کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با ارسال نامه‌ای خطاب به رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

تقاضای «جانباز» کهگیلویه و بویراحمدی از مسئولین پاک دست و پاک نهاد

28 دی 1397 ساعت 13:43

از همه مسئولین پاک نهاد، پاک ذهن، پاک دست و پاک چشم درخواست می‌کنم داوطلبانه خود را در معرض قضاوت عادلانه و روشنگری توسط دستگاه قانونی قضا و افکار عمومی قرار دهند، فراموش نفرمایید اگر حسابمان را صادقانه با مردم صاف نکنیم طولی نخواهد کشید که مردم حسابشان را مجزا و با ما تسویه حساب خواهند کرد.


 متن ارسالی: جناب آقای مزارعی رئیس کل محترم استان کهگیلویه وبویراحمد سلام و عرض ادب از روحیه عدالت خواهی و آزادگی که از راه دور در کلام و رفتارجنابعالی مشاهده می‌شود صمیمانه تشکر می‌کنم. لذا درهمین راستا من داوطلبانه ازمحضر جنابعالی استدعا دارم تا شرایط شغلی و مالی بنده و همهُ منسوبین درجه یک اینجانب که قانوناً پاسخگوی آن می‌باشم را طی سال‌های هشتاد تا نود و دو و حتی قبل و بعد از این دوران که مسئولیت مستقیم و غیره مستقیم عهده دار بوده‌ام به دقت مورد بررسی قرار داده و اگر تاکنون کوچک‌ترین سوء استفاده و یا حتی استفاده نامربوطی در ایجاد فرصت شغلی، مالی، مِلکی و بهره مندی از هرگونه امتیاز دیگری صورت گرفته بدون کوچکترین گذشتی مورد بررسی و برخورد قانونی قرار دهید و نتیجه به اطلاع مردم برسد. در محضر حضرت دوست و خون پاک شهیدان از حضرتعالی تمنا دارم با بررسی دقیق قانونی، منصفانه و زیرکانه ابعاد مختلف وضعیت زندگی تک تک مدیران و مسئولین ارشد در ساختار قانونی هر سه قوه وهمچنین نهادهای گوناگون درسطح استان و شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد و نزدیکان مسئولین مذکور در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی روحیه افتخار به گذشته و نگاه روشن به آینده را در بین مردم وارثین اصلی ولی مظلوم ایران اسلامی احیا و تقویت بفرمایید، فرصت را مغتنم شمرده و از همه مسئولین پاک نهاد، پاک ذهن، پاک دست و پاک چشم درخواست می‌کنم داوطلبانه خود را در معرض قضاوت عادلانه و روشنگری توسط دستگاه قانونی قضا و افکار عمومی قرار دهند، فراموش نفرمایید اگر حسابمان را صادقانه با مردم صاف نکنیم طولی نخواهد کشید که مردم حسابشان را مجزا و با ما تسویه حساب خواهند کرد. باید اعتراف کرد که این مردم بوده و هستند که دغدغه اصلی آنها آبادانی ایران و تداوم نظام جمهوری اسلامی بوده است ولی تعداد زیادی از متولین امر باید بین خود و خدا به قضاوت نشینند که اولویت زندگی آنها آبادانی مزرعه پدری بوده یا آبادانی ایران؟! آیا پیشرفت نظام جمهوری اسلامی بوده یا تداوم حکومت خود و نزدیکان؟
----------------------------------------------------
ابوالحسن غلامی مجروح پنجاه و پنج درصد دفاع مقدس / فرزند جانباز شهید (متوفی) چهل وپنج درصد حاج عبدالله غلامی و کارمند صنعت نفت گچساران / بیست وهفتم دیماه نودوهفت
 


کد مطلب: 406527

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/406527/تقاضای-جانباز-کهگیلویه-بویراحمدی-مسئولین-پاک-دست-نهاد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1