تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۱۱
کد مطلب : ۴۰۶۹۹۳
در پاسخ به اظهارات علی محمد احمدی در باره دوز بالای سیاست و فقر در کهگیلویه:

فقر ما به استانداری شما می‌آید

اردوان قرائتی
۷
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
فقر ما به استانداری شما می‌آید
کبنا ؛متن ارسالی: مرور اخبار روزانه استان کهگیلویه و بویراحمد هیچ نقطه روشنی را نمایان نمی‌کند، آنچه که هست بیان برخی حرف‌های پیش پا افتاده از مسائل و بحث‌های بیهوده و بی سروته و مابین اشخاصی که به اجبار یا به اشتباه چهره‌های سیاسی! نام دارند که قطعاً هیچ نتیجه و نفع عمومی ندارد. اما اظهارنظرهای استاندار به عنوان بالاترین مقام اجرائی در استان که بنابر وظیفه قانونی و جایگاه اجرائی مسوول وضعیت موجود است و الزاماً باید پاسخگو باشد، اما به گونه‌ای سخن می‌گوید که انگار ما خیل بیکاران و تصمیم ناگیرندگان برای استان، باید به ایشان جواب پس بدهیم. ایشان به جای عذرخواهی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به خاطر عملکرد خود و دولت اعتدال با فرافکنی محض مدعی می‌شود: دوز سیاسی کهگیلویه بالاست. ما انتظار یک تعریف آکادمیک از سیاسی بودن از استاد علم اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس نداریم که قطعاً اگر از ابتدایی‌ترین تعاریف را اطلاع داشتند می‌دانستند سیاست و شعور سیاسی بزرگترین فقدانی است که بعضاً در استان و به‌ویژه میان برخی مدیران آن وجود دارد. سیاسی بودن بهترین نشانه از آگاهی و هشیاری یک جامعه است و نه تنها ایراد نیست بلکه حسن است. تاسف بیشتر از بابت آن است که این سیاسی بودن را نه تنها منفی می‌داند که آنرا نتیجه فقر در شهرستان می‌داند. بر فرض پذیرفتن و تصحیح ادعای آقای استاندار که کهگیلویه سیاسی است و سیاسی بودن بد است و این سیاسی بودن نتیجه فقر است حال سوال این است چه کسی باید پاسخگوی این فقر باشد؟ این فقر و توسعه نیافتگی محصول عملکرد کیست؟ فلسفه وجود جایگاهی به نام استاندار در ساختار سیاسی کشور چه بوده است مگر وظیفه آنها تلاش برای از میان برداشتن فقر نیست یا هدف و رسالتش چیز دیگری است؟ آنگونه که از قرائن پیداست این استان و مردمش برای آقای استاندار مهم نیستند و تنها برای گذران دوران مسوولیت و پربارکردن رزومه اجرایی خویش موقتاً چند صباحی را در اینجا رحل اقامت موقت افکنده است. که اگر جز این بود برای تظاهر هم که شده خانواده خویش را چند روزی در بین این قوم فقیر اسکان می‌دادند. طنز ماجرا اینجاست که شنیده شده ایشان در چند مورد از مدیرانش می‌خواهد که در محل خدمت خود زندگی کنند. البته به نظر می‌رسد این بی سامانی خاص این استان نیست و رویه‌ای است که در دولت تدبیر نصب العین قرار گرفته است، اگر غیر از این بود بعضی از استانداران دیگر نیز بر خلاف تاکید رییس دولت که از آنها خواسته بود در محل خدمتشان زندگی کنند توجهی به این دستور سازمانی داشتند. این شیوه مدیریت و بیان توام با تحقیر که از سوی رییس دولت و وزیرانش مسبوق به سابقه است نشان از وزن و عزم این دولت در سطوح مختلف برای حل واقعی مسائل و بحران‌های پیش رو دارد.
--------------------
اردوان قرائتی
--------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

من
Iran, Islamic Republic of
احسنت برادر قرائتی
Iran, Islamic Republic of
ایشون غلام برادر غلامه
Iran, Islamic Republic of
استاندار و هیچ عملکردیاز تاج نداشته
مهقلی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما.
عالی بود.
Iran, Islamic Republic of
ایشون استاندار گچساران و باشت هستن بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
اگر ایشون با این ادبیات استاد دانشگاه.نظام آموزش عالی ما
دنا خومی
Iran, Islamic Republic of
عملکرد در یک کلام : هرچه تاجردون گفت انجام میشود ............. با این اوصاف انتظار دارید این استان بیدخت رشد کند ؟؟؟؟ از ماست که برماست !!!!
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1