کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت سیاسی |

آقای هاشمی‌ نتیجه آماده باش‌های تبلیغاتی‌تان چه شد؟ / ضعف‎تان سهم کهگیلویه از پست‌های مدیریتی را به یغما بردند

میرآرش تقوی

15 بهمن 1397 ساعت 1:36

هرچه درکهگیلویه هست که کم هم نیست نتیجه خدمات نظام اسلامی وتلاش مسئولان قبل از شماست واز کمبودهایی نیز وجود دارد ناشی از عمق محرومیت وچپاولی است که قرن‌ها به راین کهن دیار روا داشته‌اند وبرای چندمین بارعرض می‌کنم خدماتی که نظام اسلامی ظرف این چهل سال باتفکرجهادی وروحیه عدالتخواهانه اسلامی اراعه داد درهیچ قالب حکومتی ظرف یکصد سال هم ممکن نبود


متن ارسالی: در ابتدای سخن چهلمین بهار آزادی و عزّت را به ملت شریف ایران و تمامی آزادگان جهان تبریک میگویم و از خداوند منان استحکام و اقتدار نظام اسلامی و سعادت مردم مسلمان ایران را خواستارم
ظرف چهل سال گذشته ملت ایران چالشهای بزرگی را پشت سرگذاشت ومشکلات توانفرسایی راتحمل کرد اما وفادارانه برآرمانهای خود پای فشرد وامروز می‌بینیم که باوجودهمه کاستی‌ها و کمبودها همچنان صفوف به هم فشرده دوستداران امام وانقلاب حاکی از پویایی وتعالی مکتب اسلام و انقلاب است.
رسول الله می‌فرمایند؛
نشان منافق سه چیز است:
سخن به دروغ بگوید.
از وعده تخلف کند.
در امانت خیانت نماید.
«نهج الفصاحه ص 156، ح 7»
مردم مابه چنان بلوغ سیاسی رسیده‌اند که کسی دیگربا فرافکنی و حرافی نمی‌تواند از بار مسئولیت شانه خالی کند و مردم همه چیز را می فهمند و اگر در مواردی تحمل میکنند و ساکتند از سادگی و حماقتشان نیست بلکه این سکوت از نجابت است.
روی سخن من با نماینده محترم کهگیلویه بزرگ جناب مهندس هاشمی پور است
شما که به سربازی ولایت و فدائی جمهوری اسلامی بودن افتخار و تأکید می‌کنید انکار خدمات جهادی و زایدالوصف چهل ساله نظام اسلامی و تلقین نادیده گرفته شدن ومورد ظلم وتبعیض واقع شدن به جامعه جوان کهگیلویه که محرومیت زمان طاغوت رابه چشم ندیده‌اند را چگونه توجیه می‌کنید؟
آیا شما به یادندارید که قبل از انقلاب کهگیلویه چه شرایطی داشت؟
آیا خودشما بامغزاستخوان فقر و محرومیت ناشی از ظلم وچپاول ستم شاهی را درک نکردید؟
اینکه بااستفاده از تریبونی که به‌واسطه رای مردم دراختیارتان قرار گرفته است اقدام به تخریب نمایندگان قبل از خود میکنیدوبرای توجیه خود زحمات دیگران وخدمات نظام را انکارکرده وبه سیاه نمایی ویأس پراکنی مبادرت می‌ورزید با شعار سربازی شما منافات ندارد؟
مصادره نتیجه خدمات دیگران وبزرگنمایی کارهایی که دردوره شما انجام گرفته اخلاقیست؟
چطور صدها کیلومتر آسفالت
صدهامدرسه
چندین بیمارستان
چندین دانشگاه
ساختن چهارشهرستان از صفرتاصد
تربیت هزاران نخبه علمی و فرهنگی و خدماتی که واقعاً زبان وقلم از بیانشان عاجز است وهمه همه از صدقه سرنظام اسلامی وخدمات شبانه روزی نمایندگان قبل از شماست کار اساسی نیست؟ اما گازرسانی به شیتاب کار اساسی است؟
گاز رسانی به سوق ولنده آنهم درشرایط بعدازجنگ کار اساسی نیست اما انتقال گاز از لنده به شیتاب کار اساسی است؟
