تاریخ انتشار
جمعه ۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۶
کد مطلب : ۴۰۶۷۰۷
با صدور بیانیه‌ای مطرح شد

احزاب اصولگرا خواستار تسریع در برخورد با عاملین سوء قصد به رئیس دستگاه قضا شدند

۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
احزاب اصولگرا خواستار تسریع در برخورد با عاملین سوء قصد به رئیس دستگاه قضا شدند
کبنا ؛جبهه مردمی نیروهای انقلاب، جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، جمعبت ایثارگران انقلاب اسلامی، جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی و حزب موتلفه اسلامی در بیانیه‌ای خواستار تسریع در روند پیگیری عاملین سوء قصد به حجت‌الاسلام مزارعی رئیس کل دادگستری استان شدند.
به گزارش کبنا، این بیانیه‌ی به شرح زیر است؛
ضمن گرامی داشت یاد وخاطره امام راحل عظیم الشان (ره) وشهدای گرانقدر وآرزوی سلامتی ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله)؛ مدتی است که سوء قصد به جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای مزارعی ریس کل دادگستری استان بازتاب‌های مختلفی در محافل محلی، منطقه‌ای وملی داشته و دارد که با توجه به پیشینه اجتماعی و فرهنگی مردم شجاع، قانونمند و ولایت مدار استان کهگیلویه وبویراحمد لازم بوده و هست مسئو لین محترم استان ودر راس استاندار محترم به عنوان رئیس شورای تامین استان حساسیت بیشتری نسبت به این حادثه نشان دهد و اقدامات جدی‌تری را نسبت به کشف عاملین این حرکت که باعث افت حیثیتی استان درمرعی و منظر افکار عمومی کل کشور داشته است به عمل آورند.
جریان انقلابی و اصولگرای استان ضمن حمایت از اقدامات عدالت طلبانه وبرخورد با قانون شکنان دستگاه محترم قضایی و محکومیت شدید این اقدام ناجوانمردانه در وهله‌ی اول از مسئولین استانی استاندار محترم، سازمان‌های امنیتی اعم از نیروهای جان بر کف انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) وسپس مسئولین محترم کشوری خصوصاً حضرت آیت الله آملی لاریجانی ریاست محترم قوه قضائیه و جناب آقای دکتر رحمانی فضلی وزیر محترم کشور به عنوان رئیس شورای امنیت کشور خواستار رسیدگی جدی، کشف و برخورد با عاملین این حادثه ناگوار می‌باشند.
وسلام علیکم و رحمته الله و برکاته

جبهه مردمی نیروهای انقلاب، جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، جمعبت ایثارگران انقلاب اسلامی، جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی و حزب موتلفه اسلامی
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1