تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب : ۴۰۶۴۷۶
از حسادت‌های رسانه‌ای تا تسویه حساب‌های اداری!

توزیع دروغ در فضای مجازی / اینجا چه خبر است؟

مهدی صیادی
۵
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
توزیع دروغ در فضای مجازی / اینجا چه خبر است؟
کبنا ؛این روزها برخی به هر بهانه‌ای مطالبی را علیه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر می‌کنند.
برخی استخدام با آزمون وی را زیر سوال می‌برند، عده‌ای پرداخت وام‌های قرض الحسنه برای اولین بار در این دانشگاه را محل ابهام می‌دانند و دیگری هم تعامل با رسانه‌ها را نقد می‌کند و می‌نویسند که چرا با "ما" همکاری ندارد!!!
تلاش چند ماهه اخیر برای قانع کردن مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، جهت پاسخ به مسائل طرح شده موفقیت آمیز نبود. اعتقاد بر این بوده-و البته ما هم چنین اعتقادی داریم- که بهترین جواب به تهمت‌های این افراد مشخص صرفاً سکوت و خنده است!
روابط عمومی باید از خودگذشتگی داشته باشد و اگر اینگونه برخورد نکند، همه حمله‌ها به طرف مدیر و یا مدیران ارشد استانی خواهد بود و البته باور داریم که هر زمان این مسوولیت از دوش همکار رسانه‌ای ما برداشته شود در قامت همان خبرنگار شناخته شده از خانواده‌ای بزرگ و فرهنگی، پاسخ ناملایمتی و تهمت‌های این افراد را خواهد داد و اینگونه نخواهد بود که دوستان و همراهان سابق فکر می‌کنند.
تا زمانی که پاسخ این بی اخلاقی‌ها داده شود و ریشه این تهمت‌های درون دانشگاهی از مدیران برکنار شده شهرستانی تا استانی را با دلایل و مدارک مشخص ارائه دهیم، چندنکته را جهت یادآوری به صورت کلی اشاره می‌کنیم:
اولاً کار کردن با سه رئیس دانشگاه در مسوولیت مهم و حساس روابط عمومی هم قابل تقدیر و هم قابل تحسین است، این نشانه صداقت، کاربلدی و تسلط مدیر روابط عمومی به حوزه پیچیده و حساس ارتباطات اجتماعی است و اگر همین اعتماد و اعتبار خانوادگی و اجتماعی نبود، هرگز خود را گرفتار چنین شرایطی نمی‌کرد، کما اینکه همین فشارها و تهمت‌ها باعث می‌شود نخبگان استان ترجیح دهند از کهگیلویه و بویراحمد خارج شده و عطای ماندن را به لقایش ببخشند.
دوم اینکه، بالاخره مخالفان منتقد ایشان از درون سیستم دانشگاه علوم پزشکی استان که همه حرمت‌ها را شکسته‌اند تا محدود افرادی که مثلاً جامه خبرنگاری بر تن کرده‌اند و خود را صاحب سبک نگارش چنین توهین نامه‌هایی می‌دانند، بفرمایند به قول ایشان اگر روابط عمومی دانشگاه آزمون داده، سازمان سنجش نتیجه را به صورت رسمی اعلام کرده و بعد تبدیل وضعیت گردید، دیگر چه جای بحث و توهینی می‌ماند؟!
تصور کنید این مدیر موفق نیز همچون مدیر قبلی حوزه رفاهی این دانشگاه و یا هم اکنون آقای دکتر... در حوزه حساس دیگر به صورت "موردی"، بدون آزمون استخدامی و تلاش خودش استخدام پیمانی می‌شد چه می‌کردید؟!
جرم این فرزند با اصالت هم استانی چیست که اینگونه از روی حسادت بر او می‌تازید و از ادب و نزاکت سر سوزنی باقی نگذاشته‌اید!؟!
به نظر شما نویسندگان صاحب سبک در تخریب و تهمت به دیگران؛ آزمون دادن، با تلاش شبانه روزی و پشتکار خودش علی رغم مشغله فراوان کاری، و اعلام نتیجه از طرف سازمان سنجش استخدام پیمانی شدن، گناه نابخشودنی این روزنامه نگار شناخته شده هست؟! و یا باج ندادن و تلاش برای بیان دستاوردها و موفقیت‌های بذست آمده دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد.
اگر این جرم هست - که نیست- پس فردی که بدون آزمون و صرفاً با روابط سیاسی استخدام موردی شد، سال‌ها مدیر بود، از قراردادی به پیمانی تبدیل وضع گردید، قصه‌اش عجیب‌تر است یا آزمون دادن فردی که اتفاقاً به عنوان مشکل گشای سیستم علوم پزشکی و درد آشنای مردم شناخته می‌شود و هر کس در دانشگاه علوم پزشکی-چه سردسیری و چه گرمسیری-با مشکلی مواجه شود حتماً و حتماً سراغ او و اتاقش خواهد رفت؟!
اصلاً چرا زیاد فاصله بگیریم!!! استخدام فلانی با پیگیری‌های خاص بیرون از دانشگاه عجیب‌تر هست یا آزمونی قبول شدن مدیر روابط عمومی؟!
این چه فضایی هست که ایجاد کرده‌اید و چرا این همه تهمت نثار افرادی می‌کنید که اصالت، اعتقاد، حُجب و بزرگی آنها اجازه نمی‌دهد با شما نیز همین‌گونه برخورد کنند؟!
در مورد وام‌های قرض الحسنه، بفرمایید قبل از ایشان و صد البته با اعتبار و قدرت رایزنی که داشته و دارند، بالغ بر 70 میلیارد ریال و الان شاید بسیار بیشتر به کارکنان دانشگاه وام پرداخت شد، مگر قبل از فرد محکوم شما، اصلاً چنین پرداخت‌هایی وجود داشت؟!
مگر قبل از اینکه عنان کار را به روابط عمومی دانشگاه بسپارند و همچنین شروع به خدمت آقای دکتر ایلامی به بخش‌ها و شهرستان‌های این استان از لوداب گرفته تا بهمئی و لنده و حتی مرکز بهداشت بویراحمد، حتی یک فقره وام قرض الحسنه 70 میلیون ریالی پرداخت شده بود؟!
اصلاً مگر چنین خدمتی سابقه داشته است و کارکنان این دانشگاه رنگ سودهای بانکی کمتر از 18 درصد را در این رقم دیده بودند که حالا چوب و چماق برداشته و پرده ادب و حیا را دریده‌اید که بردند و خوردند و دزدیدند!!! و علی رغم تمام تهمت‌ها و به گواه استعلام‌های موجود حتی یک مورد از تهمت‌های شما درست نبوده و مطمئن هم هستید که ندارد!
برادر مسلمان، چرا بدون دلیل و مدرک تهمت می‌زنید صرفاً به خاطر اینکه به فلان رئیس بیمارستان، شبکه و یا هر جای دیگری تذکر کتبی درج در پرونده داده شده است....
حیا کنید...
تا همین حد بسنده می‌شود، اما به زودی با مدارک مستند و فایل‌های موجود درباره این مسائل توضیح خواهیم داد، اینکه واقعاً رسانه مجازی فلانی و آن رسانه مکتوب، چرا و به چه دلیل به یک باره از مخالف 100 درصد به جان بر کف دانشگاه تبدیل شده است؟! آیا واقعاً معامله رسانه‌ای اتفاق افتاد و یا موضوع چیز دیگری است؟! ...
و یا فلان مدیر قبلی دانشگاه با انتشار دروغ مطلب لغو حکمم. م مورد نظر شما دنبال چه هدفی بود.
و یا مدیر.... برکنار شده چرا با اسامی مستعار و اکانت های جعلی برای تخریب چهره دانشگاه و مدیران ارشد آن و روابط عمومی دانشگاه فضاسازی می‌کند.
مطمئن باشید تمام این موارد را به صورت مکتوب و با مدارک کاملی که در این مدت جمع آوری کرده‌ایم برای قضاوت به مردم استان ارایه خواهیم داد تا "سیه روی شود هر که در او غش" باشد.

