تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب : ۴۰۶۵۹۲
جمعی از جوانان لنده با ارسال متنی مطرح کردند

آقای کریمی‌نژاد این زمان بگذار تا وقتی دگر

۴
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
آقای کریمی‌نژاد این زمان بگذار تا وقتی دگر
کبنا ؛در ماه‌های اخیر شایعه رفتن دارا کریمی‌نژاد فرماندار لنده در رسانه‌ها و فضاهای مجازی و سیاسی استان مطرح شد و برخی هم می‌گفتند که او جایگزین یکی از فرمانداران استان می‌شود. بعد از آن شایعات دوباره بعضی در فضای مجازی فرماندار لنده را مورد حمله قرار دادند که جمعی از جوانان لنده با ارسال متن زیر از فرماندار این شهرستان حمایت کردند. این متن به شرح زیر است؛
همواره و در پهنه تاریخ ایران عزیز در استان کهگیلویه و بویراحمد به شهر اولین‌ها شهره بوده است که قدمتی دیرین دارد و بزرگانی نام آور تقدیم اسلام و ایران عزیز کرده و مهدِ شهدای جان بر کف راه وطن بوده است که اگر شرح آن برود مثنوی هفتاد من می‌شود.
چندی است صفحات مجازی معلوم الحال اقدام به تخریب مردم و مسئولین شهر لنده می‌کنند. در آخرین سری از این سریال که توسط افراد معلوم الحال و مجهول الهویه مدیریت و تدوین می‌شود حملاتی بس ناجوانمردانه به دکتر کریمی نژاد فرماندار محترم شهرستان لنده روا داشته‌اند.
در همین راستا به برخی از اتهاماتِ ناروا و دونشان مخاطبین که نشانگر سرشت کینه توز نویسندگان این بولتن‌ها می‌باشد و به فرماندار وارد شده اشاره می‌شود طایفه گرایی، باندبازی، نفاق، خط دادن به دانشجویان، شلوغ کردن فضای منطقه و از همه بدتر خیانت.
نویسندگان، مردم شهر لنده را نیز با چنان لفظ زشتی مخاطب قرار می‌دهند تا یادآور شوند از هیچ دشمنی برای ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین فروگذار نخواهند کرد.
*یکی از اتهامات نابخشودنی فرماندار استفاده از جوانان در سِمَت مشاور ایشان است، غافل از اینکه یکی از نقاط قوت فرماندار استفاده از پتانسیل جوانان و کادرسازی برای آینده ایران و انقلاب می‌باشد کاری که کمتر مسئول کشوری و استانی شجاعتِ انجام آن را دارد.
*همواره یکی از چالشهای فرمانداران قبلی شهرستان لنده مشکلات قومی و مسائلی از این دست بود که الحمدلله با درایت دکتر کریمی نژاد در مدت سکانداری ایشان کمترین چالشی در این زمینه وجود نداشته است.
*مشکلات با گفتار درمانی حلّ نمی‌شوند؛ درست، امّا مصداق این سخن فرماندار محترم نیست چرا که ایشان همواره در مصائب و سختی‌ها مدیرِ پشت میزنشین نبودند و از آتش سوزی تا سیل و قطعی آب و ... در خط مقدم کمک به مردم حضور داشتند.
*دوستان عزیز و منتقد مطالبه شفافیت را از فرماندار داشته‌اند امّا همین عزیزان می‌دانند که به لطف شبکه‌های مجازی و چشمان تیزبین منتقدین و رسانه‌ها دکتر کریمی نژاد بیشتر از هر یک از سلف خود و دیگر مسئولین انتخابی و انتصابی در ویترین شیشه‌ای حضور داشته و دارند.
 با تمام تفاسیر که فرض را بر نقد بگذاریم چرا زمانی که لنده در مسیر توسعه قرار گرفته است و گوشه گوشه این شهرستان مدرسه، سازی، مسجد سازی، احداث پل و ساختمان‌ها و فضاهای ورزشی شروع شده است این تخریب‌ها شروع شده است. گمان ما به راین است کسانی که می‌بینند لنده در مسیر توسعه قرار گرفته است و دراین توسعه هیچ ردپایی از آنان پیدا نیست تمام توان خود را بکار می‌گیرند تا موتور توسعه لنده را به حاشیه ببرند، ولی غافل از آنکه ایشان یک جامعه شناس است و جامعه شناس بیدی نیست که با این بادها بلرزد.
 ذکر این نکته ضروری است که طبق حدیث "کُلُّکُم راعِ و کُلُّکُم مسئولُ" همه ما مسئول هستیم در ساختن شهرستانمان، اما باید پرسید که نویسندگان و بانیان این صفحات مجازی چه کاری برای شهرستان انجام داده‌اند؟ گره از کار کدامین خلق وانموده اند؟
*در پایان و در سخنی با دکتر کریمی نژاد 
"شرح این هجران و این خون جگر
این زمان بگذار تا وقتی دگر"
--------------------------
جمعی از جوانان لنده
نام شما

آدرس ايميل شما

لنده ۲۹۰
Iran, Islamic Republic of
ضمن احترام به شما بهتر بود اسامی را درج میکردیدکه چه کسانی هستند از جناب آقای کریمی حمایت کردند ما دوست داریم که همه مسئولین کارشون را بنحو احسنت انجام بدن هیچ کس راضی نیست عملکرد خوب یک مسئول را زیر سوال ببرد اما فکر نکنم کارایی ایشون به این پر ملاتی باشه که شما ازشون حمایت قاطع میکنید مطمئن باشید که قریب به ۶۰ درصدی هم هستند که حامی ایشون نیستند و ما هم بخشی از کار و عملکرد ایشون را قبول داریم حدود ۳۰ درصد را و این را بدانید که همه کارهایی که در لنده انجام میشه مربوط به فرماندار تنها نیست کسانی دیگری هم هستند و انشاالله ما هم بزودی مطالبی خواهیم داشت
لنده ۲۹۰
Iran, Islamic Republic of
مدیر محترم و محبوب کبنا نیوز عنایت بفرما وکامنت را بزن متشکرم
تاسف
Iran, Islamic Republic of
کبنا جیرخوار حمایت کن
United States
به نحو احسنت؟؟؟؟به نحو احسن درسته
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1