تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۴۰۷۱۲۲
یادداشت سیاسی/ م- رفیعی

خدمات منحصر به فرد یک نماینده!

م- رفیعی
۷
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
خدمات منحصر به فرد یک نماینده!
کبنا ؛متن ارسالی: چله انقلاب به سر آمد و ملت بار دیگر با آرمان‌های امام راحل (ره)با وجود تنگناها بیعت کردند در این میان جشن انقلاب در گچساران با سخنرانی یک انقلابی آغاز شد که نقدهای بسیاری در میان مردم این شهرستان  و استان داشت و حتی باعث ترک جلسه سخنرانی در این پیچ تاریخی انقلاب گشت و لازم است با حساسیت بیشتری آنان که دل در گرو انقلاب دارند سخن گویند و یا بانیان با توجه به سخنان رهبری که  همواره تاکید دارند که ؛(نباید فضای عمومی کشور به‌گونه‌ای شود که اقدامات و تبلیغات مثبت، قابل باور نباشند اما سخن دروغ دشمن قابل باور شود زیرا این وضعیت بسیار خطرناک است.و بیان عمل سیئه در کنار عمل صالح موجب می‌شود که مردم بدانند کارها و اقدامات خوب هم وجود دارد و ناامید نشوند.و تریبون‌داران نیز باید به این کار کمک کنند و هیچ دولتی بدون کمک و پشتیبانی مردم قادر به فعالیت نیست و نباید اعتماد مردم از دستگاه‌های دولتی، قضائی و نیروهای مسلح سلب شود، افزودند: راه علاج مشکلات کشور، خالی کردن پشت دولت و ابراز برائت از فعالیت دستگاه‌های مسئول نیست، بلکه راه علاج، ایجاد رابطه‌ی سالم بین افکار عمومی و دستگاه‌های مسئول، سخن گفتن و انتقاد کردن، و درعین‌حال کمک فکری و عملی کردن است.)
نقد به این سخنان از باب خدمات منحصر به فرد کاندید اکثریت ۷۵ درصدی  و نماینده مردم شهرستان گچساران و باشت است و این عملا پشت کردن به خیل عظیم این جمعیت است و باید با احترام با این مردمان مدارا کرد و همیشه این نقدهای غیر منصفانه و دور از واقعیت در میان ملت مظلوم پرست و قدر شناس نتیجه عکس داده است.
ابتدا شما و ما همه  باور داریم  این نقدها از سر تاثیر گذاری نماینده شهرمان  به عنوان یکی از ۵ نماینده فعال مجلس در امورات کل کشور  است و این خود منحصر به فرد است.
اما در باب این خدمات گذری به لایحه بودجه ۹۸ کل کشور کاملا مشخص خواهد نمود سهم هر گچسارانی از متوسط کشور در چه ترازی قرار دارد. طرحهای زیر بنایی عام المنفعه که نیاز سالهای دور گچساران و باشت را برای سالها تامین میکند و جوانان شهر بجای دریافت یک ماهی، ماهیگیری میاموزند و نیازی به صدقه نخواهند داشت.
جاده‌های مواصلاتی این دو شهر  با گذر از طبیعت بکر و زیبا، رویای هر گردشگری خواهند شد و با گذر از شبکه بزرگراههای بهبهان به گچساران و باشت تا بابامیدان طعم شیرین سفر در جاده ایمن دو چندان خواهد شد.
بازگشت معکوس روستاییان که امروزه بافت نو در اکثر روستاهای گچساران و باشت به مدد آب سالم و کشاورزی، جاده، گاز ومبلمان کوچه ها  خودنمایی میکند  اینترنت پرسرعت را تنها دغدغه جوانان  در این روستاها مبدل کرده است.
توسعه باغهای همیشه سبز مرکبات و دشتهای خشک لیشتر، ماهور و باشت که بیش از من و شما تشنه خدمت بودند و امروز با گذر از وسط این دشتها فواره آب رقص می کند.
بافت شهری گچساران و محله هایی که حلبی آباد کتابهای کودکی را برایمان تداعی می کرد امروز به مدد پارکها و طرح‌های مدرن شهری (خیابان بلادیان و بازسازی بافت فرسوده و رینگ در حال اجرا) زندگی را به کام مردم شیرین نموده است.
کلنیک ها و بیمارستانهای لوکس شهر گچساران و باشت که ضریب اشغال آن در کل کشور و حتی بسیاری از کشورهای خاورمیانه بی نظیر  است و تا سالها و شاید همیشه ساخت بیمارستان در آن توجیه نخواهد داشت. و صدها طرح کوچک و بزرگ دیگر که مجال آن در این نگارش نیست.
حال شما از وام ۵ میلیونی  اشتغال سخن میرانید که مردم این دیار در ۳۵ سال گذشته گرفتند و نتیجه آن چیزی نبود جز اخطارهای مکرر در پی عدم وصول آن  مبلغ بی پشتوانه و تبدیل شهر و کسبه آن به شهر ارواح.
در پایان با اشاره به اینکه خدمات منحصر به فرد تاجگردون به استان خصوصا گچساران و باشت مانند خدمات  امیر کبیر به ایران ماندگار خواهد شد.از شما بردار ارزشمند تقاضا دارم با مطالعه و سیری در این خدمات به آغوش عموم ملت برگردید و در قفس افکار  یاس و نا امیدی دیگران را شریک نکنید.
من الله التوفیق
 
