تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۲
کد مطلب : ۴۰۶۹۵۷
غلامرضا پاکدل در یادداشتی به سخنان تاجگردون واکنش نشان داد

آقای تاجگردون چقدر ماهرانه با احساسات پاک مردم استان بازی کردی؛ لطفاً آن فرد را معرفی کن

غلامرضا پاکدل
۶
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
آقای تاجگردون چقدر ماهرانه با احساسات پاک مردم استان بازی کردی؛ لطفاً آن فرد را معرفی کن
کبنا ؛غلامرضا پاکدل مدیرعامل اسبق شرکت نفت و گاز گچساران با ارسال متن زیر اظهارات اخیر تاجگردون را مورد نقد و بررسی قرار داد.
 این متن به شرح زیر است؛
جناب آقای تاجگردون
 نماینده محترم مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و ریسس محترم کمیسیون برنامه و بودجه و کمیسیون تلفیق
 با سلام و احترام،
در گفتگوی تلویزیونی اخیر فرموده‌اید: " داماد فرد خاصی علی رغم بدهکاری پنج هزار میلیارد تومانی، راست راست در جامعه می‌گردد. "!! هرچند دقیقاً معلوم نیست هدفتان از طرح این موضوع بدون ذکر نام فرد! چیست، ولی بدون تردید واقفید که بزرگترین معضل امروزِ مردم معضل اقتصادی و معیشتی است و در همین راستا، موضوع اختلاسها، مفاسد اقتصادی و اختلافِ طبقاتی که عموماً ناشی از رانت‌هاست، امان آنها را بریده است. از طرفی متأسفانه درست یا نادرست جوی بر فضای عموی جامعه حاکم شده است که از سوی سازمانهای نظارتی و نهادهای ذیربط با مفسدین و اختلاس گرانی که به جاهایی وابسته‌اند، برخورد لازم صورت نمی‌گیرد که جنابعالی نیز به سبب جایگاه و ارتباطتان با حداقل یکی از این سازمانهای نظارتی، از این فضا مستثنی نیستید. در چنین شرایطی و در زمان حساسِ بررسی لایحه بودجه سالیانه، طرح چنین موضوعی از سوی رییس کمسیون برنامه و بودجه و رییس کمیسیون تلفیق و نیز یکی از مبلغین و حامیان دولت و از همه مهمتر از افراد مؤثر، تصمیم ساز و تصمیم گیرِ تیم اقتصادی مجلس که در کنار تیم اقتصادی دولت بیشترین سهم را در وضعیت فعلی اقتصادی کشور داشته و شاید بتوان گفت مسببین وضعیت اسفبار و غیر قابل دفاع اقتصادی و معیشتی فعلی هستند، فقط نمک پاشیدن بر زخم مردم و به نوعی فرار رو به جلو است که این روزها آن را در دستور کار خود قرار داده‌اید و سعی دارید از مریدتان اعلام برائت کنید. انتظار مردمان است که شفاف آن فردِ اَبَر بدهکار را معرفی بفرمایید، در غیر این صورت در خوشبینانه ترین حالت باید گفت این هم یکی دیگر از مصادیق عدم شفافیت شما با مردم و در حالتهای دیگر باید گفت چه بسا کاسه‌ای زیر نیم کاسه و یا معامله و امتیازی پشت طرح چنین موضوعی نهفته باشد، چون مسبوق به سابقه است. مثلاً به یاد می‌آوریم زمانی که حادثه دلخراش و غم انگیز سقوط هواپیمای تهران به یاسوج رخ داد، با کمال تعجب به جای وزیر راه، استیضاح وزیر کار را فقط به جرم مالکیت هواپیما، دردستور کار قرار دادید (در حالیکه اگر فرودگاه از نظر وسعت و امکانات، قابلیت نشست و برخاست هواپیمای جت را داشت، چنین مشکلی پیش نمی‌آمد) و چقدر ماهرانه با احساسات پاک مردم استان بازی کردید و به قول بعضی ها از آن کلیپ انتخاباتی ساختید. و جالب اینکه وقتی امتیازات کوچکی از وزیر کار گرفتید (حتماً به یاد دارید که اینجانب زیر پست اینستاگرامتان امتیاز مورد نظر را اتفاقی پیش بینی کردم)، اینقدر موضوع برایتان اهمیت نداشت که در جلسه استیضاح بعدی ایشان حضور پیدا نکردید و بدتر اینکه وقتی وزیر راه پس از آنهمه حوادث غیر عادی جاده‌ای، ریلی و هوایی، استعفا دادند، برای اولین بار و به طرز عجیب و بی سابقه‌ای با نامه تقدیر و تشکر نمایندگان از زحماتشان، بدرقه شدند که آن را به نوعی دهن کجی به مردم و مصیبت دیدگان آن حوادث باید نامید.
علی ایحال، هر چند متأسفانه وجود چنین مورد و حتی موارد مشابه بعید نیست ولی تاکید می‌گردد که انتظار می‌رود حال که این موضوع را مطرح نموده‌اید و حتی خوراک شبکه‌های رادیویی، تلویزیونی و ماهواره‌ای بیگانه نیز شده است، نسبت به معرفی ایشان اقدام فرمایید.
 --------------------------------------
 غلام رضا پاکدل
 15 بهمن 97
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
احسن بر این تحلیل هوشمندانه و منصفانه، طالبی
رسول
Iran, Islamic Republic of
یکی باید بیاد از بقیه خرده بگیره ..
ای کاش یه نهاد نظارتی میومد.محاکمه میکرد بابت اون استخدام ها ک بی ضابطه و براساس رابطه فقط فامیل خودتو بردی سرکار و حق 4تا نخبه و بقیه جوونای یان شهر
آقای .هم چیزی از .کم نداره اونم هرکی رو گذاشت سرکار با رابطه بوده
فکر نکن سنگ ایشون رو ب سینه میزنم نه
اما بعضیا هستن ک درک نمیکنن هدف شما از این تخریب ها چیه
تاج
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون همون زمان به قول بعضی ها فیش های نجومی . این جو رو راه انداختند که در فلان جا و فلان جا عده ایی در حال دریافت حقوق نجومی هستند
ایشون خط رو داد و آقای وزیر اقتصاد وقت پیگیر شد
البته الان کسانی هستند که چندبرابر فیش های نجومی میگیرن و خبری هم نیست و داستان فقط و فقط و صرفا سیاسی بوده
الان هم صد در صد از بیان این داستان در صدد بهره برداری سیاسی هست
و لا غیر
Iran, Islamic Republic of
اقای پاکدل هم نیستی هنوز بچه ای عملکردت در گچساران روشن تا کور ابروی داریذبشین
Iran, Islamic Republic of
سلام راستی داره یادمون میره که چی شد..........................
محمد
United States
ای
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1