تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۴
کد مطلب : ۴۰۷۰۱۹
واکنش یک شهروند لنده ای به صحبت های فرماندار لنده در جشن انقلاب

به آب و آتش زدن این روزهای کریمی نژاد / دم فروبستن به وقت گفتن و گفتن به وقت خاموشی

یادداشت
۱
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
به آب و آتش زدن این روزهای کریمی نژاد / دم فروبستن به وقت گفتن و گفتن به وقت خاموشی
کبنا ؛یکی از شهروندان لنده با ارسالی متنی به پایگاه خبری کبنا نیوز به  صحبت های فرماندار لنده در جشن انقلاب «کلیک کنید» واکنش نشان داد که از نظر خوانندگان می گذرد.
متن ارسالی 

جناب کریمی نژاد
برنامه های جشن انقلاب محل همدلی و فراخواندن مردم به وحدت و بیان خدمات نظام است نه تزریق التهاب به جامعه؛
دارا کریمی نژاد این روزها به آب و آتش می زند و معلوم نیست به چه دلیل صحبت های غیر مسئولانه، نابجا و غیر کارشناسی می نماید.
فرماندار لنده کام مردم شریف موگرمون را که صرفا به منظور شرکت در جشن چهل سالگی انقلاب شرکت نموده بودند تلخ نمود و اذهان آنان را نسبت به خدمتگزاران خویش مشوش نمود.
کریمی نژاد به خوبی می داند که اگر شهرستانهای گچساران و بهمئی بیش از سایر شهرستانهای همجوار از درآمدهای نفتی برخوردار میشوند مطابق قانون است و اگر قانون یک سوم نفت که متعلق به مناطق نفت خیز است ایراد دارد و خواهان مطالبه آن برای کل استان است چرا در جلسه شورای اداری که چند روز پیش در لنده و با حضور استاندار، نماینده، رئیس بنیاد مستضعفان کشور و مدیران کل برگزار شد، به آن نپرداخت؟!
جناب فرماندار
نکند خدای ناکرده مصداق این بیت سعدی باشید که فرمود:
دو چیز طیره عقل است:
دم فروبستن به وقت گفتن و گفتن به وقت خاموشی
پس معلوم میشود که مطالبه گری از نوع کریمی نژاد، بدعت جدیدی است که مطمئنم نه تنها مطلوب استاندار بلکه مورد رضایت هیچ دلسوز و خدمتگزاری نمی باشد.
افاضه فرموده اند که:
 ما علمک صدقه سر زنگنه نمی خواهیم.!!!
واقعا جای بسی تأسف و تأثر است که یک فرماندار، چنین تعبیر نادرست و زننده ای از خدمات و مساعدت مسئولان به مردم دارد.
به راستی برداشت جناب فرماندار از طرح سبد غذایی دولت و سبدهای حمایتی به اقشار کم درآمد و تحت پوشش نهادهای حمایتی نظیر کمیته امداد حضرت امام (ره) و سازمان بهزیستی چیست؟
آگاه باشیم که فلسفه وجودی واگذاری مسئولیت به افراد در جمهوری اسلامی به منظور خدمتگزاری به ولی نعمتان انقلاب بوده و هرکس جز این عمل نماید بی شک، شایسته ی ادامه ی جلوس بر صندلی مسئولیت نمی باشد.
بی شک تقسیم کار و  به عبارت کامل تر اصل تفکیک قوا از ارکان جمهوری اسلامی است و هیچ کس منکر وجود آن نمی باشد.
اگر در ایفای نقش قوای سه گانه، گاها اختلاف نظر و سلیقه وجود دارد بیانات رهبر فرزانه انقلاب فصل الخطاب است که همگان حتی رؤسای آن قوا با کمال میل و استقبال خود را ملزم به اجرای فرامین معظم له می دانند.
طبیعی است که مسئولان و کارگزاران نظام در سطوح پایین تر نیز به مراتب به منظور وحدت رویه و خدمت رسانی بیشتر به مردم، وظیفه دارند به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب گوش جان فرا دهند.
در ذیل فرازی از سخنان ایشان را یادآور می شوم تا آنانکه بدون توجه به بیاناتش و صرفا به دلیل سیاست زدگی و بر اساس اغراض فردی بر خلاف آن عمل می نمایند به خود آیند و به جای تزریق سم اختلاف و التهاب، به وحدت و همگرایی بپردازند.
« رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر تعامل میان قوا و حل اختلافات به دور از جنجال‌های رسانه ا‌ی تاکید داشتند و مسوولان به ویژه سران سه قوه را به درک شرایط حساس کنونی و خودداری از کشاندن هرگونه اختلاف به میان مردم فراخواندند.
ایشان تاکید داشتند که هر کسی بخواهد از احساسات مردم در جهت اختلافات استفاده کند قطعا به کشور خیانت کرده است.
رهبری وحدت قوا را فریضه دانسته‌اند و آنچه در لزوم وحدت قوا نامطلوب این امر است، اختلاف نظر نیست بلکه منازعه و ضدیت و تداوم کشمکش‌هاست.
خصوصا در برهه حساسی که اکنون قرار داریم رسانه‌ها، مسوولان و تمامی آحاد مردم باید با فراموش کردن اختلافات به سمت وحدت و تاکید بر وجوه مشترک حرکت کنند زیرا در فضای کنونی حرکت به سمت وحدت و جلوگیری از تفرقه به نفع کشور است.»
به استناد به این فرمایشات، سخنان و مواضع فرماندار لنده، غیر مسئولانه، نابجا، غیراصولی، ناسنجیده و مصداق خدمت و جزء منشور سازمانی اش نمی باشد.
انتظار میرود تا دیرتر نشده از  مردم پوزش بطلبد.

-----------------------------
 اکبر نادری از لنده
97/11/17
-----------------------------
 
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
بسیار زیبا و شیوا
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1