
--------------------------------
ارادتمند
وحید محمدی تبار


کد مطلب: 407134

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/407134/برف-عذرخواهی-احترام-افکار-عمومی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1