آیاهمه نمی‌دانند که گازرسانی به چاروساودیشموک قبل ازشما تصویب وروند تخصیص بودجه استارت خورده بودوشما برسفره زحمات دیگران لاف سخاوت می‌زنید؟
آیااین رفتار توهین به شعور مردم آگاه ونجیب کهگیلویه بزرگ نیست؟
چطوردر مصاحبه با فلان سایت چشم بر اخلاقیات می‌بندید واینهمه خلاف واقع را درچشم دوربین‌ها بیان می‌کنید؟
البته ساحت مطبوعات مقدس ترازساحت امامزادگان نیست اما از شماکه مرتباً بر سربازی ولایت تاکید دارید انتظار حفظ ظاهر و رعایت صداقت واخلاق چندان نامعقول نیست.
گویا شما تمامی وعده‌های انتخاباتی خود را ازیاد برده‌اید. کجاست دود کارخانه‌هایی که قرار بودآسمان لنده ولیکک را تیره کند؟
نتیجه آماده باش های تبلیغاتی جنابتان چه شد؟
جوانان هنوز منتظراشتغالند!!
اینکه دراین شرایط حساس با دادن وعده غیرکارشناسی وناشدنی باعث غلیان احساسات جوانان شده و بجای تلاش درجهت وفای به عهد اقدام به فرافکنی وترسیم دشمنان فرضی می‌کنید سیاستی نخ نماست که درهیچ بازاری مشتری ندارد
ضعف جنابتان باعث ازدست رفتن سهم کهگیلویه از مناسب اداری و پستهای مدیریتی و همچنین مظلوم واقع شدن چهارشهرستان کهگیلویه در تقسیم اعتبارات شده است.
ازصدقه سرشما کهگیلویه آنقدر غریب شده است که فرماندارش بایک اس ام اس عوض می‌شود وچنان غریبانه تودیع ومعارفه فرمانداران جدیدوقدیم برگزارمیشود که آدمی باور نمی‌کند این همان کهگیلویه است که مرکز تصمیم گیری‌ها ومرجع مراجعات همه بود
سهم توهین آمیز شهرستانهای کهگیلویه از پستهای مدیریتی وبودجه های عمرانی همه وهمه نتیجه صدارت شماست
آیابهترنیست بجای فرافکنی و ترسیم دشمنان فرضی از مردم شریف کهگیلویه عذرخواهی کنید؟
برادرانه شما رابه صداقت توصیه می‌کنم وانتظار دارم دراین شرایط حساس که تمامی جهان استبداد وبوقهای تبلیغاتی عظیم غرب شبانه روز درجهت تخریب وجهه نظام اسلامی وناچیز شمردن خدمات چهل ساله انقلاب تلاش می‌کنند برای توجیه ضعف خود بادشمنان اسلام وانقلاب هم آواز نشوید وخدمات نظام را إنکار نکنید
هرچه درکهگیلویه هست که کم هم نیست نتیجه خدمات نظام اسلامی وتلاش مسئولان قبل از شماست واز کمبودهایی نیز وجود دارد ناشی از عمق محرومیت وچپاولی است که قرن‌ها به این کهن دیار روا داشته‌اند و برای چندمین بار عرض می‌کنم خدماتی که نظام اسلامی ظرف این چهل سال باتفکرجهادی و روحیه عدالتخواهانه اسلامی ارائه داد در هیچ قالب حکومتی ظرف یکصد سال هم ممکن نبود.
نسل جوان امروز تجربه‌ای از محرومیت دوران ستم شاهی ندارد وضعیت را با ممالک پیشرفته مقایسه میکنندکه خوداستعمارگر وباعث همین محرومیتند وازشمابعنوان کسی که ادعای پاسداری وسربازی انقلاب وامام را دارید انتظارمیرود بادشمنان هم آواز نشوید
خداوند همه مارا هدایت کند که قلم وقدم را جز برای رضای خدا برنداریم وسایه پرنعمت نظام اسلامی ومقام معظم رهبری را برمرز وبوم ایران بزرگ مستدام بدارد.
-----------------------------------
۱۴ /۱۱/ ۱۳۹۷ میرآرش تقوی
 


کد مطلب: 406943

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/406943/آقای-هاشمی-نتیجه-آماده-باش-های-تبلیغاتی-تان-ضعف-تان-سهم-کهگیلویه-پست-های-مدیریتی-یغما-بردند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1