-------------------------------
مهدی صیادی
نام شما

آدرس ايميل شما

خ
Romania
احسنت اينا لايق چنين مديرى نيستن
United States
.در تمام .لطفا دادستانی ورود کند
کبنا منتشر کن اما اگه میخوای حذف کنی منتشر نکن
همکار رسانه ای
همین مهدی صیادی
باز هم مشکلات بیشتر و بیشتر جناب م.م.
خدا به داد علوم پزشکی برسه، ایلامی و مجیدی بهتر است که سبستم را رها کنند.
از مشاوران
Iran, Islamic Republic of
کبنای عزیز در هر حال مقصر همه این اتفاقات شخص دکتر ایلامی هست حالا یه روز دعوای روابط عمومی با فلان معاون قبلی و الان هم با فلان و بهمان مدیر و تذکر دادن به این یکی و اون یکی.
این بازار اتهامات هم شرایط را بدتر می کنه و هر کسی میاد و از خودش دفاع می کنه. اینجوری نیست که فلان معاون برکنار شده را مقصر فلان مورد بدانند و با روابط عمومی مقایسه کنند بسیار خوب این تک و پاتک ادامه خواهد داشت.
Iran, Islamic Republic of
روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي واقعا تاثير محسوس و قابل ستايشي داشته بر سيستم دانشگاه
اما بر حسب عدالت و حق مورد قضاوت قرار نگرفت
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1