نام شما

آدرس ايميل شما

کریم
United States
کی قدر تاجگردون را بدونه . خدا حافظش کنه
Iran, Islamic Republic of
توهم داری. برو در یکی ار سهرهای برگ بببن پولی که خرج بک خیابان مترو شده در این چهل سال خرج گچساران نشده دست بکشید
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
کی میخواهید انصاف را رعایت کنید و دست از نوشتن بردارید؟ اتوبانها و جاده های مواصلاتی، بیمارستانها و کلینیک ها، آبیاری دشتهای لیشتر و امامزاده جعفر و به قول خودتان باغات مرکبات و بسیاری از خدمات زیر بنایی، هیچ ربطی به آقای تاجگردون ندارد. اینها، سدهای کوثر و چم شیر، پتروشیمی، دانشکده نفت، زیرگذر، فروگاه، مجتمعهای ورزشی و اکثر طرحها مربوط به قبل از ایشان است. چرا خدمات دیگران را به نام ایشان مصادره می کنید؟..و اقتدار در مرکز به ارمغان آوردند. در بعد عمران هم خیابان بلادیان، ادامه اتوبانها و پردیس سینمایی و هرجا توانسته، فقط کار. بوده تا سهم و پورسانتشو بگیره، انجام داده.اتفاقا ایشون ماهی و دریا و ماهیگیری و همه را داد ب.را با اوج رساند. به اینا میگید ماهیگیزی؟؟. که اینقدر قلمتون .
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر میرشکال
احمد
Iran, Islamic Republic of
اره درست می فرمایید . چند تا مطلب بنوبس بعد مدیر فنی بشو و بعد در یک سال ۵ تا خونه بخر و و بقیه مردم همه گوشاشون درازه خخخخخخخخخ
گچی
Iran, Islamic Republic of
اولادشت لیشتر ابش از سد کوثر می یا د باغهای پشت کوه هم قدمت سی چهل ساله داره جاده گچسا ران تابابا میدان تا سپاهی کشته قبل از دور اول تاج گردن دو بانده بود از شلالدون به ان طرف هم که نا ایمن است بیمارستان هم از خدمات اقای احمدی نژاد هست بافت فررسوده هم طرح کشوری است یعنی در مجلس ودولت ب ای همه شهرهای دارای بافت فرسوده بودجه مشخص می شود خیابان بلادیان از طرحهای تاج گردون هست تا ببینیم پیمانکار باهاش چه نسبتی داره
Iran, Islamic Republic of
مردم فوت لایموت ندارند بخورند واولین،آثار در استان ک ب در زادگاه آقای تاجگردون کشف گردید،و حساب تاجگردون هیچ وقت از دولت روحانی،جدا نیست و ایشان هم از کسانی است که معیشت مردم را ب،واز دولت منتسب به ایشان فقط آه و حسرت نصیبشان شده است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1