کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت سیاسی/ م- رفیعی

خدمات منحصر به فرد یک نماینده!

م- رفیعی

23 بهمن 1397 ساعت 11:26

کلنیک ها و بیمارستانهای لوکس شهر گچساران و باشت که ضریب اشغال آن در کل کشور و حتی بسیاری از کشورهای خاورمیانه بی نظیر است و تا سالها و شاید همیشه ساخت بیمارستان در آن توجیه نخواهد داشت. و صدها طرح کوچک و بزرگ دیگر که مجال آن در این نگارش نیست.


متن ارسالی: چله انقلاب به سر آمد و ملت بار دیگر با آرمان‌های امام راحل (ره)با وجود تنگناها بیعت کردند در این میان جشن انقلاب در گچساران با سخنرانی یک انقلابی آغاز شد که نقدهای بسیاری در میان مردم این شهرستان  و استان داشت و حتی باعث ترک جلسه سخنرانی در این پیچ تاریخی انقلاب گشت و لازم است با حساسیت بیشتری آنان که دل در گرو انقلاب دارند سخن گویند و یا بانیان با توجه به سخنان رهبری که  همواره تاکید دارند که ؛(نباید فضای عمومی کشور به‌گونه‌ای شود که اقدامات و تبلیغات مثبت، قابل باور نباشند اما سخن دروغ دشمن قابل باور شود زیرا این وضعیت بسیار خطرناک است.و بیان عمل سیئه در کنار عمل صالح موجب می‌شود که مردم بدانند کارها و اقدامات خوب هم وجود دارد و ناامید نشوند.و تریبون‌داران نیز باید به این کار کمک کنند و هیچ دولتی بدون کمک و پشتیبانی مردم قادر به فعالیت نیست و نباید اعتماد مردم از دستگاه‌های دولتی، قضائی و نیروهای مسلح سلب شود، افزودند: راه علاج مشکلات کشور، خالی کردن پشت دولت و ابراز برائت از فعالیت دستگاه‌های مسئول نیست، بلکه راه علاج، ایجاد رابطه‌ی سالم بین افکار عمومی و دستگاه‌های مسئول، سخن گفتن و انتقاد کردن، و درعین‌حال کمک فکری و عملی کردن است.)
نقد به این سخنان از باب خدمات منحصر به فرد کاندید اکثریت ۷۵ درصدی  و نماینده مردم شهرستان گچساران و باشت است و این عملا پشت کردن به خیل عظیم این جمعیت است و باید با احترام با این مردمان مدارا کرد و همیشه این نقدهای غیر منصفانه و دور از واقعیت در میان ملت مظلوم پرست و قدر شناس نتیجه عکس داده است.
ابتدا شما و ما همه  باور داریم  این نقدها از سر تاثیر گذاری نماینده شهرمان  به عنوان یکی از ۵ نماینده فعال مجلس در امورات کل کشور  است و این خود منحصر به فرد است.
اما در باب این خدمات گذری به لایحه بودجه ۹۸ کل کشور کاملا مشخص خواهد نمود سهم هر گچسارانی از متوسط کشور در چه ترازی قرار دارد. طرحهای زیر بنایی عام المنفعه که نیاز سالهای دور گچساران و باشت را برای سالها تامین میکند و جوانان شهر بجای دریافت یک ماهی، ماهیگیری میاموزند و نیازی به صدقه نخواهند داشت.
جاده‌های مواصلاتی این دو شهر  با گذر از طبیعت بکر و زیبا، رویای هر گردشگری خواهند شد و با گذر از شبکه بزرگراههای بهبهان به گچساران و باشت تا بابامیدان طعم شیرین سفر در جاده ایمن دو چندان خواهد شد.
بازگشت معکوس روستاییان که امروزه بافت نو در اکثر روستاهای گچساران و باشت به مدد آب سالم و کشاورزی، جاده، گاز ومبلمان کوچه ها  خودنمایی میکند  اینترنت پرسرعت را تنها دغدغه جوانان  در این روستاها مبدل کرده است.
توسعه باغهای همیشه سبز مرکبات و دشتهای خشک لیشتر، ماهور و باشت که بیش از من و شما تشنه خدمت بودند و امروز با گذر از وسط این دشتها فواره آب رقص می کند.
بافت شهری گچساران و محله هایی که حلبی آباد کتابهای کودکی را برایمان تداعی می کرد امروز به مدد پارکها و طرح‌های مدرن شهری (خیابان بلادیان و بازسازی بافت فرسوده و رینگ در حال اجرا) زندگی را به کام مردم شیرین نموده است.
کلنیک ها و بیمارستانهای لوکس شهر گچساران و باشت که ضریب اشغال آن در کل کشور و حتی بسیاری از کشورهای خاورمیانه بی نظیر  است و تا سالها و شاید همیشه ساخت بیمارستان در آن توجیه نخواهد داشت. و صدها طرح کوچک و بزرگ دیگر که مجال آن در این نگارش نیست.
حال شما از وام ۵ میلیونی  اشتغال سخن میرانید که مردم این دیار در ۳۵ سال گذشته گرفتند و نتیجه آن چیزی نبود جز اخطارهای مکرر در پی عدم وصول آن  مبلغ بی پشتوانه و تبدیل شهر و کسبه آن به شهر ارواح.
در پایان با اشاره به اینکه خدمات منحصر به فرد تاجگردون به استان خصوصا گچساران و باشت مانند خدمات  امیر کبیر به ایران ماندگار خواهد شد.از شما بردار ارزشمند تقاضا دارم با مطالعه و سیری در این خدمات به آغوش عموم ملت برگردید و در قفس افکار  یاس و نا امیدی دیگران را شریک نکنید.
من الله التوفیق
 


کد مطلب: 407122

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/407122/خدمات-منحصر-فرد-یک-نماینده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1